- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Házimozi belépő szinten
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Gaming notebook topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
-
Tikakukac
titán
válasz lezso6 #108083 üzenetére
Segíteni tudok a sivatagban egy embernek 3 csepp vízzel is, meg 3 literrel is. Na ez a lényeg.
Én tudom, hogy alsó nyomatékról beszélgetünk, te meg azt értsd, hogy szalon kora óta van nálunk az autó és pontosan érzem fülre és vibrációra mikortól megy ez a motor legalább emberi módon. És az pont ott van, mint azon a görbén is amit anno valaki berakott ide. Tehát 2500 vagy 2800 körül.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz lezso6 #108085 üzenetére
Igen, ott van annyi nyomaték, hogy a fenekedben érzel némi ülésbe tapasztást, nem csak azt, hogy nyomod a pedált és várod, hogy szegény motor végre tudjon valamit kitermelni a légköri nyomásból. Mindezt persze full tökéletesen pucolt sorral és felújított flepnikkel, ugye.
De, az elégséges szint az, amiről beszélünk, tehát az alacsony fordulatszámon ébredő nyomatékról, nem pedig a magas fordulaton lévő teljesítményről, amit kb. soha senki sem autóz ki főleg nem hétköznap.2000 alatt ez a motor lóf@szt tud rizzsel, már bocsánat. Tegyél be egy kamerát a motortérbe és lesd meg a bakokat, mit szenved szegény motor, amikor 5-ösben bevágod neki a parkettát. Ugyanígy dugd rá a gépet és hagyd logolni kicsit, nézd meg mekkora fojtószelep állást csal a gép a félig lenyomott gázpedál mellett is, hogy egyáltalán meginduljon és szerencsétlen szaggatja le magát a nyúlványokról, annyira nem tud mit kezdeni a helyzettel.
Mondom, 19 éve itt ez a kocsi velünk, közben szívódízel Saxotól kezdve, a legnagyobb kormányváltós Fiat Ducaton át megfordult itt már minden.
Jó ez a változó szívócsőhossz, csak változó szelepvezérlés nélkül ez félsiker. Egy-egy mérőpados görbét egy XE-vel megnéznék.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz lezso6 #108099 üzenetére
Végülis lehet két külön véleményünk arról, hogy a brutál 80Nm vagy a 90Nm között 2000-nél micsoda orbitális orgazmus közeli az élmény különbség, csak ez már perverzió és kicsit furcsállom. Lásd még racse 1.8-as Zafirál ami félelmet kelt.
Van itthon 2 ütemű Trabant, igazándiból az egy fenevad ha úgy nézemA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz lezso6 #108101 üzenetére
Semmivel sem helyettesítek semmit, itt elvben be kéne borulnom az árokba, akkorát rántana alul a flepnisor a kocsin egy nem ilyen hulladék kokszolós, szétesős okos szívósorú kocsihoz képest.
Hát ez nem történik meg, vitakozni valóban meg nincs min, mert amit keresünk az egy légypiszok. Főleg, hogy kezeket fel hány embernek van patyolat tiszta twinport sora, tökéletes csapágyakkal, plusz patent EGR stb. Na akkor elhiszem, hogy itt Toretto is váltani akarnaA 20-as az a tetőn meg is lesz, lent bátran felteszek egy szebb tétet arra, hogy 10, plafon 15 lesz atom optimális esetben, mert még mindig légköri nyomáson vagyunk, egy apró lökettérfogaton.
Ah igen.
Meg is találtam.Nos, akkor szerintem ez eldőlt
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz lezso6 #108103 üzenetére
Nem, nem a technika előtt kell leborulnom az árokba, hanem attól az észvesztő nyomatéktól ami kitépi a kormányt a csoda szívósoros 1.4-es Opelben, ami alul ébred. Amit ismétlem, újkora óta hajt a család, tehát picit azért ismerős alap a többi verzióhoz képest és más mocikhoz
Ezen ábrák a gyári táblák, a valóságtartalma tökéletes, valós mérések és nem random szimuláció random forrásból, főleg nem ki tudja milyen adatok alapján.
A max azért stimmel, mert miért ne stimmelne, ha az Opel gyári táblái vannak bekopizva
Ha már érvelési hibákkal jövünk, akkor hadd ne kezdjem én is sorolni
Ha tudod, cáfold. Ha nem, akkor fogadd el, hogy ez a twinport dolog sokkal inkább volt régen is marketing, mintsem valós előny. Ezt a beszélgetést pár éve már lejátszottuk itt és ott is ugyanez lett a vége, a twinport nem megoldás, a változó szelepnyitási idő és mérték az, ami valóban segíthet egy szívón alul.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz lezso6 #108105 üzenetére
Édes f***m hagyd már ezt abba kérlek
Milyen bizonyítékot akarsz még? Menjek be az Opel szalonba, vegyem le a gyári gépet és abból mutassam meg neked, hogy ezek az EPC-ben vannak? Bakker. Mert gondolom ha most kimegyek és a műhelyes diag gépből screenshotozom ezt ki, akkor "azt is bárki odarakhatta". Ember, vakvilágból tippelgeted, hogy melyik motor mit tudhat és mit nem. Hozok neked egy full oldalt, diagramokkal, számokkal, revekkel, erre jön, hogy ah, az biztos hamis. Dang.
Szerinted ezeket fogtam és én rajzoltam, csak, hogy nekem legyen igazam vagy Pedro rajzolta, mert olyan kedve volt? Shieeet.
Hahj. Láttad már, szedted már ki ezt a szívósort a kocsidból? Ha nem, akkor tedd meg kérlek te is, én már túl vagyok rajta kétszer, van itt olyan aki négyszer is. Naná, hogy gyengébb teljesítményt és magasabb fogyasztást okoz egy olyan szívósor, amiben random állnak a flepnik és minden henger ahogy esik úgy puffan perdülettel kapja meg a levegőt, grátisz van benne 2 kiló korom is a buta EGR miatt, ami ilyenkor dettó le szokott kerülni és kitakarítódik és hirtelen táltos lesz a vas. Naná, ha nem a félig letapadt szelep miatt már alul is túl sok kipuff gázt zabáltatod meg a kocsival, működnek a flepnik, plusz kiszedtünk a szívócsatornákból egy raklap szutykot, hirtelen nyilván menni fog. De ez egy összetett dolog.
Ér valamit a twinport? Igen. Ér-e annyit, hogy az érdemeljen többet 2 mondatnál egy ilyen motoron? Nem.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
-
Tikakukac
titán
válasz lezso6 #108112 üzenetére
Elég pontos értékeket írtál arról, hogy minek és hol kéne ébrednie. Vannak itt fordulatszámok is gazdagon.
Ezekre akkor kaphatunk valamilyen forrást és alátámasztást, vagy továbbra is a szarkasztikus megjegyzések komolynak vételével próbálsz objektív számadatokat megmismásolni?
Jelen formátumában tettél nem 1 kijelentést, amiket alátámasztanod nem sikerült semmivel sem, ellenben nekem cáfolni igen.
Csak hagyd veszni a dolgot vagy állj bele, de ezt a dedós szintet hagyd, mert csak a renoméd ásod el vele
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz lezso6 #108114 üzenetére
Feladtam b@szod.
Egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy érted-e amikor valaki szarkasztikus, túloz vagy próbál egy görbe tükröt tartani eléd vagy direkt csinálod.
Nekem azzal van bajom és arra próbálok rávilágítani, hogy az a differencia, amiről beszélgetünk egy olyan érték -optimális, tökéletes helyzetet nézve- amit nem fogsz érezni. De cserébe sokba kerül és bonyolult miatta az autó szívórendszere.Arról az objektív tényről van szó, hogy a változó szívócső miatt a Z14XEP már 2000 alatt is tudja azt, amihez egy sima 16 szelepesnek 3000+ kell. Mert utóbbival 2000 RPM alatt hiába parkettázol, akkor sem történik gyakorlatilag semmi 50-60-as tempónál.
Ezt konkrétan objektíven hülyeség, nem igaz, kamu, hasból kivert érték. Hoztam rá egy rakat görbét ahol meg is nézheted. Továbbra is várom ennek az alátámasztását. Mert nekem ezzel van a gondom, nem azzal, hogy 3 közepesen tréningezett cerkóffal jobban húz-e a twinport, mint a sima 2000-es fordulaton. Ám legyen. Beültetlek egy XEP meg XE motoros, ugyanolyan G-be, az életben nem fogod megmondani a diffit, de a görbék alapján még a mérőpadon is izzadni fognak a pixelek, hogy meglegyen a diffi.És erről úgynevezett vitát kell folytatni. Csak nem értem miért, mert ez szubjektíven és objektíven is eldőlt meccs. Nem, nincs akkora diffi amiről te szeretnél itt bárkit meggyőzni, az eltérés a görbéken és a valóságban is érezhetően erősen közelít a nullába. Nem pedig a valahova, amit idézem:
10 Nm-nél szvsz nagyobb különbség van. De összevetésnek egy 1.4 és 1.6 között is 20 Nm körüli különbség szokott lenni, és hát az már bőven érezhető...
érezhető.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz lezso6 #108116 üzenetére
A személyes kétely is az, mégis alkalmazod bőszen
Az, hogy te mit tapasztaltál egy Ford és egy Opel között, lényegtelen. Ugyanazon kasztniban, szinte ugyanazon motoron 2 eltérő szívósorról beszélgetünk, mert annak van értelme. Almának és körtének nincs.
Hogy mennyi a nyomatéka a Fordnak full lényegtelen, ez egy minimális veztengely-diffi miatt is jelentkezhet, váltók és egyebekről nem beszélve, hogy mit és minek érzel.Tehát akkor ezredjére: ahhoz, hogy valamit nyomatékosabbnak érezz, ahhoz kell egy elég nagy eltérés 2 példa között, mert a te feneked sem mérőpad. És akkor itt jön az, amiről a görbe árulkodik. Hogy nagyítani kell 300%-ra és húzni a vonalat, hogy egyáltalán van-e a két szívósor közti eltérésből fakadóan 2 számjegynyi az eltérés, de erősen inkább csak 1. Na ezt seggel sosem mondod meg. Ergo visszatérünk oda, amit anno is lehoztunk és én is mondtam már: ez sokkal inkább marketing, mintsem valós haszon ekkora köbcentiből, ilyen felépítésű motorban.
Hogy két eltérő autó, eltérő motorral, eltérő mindennel más lesz, naná. Eltérő tengelyek, szívósor, váltó-diffi, kasztni, stb. ennyi eltérésből azt kiemelni, hogy igen, a szívósor miatt nyomatékosabb a másik lentebb minimum ultra veszélyes terep, de nekem eszembe sem jutna ilyet leírni. Azt, hogy xy jobban megy adott köbcentivel kb. azonos kasztnival és váltó áttételezéssel okay. De azt, hogy adott része a motornak az, ami miatt x jobban megy, mint y szerintem még sokat látott motortervező mérnököknek is komoly feladat lenne.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz lezso6 #108124 üzenetére
Tehát akkor a diffi a nyomatékban egy sánta pónilóéval egyenlő, de legalább van egy mindenben is eltérő összehasonlításunk, de abban a nagyjából légypiszok szintű eltérésben legalább azt feltételezzük, hogy a nagyobb rész feltételezve, hogy tökéletesen patika gyári állapotú a motor és a sor is, utóbbinak van nagyobb munkarésze.
Baaaaaaz
Súlyos.
Amit írtál legutóbb egy szívó V8 E90 M3 vs már a turbós G80-nál hallottam. Na ott az eltérés akkora mind nyomatékban, mind karakterisztikában, hogy igen, arról lehet beszélni és érdemes is lehet.
Erről, well, minimum szemöldök felvonósA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz lezso6 #108127 üzenetére
Az érzékeim tökéletesek, csak ember vagyok. Te is. Amikor te érzésre mondod meg hanyas fordulatnál mekkora az eltérés nyomatékban 2 kocsi között úgy, hogy azok azonos köbcentis fapad 1.4-esek, mindenféle kompi vagy turbó nélkül, akkor igazándiból szuperember vagy, a fajunk következő evolúciós lépcsője. Kérdezz meg pls pár pados embert, hogy 10Nm az milyen szintet képvisel értékben, padon, gépek által mérve ez mennyire komoly szám, két akár azonos pad között is milyen eltérések lehetnek.
Ha ezekkel megvagy akkor talán közelebb leszünk a valósághoz.
Ne hozz be újabb érvelési hibát képletbe, már így is hosszú a sor. Kutya sem beszélt eddig 1.4 és 1.6 közötti diffiről. Nyilván a "jelentős" kifejezés vicces, de igen, 200 köbcenti már inkább ad mozgásteret, amit azonos kasztniban észre is veszel.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz lezso6 #108129 üzenetére
Ha 500 Nm meg 510 Nm-ről van szó, akkor persze hogy nem fogod megérezni a 10 Nm-t.
Kész szerencse, hogy a lehető legkevésbé erről van szó
Egy adott kis 1.4 motoron belül azonban 100 Nm alatti értékekről van szó. Pl 1500, 2000 RPM között is kb 10 Nm különbség szokott lenni, ne mondd már hogy szupererő kell ahhoz, hogy ezt ne vedd észre, hogy hol erőlködik jobban...
Butt dyno, ahogy a szleng hívja, minden parkolóban jaszkarizó gyerek így kezdi, érzésre xy lóerő, z Nm lehet. Újfent kérdezz már meg pls pár ebben kicsit komolyabban működő embert, hogy mekkora is az a maximum 10Nm amiről itt megy a szájtépés. Te érezni véled, te azt is megmondtad, hogy a szívósor a diffi, eddig ez 2-ből 0, sokadjára is: kérdezz meg egy pados kollégát. Vagy ülj be egy G-be amiben van 2 elég hasonló motor, egyiken ilyen, másikon olyan sor. Meséld el mit éreztél. Aztán vakteszten is mondd meg melyik volt. Ha sikerült, eskü elrepítelek a Bahamákra 2 hétre.
Az a 200 köbcenti meg 20-30 Nm-ben nyilvánul meg.
Köszönöm szépen, igen, erről ugatok. Hogy ez már egy akkora érték, amit érzel te is, mint egy ember. Azt az értéket, aminél külön vonalvastagságot kell választani, hogy lásd az eltérést 2 grafikon között, azt nem.
Az említett Focus MK1 esetén pl mindössze 20 Nm van a 1.4 és 1.6 között (123 vs 143 Nm), és hatalmas a különbség, pedig a motoron kívül minden ugyanaz bennük.
Khm, kuc-kuc, hatalmas. És akkor gondold el, hogy te fordulatra kiérezted a maximum 10 alatti értéket és meg is mondtad melyik alkatrész miatt van.
A fő poén amúgy tényleg az, hogy olyan kifejezéseket használunk olyan objektív értékekre, amikkel a pizzafutárok szoktak legendákat gyártani a kemence mellett, miközben kint feszül a matricás 1.0-s ideges Swift.Az érvelési hibázás is érvelési hiba, ha nem mutatod meg pontosan mi az, hanem csak a levegőbe beszélsz.
Pont úgy, mint te eddig a fő kijelentésedről amiről kiderült, hogy finoman szólva is roskatag lábakon áll, mert levegőn kívül semmi sem jött azóta sem az igazolására, a cáfolatára annál több.
Itt fejeztem be veled, mert direkt csinálod. Olvastad az idézett mondat utánit is? Senki sem beszélt arról, hogy mi van egy 1.4 meg 1.6 között, csak te most és erre próbálsz hivatkozni jelenleg és ezzel aláásni és elbagatelizálni az eredeti vonalat.
A fő érvelési hibád a hamis okozat és a bizonyítási kényszer áthárítása btw.Részemről vége, további jó racsézást.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz lezso6 #108131 üzenetére
Továbbra is ostobaságokat sulykolsz, szalmabábokat gyártasz, továbbá a stílusoddal is jól láthatóan azt próbálod kompenzálni, hogy nincs igazad. Szomorú.
Mondja ezt az az ember, akinek miután grafikonokat prezentáltam arról, hogy mi a helyzet az elképzelésével, instant elkezdte azoknak a hitelességét vitatni ahelyett, hogy prezentált volna a nagy számokat, amiket írt? Oh boi
Nem írtam ilyet, hogy seggre mi mennyi, hanem azt hogy van különbség.
De azért számokat írtál, ugye? Azt azért ugye leírtad, ugye? Akkor mi a gond?
Az 1.4 és 1.6 közötti az pont azért releváns, mert egy egyértelmű különbség, amiben jól láthatóan egyetértünk. És hatalmas különbség az érzékelhetőség viszonylatában, tehát kb a fele is észrevehető seggel, amiről beszélek.
"Hatalmas", az. Akkor el sem bírom képzelni azt a jelzőt vagy jelzős szerkezetet, amit arra mondanál, amikor a 120Nm-ből beülsz a 600-ba. Az micsoda, fénysebességre gyorsító gravihajtómű?
A fele amiről beszélünk és érezni vélted x fordulaton, arról már fixxen tudjuk, hogy nem érezhetted, mert nincs. Ennél egy picivel közelebb vagyunk ha azt mondjuk, hogy igen, létezik esetleg eltérés, olyan jobb esetben mérhető formában, amikor szerzünk 2 hasonlóan gyártási szórású új blokkot és feltesszük padra.Ez továbbra is érvelési hiba, ugyanis nem mutattál rá, hogy hol.
Mármint mennyi ilyet szeretnél?Arról az objektív tényről van szó, hogy a változó szívócső miatt a Z14XEP már 2000 alatt is tudja azt, amihez egy sima 16 szelepesnek 3000+ kell.
Objektív kijelentés, objektíven hülyeség. Lásd grafikonok. És erre jött, hogy a Ford meg az 1.6 és minden egyéb zanza.
Nagyon el akarod ezt ásni úgy látom
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz lezso6 #108136 üzenetére
Én már rég feladtam. Mondjuk egyébként mikor én ilyeneket legutóbb le mertem írni úgy, hogy felcserélt szerepkör volt 3 napra ki lettem rakva. Csak mondom. Pont ugyanez ment le és azóta sem sikerült megindokolni a miérteket.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz lezso6 #108138 üzenetére
Tedd azt. Szerintem is hagyjuk, a szabályok vagy mindenkire vagy senkire.
lsebestyen: Ott is nem kevés embert ki lehetne rakni ilyen alapon, csak ugye magunk felé kevésbé hajlik az a bizonyos
Itt pedig ha úgy érzed súlyos értelmezési problémáim vannak, állj bele, mutasd meg melyik részét értelmezem rosszul, mert elég nehéz egy objektíven hibás kijelentést rosszul értelmezni. De akkor állj bele, ne a partvonalról fügyülj és aztán húzd ki magad alóla, hogy nincs hozzá közöd.
Ha pedig valaki hazugsággal vádol, akkor szépen indokolni fog vagy magát moderálja. Ott van világosan, hazugozni mást bannolást ért. Ott az indoklás. Akkor most éri vagy nem éri?Itt pontot tettem az egészre, egy modi szerintem szedje ki az egész threadet.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz pontyos #108378 üzenetére
Emiatt ne aggódj. A pözsó jeles tesójában nem volt 1000km mire sikerült teljesen megdöglenie a már előtte is kuka központi rendszernek. Én megkönnyebbülten adtam le az autót a nyár végén.
Van még a cégben VW meg Merci is, kivétel nélkül mindegyik botrányos ilyen szempontból, úgyhogy ez van. Fejlesztő kollégák tudnának mesélni miért is ilyen amilyen.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz pontyos #108381 üzenetére
Abban a kocsiban megkotlott, a VW-nél masszív szoftver parák vannak, a többiben pedig durva inkompaktibilitások.
Ez van, nézzétek meg másik telóval is. Én nem kevés időt beleöltem a Sprinterbe is a mercivel karöltve, aminek a vége az lett, hogy így jártunk, erre nincs gari se semmi.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Elvben csak 1 gyártó van a valósgban, nyilván itt is vannak tier1-2-3 szintek amit aztán más brand alatt veszel.
A probléma forrása 99% a szoruló venti és az öli meg az ellenállásokat. Hiába vettem gyárit az is meghalt. Venti atomjaira bont, takarít, PTFE spray és összerak gyári ellenállással. És az megy évek óta megint.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz mephi666 #108432 üzenetére
De nem oldja meg az alap okot, ami a beszivárgó kevés víz miatti korrózió okozta durva ellenállás a ventiben magában. Ezért mondtam amit. Amikor a bontott volt 2k a gyári új 5.5k. Nem volt értelme régen sem ezzel futni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Vírusirtó topic
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Opel topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest