Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz noxon #45 üzenetére

    Régen nagy Baldurs Gates voltam, de ott nem rémlettek ilyen hibák vagy csak már nem emlékszem, mondjuk az más szabály szerint működött.

    Pontosan, a BG más szabály szerint működött. A PoE a (harc)rendszere tekintetében amúgy kb. ezerszer jobb és logikusabb (persze a BG-kre anno rá volt kényszerítve a sok tekintetben holt primitív AD&D szabályrendszer), pusztán annyi a helyzet, hogy le kell mondani néhány régi beidegződésről, hozzá kell szokni az újdonságokhoz, és jobban oda kell figyelni a karakterekre, főként a csata eleji helyezkedésekre. Pl. hogy a tankjaid képesek legyenek felfogni az ellenfelek áradatát, ha azok többen vannak, és így a hátsóbb soraidban tevékenykedő karakterek nyugodtabban ügyködhessenek. Sok múlik ezen, ezzel biztosítható ugyanis, hogy pl. a rugó ügyesen helyezkedve mehessen azután flankolni ellenfelet, a varázslód oldalra kihúzódva minél nagyobb területet beterítve nyomhasson mondjuk tűzcsóvát vagy szedhesse le az ellenfél veszedelmesebb varázslóit/lövésre képes egységeit, persze úgy, hgy a saját karaktereid ne essenek a varázslat útjába, a pap meg mondjuk mindenkit elérjen a területre ható buffokkal/debuffokkal stb.
    Ha ráérzel majd, akkor kifejezetten könnyűnek fog tűnni a játék (igaz, én egyelőre, így elsőre normálon tolom; most 7-es a csapat, Defiance bay-ben vagyok éppen), maximum egy-egy olyan csata lehet, ahol az adott pillanatban esetleg kevés az ember, de oda akkor visszanéz majd kicsit később.

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

Új hozzászólás Aktív témák