- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- E-book olvasók
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Apple notebookok
- OLED TV topic
- Milyen processzort vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Aktív témák
-
e-biza
őstag
volt egy hir anno,hogy az nvidiában a pixel shaderek nem jók. (legalábbis vmi ilyesmi dereng)
[L]http://www.theinquirer.net/?article=11300[/L]
Elviekben a Pixel Shader 3.0 -t támogatja az nv35, de mikor letesztelték belsö részlegben, sajnos hardveres hiba volt. nem ez szürödött ki anno?
''WE HEARD THAT Nvidia took one step forward from ATI as far as hardware development is concerned.
You can hardly see any game that has support for Pixel shader 2.0 and its fancy stuff. Even the first hardware that was capable of handling it, the Radeon 9700 PRO, R300 was introduced more than a year ago now.
Games like Half Life 2 will change this and games like Tomb, lot of clipping bugs Raider have support for it already.
Some of Nvidia guys that know how things work have told our friends that NV35, Geforce FX 5900 Ultra already has support for pixel shader 3.0 but there is no any driver publicly available that will support it. µ The same source implied that when Nvidia tested pixel shader 3.0 internally, there was a hardware problem.
We reckon that Nvidia is practising for NV40 and who knows, if it fixes things NV38 could end up with pixel shader 3.0 support, highly unlikely but still possible.
We would like to know what developers think about Pixel Shader 3.0 as we know that it can make a difference and give you guys more freedom. Feel free to share your comments.
Nvidia still might have some more ammunition than it want people to know about. µ''Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu
-
HiperG
addikt
válasz Alvin_ti4200 #3 üzenetére
Ha meg olyat veszel, neked egy nikváltás :DD :DD :DD
Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Renault, Dacia topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Fotók, videók mobillal
- Suzuki topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210