Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Neil Watts

    veterán

    Azért kicsit finomabban is lehetne fogalmazni mint az előttem szólók, de akkor nem csak nálam megy túl a cikk témája (és nem a cikk maga, ez fontos, tisztelem a munkátokat.) mindenféle morális és erkölcsi határon.

    Ez is szélsőség, akárcsak a Hatred. Annak a témájával sem értek egyet, ahogy pl. a Manhunt-tal sem, sőt egy Hannibal szimulátorral sem játszanék (hiába vagyok a sorozatnak és a filmeknek nagy rajongója. Még akkor sem, ha történetben olyan zseniális lenne mint az előbb említett nem interaktv művek).

    A Battlefield / COD egy háborús helyzetet mutat be Hollywood-i stílusban. Lásd ől. a filmeket: Ryan közlegény megmentése, a halál 50 órája Band of Brothers - mind valós helyzetet mutat be, nem akad ki rajta az ember, mert tudja történelmi ismereteire támaszkodva, hogy a háború ezerszer borzalmasabb, mint azt bármilyen mű be tudná mutatni. Ugyanez élhető át a fenti játékokban interaktiv stílusban. Mivel már nincs sorkatonai szolgálat Magyaroprszágon (ergo a fiatalság sosem kerül még csak hasonló helyzetbe sem) így a töreténelemkönyveken/filmeken kívül ez szolgáltathat némiképp betekintést. Ugyanakkor emberek legyilkolásával sem értek egyet, minbdenesetre valós problémát mutat be. Nem fog tőle az értelmes ember lemészárolni százakat/ezreket IRL.

    Ezzel szemben ez az alkotás totálisan céltalan, csak a kegyetlenkedésre kihegyezett app. Kérdem én: Mit vét az embernek egy $random háziállat? Alapvető hogy kutyát/macskát/semmilyen állatot csak és kizárólag kedvtelésből nem gyilkolunk. Legalábbis szerintem. :U

    Üdv. core2

  • Neil Watts

    veterán

    válasz Newkommer #55 üzenetére

    " A következő projekt egy fizikai szimulációra épülő logikai játék lesz."

    Érdeklődve várom :)

    Üdv. core2

Új hozzászólás Aktív témák