Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Winchester95 #173503 üzenetére
Nálam a benzinpumpa reléje volt a ludas, kb. ez volt a tünet ,hogy minden 20. indításnál csak tekert, ha újra indítóztam, elkapta rögtön. Az egy fő relé, sok mindent kapcsol egyszerre. A mások ami éehet, az a gyujtás kapcsoló. Mindkettőt cseréltem, szóval nehéz megmondani pontosan melyik volt, mert kb egyszerre lett nálam cserélve és megszűnt a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
balazs8907 #173544 üzenetére
Jobb lesz, ha megszokod, tulajdonság, nem hiba. ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Bence942 #173591 üzenetére
Azt kérdezted, hogy, ha nem jött vissza a hibakód, akkor megjavítottad-,e az autót. Szerinted megjavítottad?
Alapvető informaciók hiányában erre nem lehet válaszolni.
1. milyen autó, milyen motorja?
2. teljes hibatároló tartalom.Ha itt nem kapsz választ, akkor nem jól kérdeztél... gondolom ez a lehetőség fel sem merült.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
fixer92 #173623 üzenetére
A lényeg, hogy meghúzásnál is forgatni kell a dobot, hogy szépen beüljön a helyére a csapágy, így el lehet találni, hogy ne lógjon és ne is szoruljon.
Nincs meghúzási nyomatéka. Megnéztem a szerelési útutatót, az is így írja, nem szabad hogy lógjon, vagy szoruljon.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Lacess #173627 üzenetére
Nálad más a helyzet, nem kúpos a csapágy hane, két soros golyó, az cserés mindenképp é fix, nem állítható, mint a kúpos. Csere és nem is olcsó, mert egyben van a kerékaggyal.
Legjobb ezeket párban abszolválni, mert 2-3 hónapon belül meg fog szólalni a túloldal is.
B6, B7 passat, golf mk5,6, octavia 2 meghúzási nyomatékától szoktam hátast dobni. 200Nm és +180 fok. Kell hozzá 2m vascső, M18xzn fej és egy colos hajtószár.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Gabesz11 #173649 üzenetére
Igen, mert célszerszámmal kellene. Ennek a hiányában ki kell szerelni a helyéről a kiegyenlítő tartályt és megemelni, ameddig a csövei engedik, hogy magasabban legyen, mint a fűtés- Csak így lehet légteleníteni. A célszerszám egy tölcsér, amit rá kell csavarni a kiegyenlítő tartályra és teli kell önteni, ezzel magasabb lesz ott a szint mint a fűtőradiátor teteje. Lehet enélkül is a fent említett módszerrel. Megemeled a tartályt, ameddig csak lehet, felöntöd csordulásig és alapjáraton légteleníted a fűtőradiátornál.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Kell a chip. Magyarországon 200 ló alatt nem lehet létezni. Ma mennem kellett Bükkszentkereszt-re. Szülöktől 118km. 2,5 órát tartott az út. Nem hiszem el, hogy ennyire leszarják egymást a közlekedők. Annyi az indokolatlanul lassan haladó, hogy 10 évet öregedtem. Ezekhez kevés a gyári motorerő.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
macilaci78 #173865 üzenetére
Olajos körben a folyadék szint fölött. Oda csak egy helyről kerülhet olaj. A tömítés átszakad az olaj és a víztér között. Ilyenkor nem fogy a víz, sem az olaj, csak keverednek. Múlt heten javítottam ilyet, még megvan a tömítés, lefénykepezem hétfőn, hogy miről van szó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #173875 üzenetére
Az a kérdes, hogy a furatban lóg a csavar, vagy csak a szilent lóg a csavaron. Nem mindegy, mert első esetben csak meg kell húzni a csavart, második esetben kuka a szilent.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #173877 üzenetére
Lelazulhat. Húzd meg rendesen, a csavar ott nem mozoghat.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
rob210 #173956 üzenetére
Lehet a kapcsoló, de lehet az indexkar is. Első körben a kapcsolót kell kizárni. Nekem már volt olyan esetem, hogy az indexkar volt, de az nem jellemző, inkább a kapcsoló szokott ludas lenni. Bármelyik golf4, octavia1 kapcsolója jó próbára, kivenni meg nagyon könnyű, meg kell nyomni a kapcsolót a tekerőnél fogva befelé, kicsit elfordítanijobbra és kihúzni az egész kapcsolót.
Itt megtalálod ami kell, hogy kizárd a kapcsolót. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #173922 üzenetére
A másik oldal is ilyen? Ki kell venni a lengőkart ha szakadt a szilent, akkor cserés. Szerintem szakadt lesz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bul07 #174055 üzenetére
Ezért kell az ilyen munkákat szakemberre bízni. Kerek le, kerékjárati első-aksó burkolat le és maris látszik minden Nem kell semmi patentot levenni sehonnan. kihúzod a pumpát, annyit engednek a csövek és a kábel is. a kerékjárati ívből minden hozzáférhető. 5 perces mutatványból szereltél egy fél napot. Golfon előlről van a pumpa, passaton oldalról, ezek szerint a touranon a b6 passat tartálya van.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
csiga8 #174075 üzenetére
Csak ez lehet. ;) Másnak oda nem kell ekkora kábel.
simonjoe: ezek mellett a feltételek mellett megy a legnagyobb teljesítményen. Nagy hidegben besegít amúgy is. Nekem volt egy kellemetlen tapasztalatom az ónos esővel egyszer. Akár hogy állítottam, lefagyott az ablak kívülről. 2-3km után kaparni kellett. Az út is csúszott, mint a szappanos hal, emiatt a hűtővíz is visszahűlt 70 fok alá. Így kellett mennem 70 kilométert. Ilyen körülményekkel azelőtt meg azóta sem találkoztam. Mindenki kaparta a szélvédőt, nem csak a cseh technika vallott kudarcot aznap.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
tomrRRR #174126 üzenetére
Nem. Amivel meg lehetne nézni a nyomást, olyan célszerszámod tuti nincs otthon a fiókban. Ha tudnál válaszolni a feltett kérdésemre nem is lenne szükség nyomás mérésre, mert el lehet dönteni, hogy üzemanyagellátási gond, vagy valami más. Én a valami más felé hajlok, mert ha üzemanyag gondja lenne, dadogna fordulaton, terhelésen. Iyet nem említettél...és ez nem Lada.
[ Szerkesztve ]