Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • seawolf570

    aktív tag

    válasz Jack@l #11091 üzenetére

    Igen ez lenne a megoldás, de a 20 V-ot közvetlenűl a motor előtt kellene generálni. Ezért arra van szükség, mert a bementi 24V-ból csinálja a tápszabályzó elektronika a digitális áramkörhöz szükséges 5V-os tápot. Az a kérdés, hogyan reagálna a -4 V-os be tápra , képes lenne-e abból is 5V-ot csinálni. Ha eleve 24 V be tápra tervezték, akkor ez probléma, ha nem érzékeny rá, akkor nincs gond. Mivel a motor táp stabilizáló áramköre nincs felkészítve a megnövekedett áramfelvételre, azt teljesen ki kellene iktatni, és a helyére a 20 V-osat kellene beiktatni a megnövelt teljesítményre felkészítve. Ez azért komoly átalakítást igényel, de megoldható. A kérdés az. hogy megér e ennyit, a másik táp, a motorok és a motor tápszabályzója, ez azért kompletten nem kis pénz.

    Predator2

    Nem vettem komolyan, nem haragszom érte. Valószínűleg másként kellett volna megfogalmaznom. Kicsit lelkiismeret furdalásom van miatta, mert nem írtam meg részletesen a lehetséges hibaforrásokat. Mondjuk ez nagyon durva, hogy szinte minden hiba kijött rajta, ami elő szokott fordulni. Abban biztos vagyok én is, ha leírom a hibaforrásokat, az életben nem veszel G25-öt használtan.

    [ Szerkesztve ]

    Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A

Új hozzászólás Aktív témák