- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- E-book olvasók
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Apple notebookok
- OLED TV topic
- Milyen processzort vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gothmog
aktív tag
Régen nagy Baldurs Gates voltam, de ott nem rémlettek ilyen hibák vagy csak már nem emlékszem, mondjuk az más szabály szerint működött.
Pontosan, a BG más szabály szerint működött. A PoE a (harc)rendszere tekintetében amúgy kb. ezerszer jobb és logikusabb (persze a BG-kre anno rá volt kényszerítve a sok tekintetben holt primitív AD&D szabályrendszer), pusztán annyi a helyzet, hogy le kell mondani néhány régi beidegződésről, hozzá kell szokni az újdonságokhoz, és jobban oda kell figyelni a karakterekre, főként a csata eleji helyezkedésekre. Pl. hogy a tankjaid képesek legyenek felfogni az ellenfelek áradatát, ha azok többen vannak, és így a hátsóbb soraidban tevékenykedő karakterek nyugodtabban ügyködhessenek. Sok múlik ezen, ezzel biztosítható ugyanis, hogy pl. a rugó ügyesen helyezkedve mehessen azután flankolni ellenfelet, a varázslód oldalra kihúzódva minél nagyobb területet beterítve nyomhasson mondjuk tűzcsóvát vagy szedhesse le az ellenfél veszedelmesebb varázslóit/lövésre képes egységeit, persze úgy, hgy a saját karaktereid ne essenek a varázslat útjába, a pap meg mondjuk mindenkit elérjen a területre ható buffokkal/debuffokkal stb.
Ha ráérzel majd, akkor kifejezetten könnyűnek fog tűnni a játék (igaz, én egyelőre, így elsőre normálon tolom; most 7-es a csapat, Defiance bay-ben vagyok éppen), maximum egy-egy olyan csata lehet, ahol az adott pillanatban esetleg kevés az ember, de oda akkor visszanéz majd kicsit később.[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Fotók, videók mobillal
- Suzuki topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...