- Vezetékes FÜLhallgatók
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- OLED TV topic
- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
- Plazma TV topic
- B3: az idei legolcsóbb LG OLED tévé tesztje
- Azonnali fotós kérdések órája
Hirdetés
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
De az rosszabb, amikor a hátsó kerék bedarálja a menyasszonyi ruhát.
(Megoldás amúgy, amit SirKero linkelt: óriás kerekű robogó kell hozzá!)ON: akartam már írni erről a vakítás kérdésről több, mint egy hete, csak
közben lebetegedtem, és nem nagyon gépeztem (amit fórumoztam, azt
jellemzően mobilról követtem el - onnan nem írhatok regényt, képekkel).Illusztráció: egy darab projektor, "beleszórt"* D2S 4300K xenon izzóval.
Bevilágítja a folyosót, nagyon határozott levágása van, afölött nem vakít.
Persze alatta igen! De épp azért tompított a tompított, hogy onnan max.
valami állat néz a motorkára, a szembejövő autósok/motorosok nem.
A miheztartás végett, a H4-es bi-xenon foncsorban rengeteg szórt fényt
vetett, elég ha csak a topik összefoglalóban lévő képet nézitek.Szép,
de az egész foncsor fénylik oldalról is. Na a projektor nagyon nem ilyen.Úgy érzem, hogy ez az első xenon szettem, ahol lesz értelme a refinek.
Miért nem ezzel kezdtem?! A projektort már évekkel ezelőtt megvettem,
de a Majába nagyon nem fért bele. A Madisonba is kicsit faragni kellett.
A foncsoron, hogy beférjen a projektor kiálló része. Utólag belegondolva
eleve kisebbet kellett volna venni. De mivel ez nálam "elfekvőben" volt, s
huszi.gyb-nek volt bontott lámpája, gondoltam, dobjuk bele, frankó lesz.Ahhoz képest, hogy az elején csak nagyon lelkesen rajzolgattam, hogy
nagyjából hogy nézhet majd ki, örülök, hogy hasonló. Feldobja a motort!
Hát még ha látni is fogok vele éjszaka! Az lesz a csúcs. Vakítás nélkül.Egy bánatom van, hogy ősszel műszaki, szedhetem ki az egészet...
És ez azért egy picit bonyolultabb, mint egy izzót kicserélni. Ez van.*: nem volt nálam a tömítő/rögzítő cucc, így csak a tápadatpere fogta.
Abba se kössetek bele, hogy ferde a levágás: egy kartondobozra volt az
egész ledobva, valójában csak az izzó(k) működőképességét teszteltük.
Természetesen motorba rögzítve: 1) a foncsor biztosítja, hogy az egész
a helyén van 2) H4-es foglalat biztosítja, hogy a projektor egyenesen állUi: annyi van, hogy a 2.0 verzióba még bele kell műteni a takarólemezt,
ami persze végképp nem fért el, de még picit feljavítaná az "összképet",
s eltakarna 1 minimális fényszivárgást is.Nem ígérem, hogy mindent
lefényképezek/videózok.Aki kíváncsi, azzal tavasszal úgyis gurulunk.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #43765 üzenetére
Féket már be sem raktam, mert lusta vagyok olyan szépen linkelni.
De azért illusztrációnak berakom, hogy ilyen volt, és ilyen lett... Persze a
fékbetétet (amivel húztam a társaság agyát) sikeresen helyreraktam, LOL.A héten meglesz a lengővilla.
(Kék Holdban csapágycsere 1K, az eltört
csapágykihúzó meg volt 2K hm: "talán" nem kellett volna próbálkoznom?)
Ha ez megvan, akkor felkerül a kerék, fék vissza, fékolaj, légtelenítés, s a
gép gurítható. Addig még be kell fejeztem a műszerfalat, s lehet tesztelni.
Ha minden jól megy, időközben a Maja is összeáll - szóval jöhet a tavasz! -
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #43767 üzenetére
Hát "előtte" max. azokból, amiket ősszel lőttem.
Vissza nem építem, LOL.
Amúgy simán. Hasonló beállításokat tudok csinálni, aztán lehet gyönyörködni,
vagy szörnyülködni, kinek vérmérséklete/ízlése szerint. Pl. van, ahol olvastam,
hogy milyen már a piros féknyereg, tök gáz: a csávó zöldet akar. Színtévesztő?Btw. kárpitossal mi a helyzet? Egy szép új ülés még dobna az összképen.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
enginev3.0 #43769 üzenetére
Helyileg hol használnád?
a rossz akkor mi lehet rossz?
Bármi.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
Bogyó bá' #43779 üzenetére
Grat! Ez a nem mindegy.
(És még mondják, hogy nem a méret a lényeg.
)
Szerk: ebben a Keeway Matrixban egy dolog tetszik. A projektoros lámpa.
Szerk2: amúgy a Majának is van olyan évjárata, amiben több hely van a lámpának.
Egyszer valamikor láttam itt az utcán, és jól megnéztem. Simán enné a projektort.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
horvathkrisz #43785 üzenetére
Ahogy a többiek kifejtették, közel kétszer akkora kapacitású akku került be.
Azért ez nem mindegy. Meg mondjuk indítóáramban is jobb egy nagyobb. -
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #43814 üzenetére
Az hagyján, de még ha meg is írja...
(Én nagyjából megértettem a kérdést, csak...) Kapcs ford: nem találja a vízpumpát, de valahol csöpög, ha jár a motor. Persze nem is biztos, hogy a vízpumpa a hibás, amúgy is kevés a víz a tartályban. (Mondjuk nem csoda, ha csöpög.) Ja és szét kell szedni a blokkot a javításhoz? Ha most válaszul mutatunk egy robbantott ábrát, hogy ITT VAN a vízpumpa, akkor abból hogyan fogja tudni, hogy mit kell vele csinálni, ha már eleve meg sem találta? Kizárt, hogy bármit megjavítson a motoron, ha ennyi érzéke van hozzá, és ezt NEM bántásból mondom (én is gányoltam ezt azt, tudom). Egyáltalán hol csöpög? Naugye: szerelőhöz kell vinni. Ennyi. Átnézni, megjavítja. Azért van.
(Mi van, ha egy bilincs lazult le? Ha azt legalább megtalálná, nem is biztos, hogy kéne szerelő. De ahhoz tudni kéne, hogy hol keresse. Hol van a radiátor, honnan mennek csövek, hova... Amúgy ha ezt lekövetné, már meg is lenne a vízpumpa.
)
Szerk: amúgy nem kell aggódni... Úgy néz ki, több fórumba is benyomta ugyanezt.
Valahogy nem hiszem, hogy vissza fog térni valaha is (mivel e-mailben várja a segítséget), de ha mégis, akkor biztos én leszek a helyi bunkó, aki kiosztotta.C'est la vie.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Az a baj, hogy ha csöpög, akkor hiába fogod feltölteni, továbbra is csöpögni fog:
ha állandóan kevés a víz, akkor meg túlmelegedhet a motor: besülhet a henger,
az meg drága. Szóval: a probléma megoldása. 1) csöpögés lokalizálása, és ha
valami triviális oka van (pl. laza rögzítőbilincs, vagy mondjuk egy repedt vízcső),
annak javítása értelemszerűen (bilincs meghúzásával, vagy a cső cserélésével)
2) ha a csöpögés oka nem triviális mondjuk épp a "blokkból" csöpög -> szerelő
3) ha nincs csöpögés, akkor fel kell tölteni. Lehet után tölteni sima desztvízzel,
ha nem szabad ég alatt alszik a robogó, így nem kritikus, hogy fagyálló legyen.
(Ki tudja, hogy mi volt benne alapon - a hígítással csak romlik a fagyállóság.)
Persze ha lábon akarod szerelőhöz vinni, akkor előbb töltsd fel, aztán GO...
(Ha nem kell túl messzire menni, és a csöpögés is kis mértékű, ki kell bírnia.)Szerk: ha megvan a vízpumpa, és konkrétan abból csöpög, akkor is -> szerelő
(Nem hiszem, hogy rentábilis lenne otthon szétkapni, pasztázni összerakni.
Mármint persze, ha tudod mit kell csinálni, és van hozzá szerszám, paszta és
minden egyéb, akkor megoldható (esetleg egy vacsiúj tömítés, vagy vízpumpa
felújító készlet). De a szerelő valszeg nem fog érte horror árat kérni, neki ezek
helyben ott vannak. Nehogy úgy járj, mint én, hogy egy 1K-s munkadíj helyett
megveszel egy 2K-s szerszámot, a végén még nem is sikerül és ~5K a vége.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Központozás, kolléga, meg szavak egybe/különírása:
gördülékenyebbé teszi a fórum használatát..."Nem csöpög, ha nem folyik." Kicsit mást jelent így:
Nem csöpög, hanem folyik! Ha ez a helyzet, akkor a
lábon való szerelőhöz gurulás abszolút felejtős, mert
mire odajutsz, elfolyik az összes hűtővíz. (Utánfutó?)Szerk: egyébként így fél kettőkor szereled a motort?
A magam részéről inkább húzok aludni. Sorry.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Kérdezd meg a szerelőd, hogy mennyiért csinálja meg. De ne úgy, hogy a
vízpumpa cserét! Hanem ezt a víz folyás dolgot. Ki tudja: ha csak tömítést
kell cserélni, az lehet pár ezer forint. Ha az egész pumpát, az sokkal több.
(Ha át akar verni, akkor mindenképpen a drágább megoldást javasolja - és
az olcsóbb munkát fogja elvégezni. Tehát nem árt ha megbízható szerelő.)Amúgy ha most vetted a motort és eleve sz*r volt, az eladót kéne elővenni.
-
DigitXT
félisten
Áthozom ide ON-ként hogyaszondja: a Madison ~2 lóval "marad el" a Burgitól...
Elmarad? Én úgy tudtam, menetteljesítményekben előzi, de legalábbis egál...
Jó, azt értem, hogy a Burgi ~32LE, de ahhoz szét kell pörgetni: gyárilag nagyon
nem arra van hangolva (mondjuk nem is kajál 4-6L között, hanem inkább 4 alatt).
Ha megnézed ezt a grafikont (ha nem hibás?), a Madison végig nyomatékosabb.
Az a +2 ló, ismerve a CVT váltó sajátosságait max. végsebességen ébred: késő.
A héten remélem össze tudom rakni a Madisont.A Maja már kész.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Mit gondoltok, érdemes megvenni egy nyomatékkulcsot, ha csak néha szerelem
a saját motorom, és nem akarnám a dolgokat elb*szarintani? (Tipikus hiba, hogy
túlhúzzák az emberek a csavart, megszakad a menet/elnyíródik a csavar feje stb.
Mondjuk olyat olvastam, hogy öreg autónál/motornál az előírt gyári nyomaték már
kevés lehet, az évek során elkövetett szereléseknek, és az anyagfáradásnak hála.Ha utánamdobnák a nyomatékkulcsot, nem lenne kérdés, de 20K fölött azért...
(Mondjuk csak egyszer kell 20K-nál nagyobb kárt csinálni a hiányában, és...)
-
DigitXT
félisten
Amit már más elcseszett? Hm...
Amúgy jogos... Ez pl. csak 10K,
bár az Ázsia Center nem sok jót ígér: kici kínai occó? Lehet szar?
Szerk: mondjuk egyszer vettem valahol ott egy dugókulcsot, teljesen
jó volt, és nem is néztek rám ferde szemmel a boltosok, meg semmi.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
qpakcovboy #43841 üzenetére
Mit takar az általános karbantartás? Futóműben a Kék Hold nálam bizonyított,
amúgy általában ide szoktam hordani a gépsárkány(okat). Van ára, de korrekt.
(Mondjuk egyik sem Pest, de nem hiszem, hogy ez motorral nagy gond - meg
nem is vagyok benne biztos, hogy nem az egész Budapestet értetted alatta...) -
DigitXT
félisten
válasz
longwild #43858 üzenetére
Neeeem... (Nagyon szeretnéd valamiért, hogy ne működjön?
A Beverlybe is hiányzik egy erős, de mégsem vakító lámpa?)Többiek: ne szólítsatok főnöknek, mert elbujdosok Cinkotára,
felcsapok HÉV szerelőnek, a Maját meg a Tactra cserélem...ON: egyelőre csak odaraktam, csavarok nélkül. Csípős még
az idő, nem volt annyira kellemes nagyobb tempónál (ugyan
nem akasztotta a Maja a 140-et, de 130-ig elcsavartam, ami
valósban lehet olyan 110 körül) + dumálás közben átfagytam.Ja, hogy miről van szó? Hát erről: minden itt van, ami kell az
összerakáshoz. Nyomatékkulcsom nincs, de majd szerzek.
Az viszont tuti, hogy nem kell túl erős, inkább adagolható.
Ilyen 30 Nm körül kell meghúzni elvileg a féknyereg rögzítőt:
nem tudom, mennyit küldtem rá, amivel kapott az imbuszfej.
Mondjuk még bajt nem csinál, ha jól fogja, de ha megtéptem
volna a menetet, az már gáz lenne, szóval ezt elkerülendő... -
DigitXT
félisten
válasz
longwild #43864 üzenetére
Első körben dobd le róla a túraplexit... Nekem is van, de pont ez volt vele a bajom.
Háromszor mentem vele, amikor a motort vettem: először, utoljára, és soha többé.
Ezen a problémán (vízcseppes üvegen átnézel) akármilyen világítás sem segítene.
(Természetesen a sisak plexid is vízcseppes ilyenkor - elég ha egy kicsit állsz az
esőben -, és azt még a menetszél sem fújja le, tehát dupla élvezet a túraplexi.)
Arról nem is beszélve, hogy iszonyat ronda volt a Maján.
Ránéztem a gépre, és
majdnem sírvafakadtam, hogy ezt minek vettem meg? (Aztán kikupáltam szépen.)
Na meg lefogta a szelet, viszont így a sebességérzetet is, amúgy az egész motor
csörgött-zörgött, amikor tesztkörön voltam. Az alapján hiba volt megvenni. (Utólag
persze tudja az ember, hogy a gyári kipu csörgött, a szíj meg a halálán volt, azért
se nagyon akart normálisan menni, természetesen a görgők is jó kopottak voltak.)De friss műszakival! Én meg besz*ptam, de ezt pont ma meséltem huszi.gyb-nek.
Egykoron tobben szivattak titeket ezzel a vakitani fog temaval
Moszkítón kívül még ki?Többiekkel csak beszélgettünk. Meg vele is.
huszi.gyb: jah, a Tacnak még a burnout is jobban ment. Mondjuk végül nekem is
sikerült, csak akkor meg beásta magát a gép a murvába.Jól elvoltunk.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
Rico45 #43867 üzenetére
Nade 5 lityit bekajál, és még csak nem is megy? Rossz kombináció...
Busz: 500 Ft. Motor: 1 liter benya?! Majdnem 500 Ft, de legalábbis 400+
ha mást nem kell rá költeni -> nyilván nem (csak) anyagi megfontolásból
jársz dolgozni ezzel a motorral... Lehet, hogy a Runnerrel még jobban is
jönnél ki fogyasztásban. Csak hát az nem céges: extra költségek stb. -
DigitXT
félisten
válasz
longwild #43882 üzenetére
Ha cserélni akarod, nézz meg bontókat. Újonnan tényleg húzós árban* van.
Szubjektív, de szerintem a túraplexi ennek a motornak sem áll jól. Oké, ha
eredeti, akkor lehet, hogy egy picit igényesebb, mint a GIVI. (Madisonon is
elég nagy a plexi, de elmegy rajta, nem ez a sütőlapát szélességű valami.)
Szerk: a magassága sem vészes: nem át nézek rajta, hanem el fölötte...
Mondjuk ha kicsit alacsonyabb lennék, akkor már ez is necces lenne.*: említhetném a Maját, amire szintén ilyen árban vettem a zsír új plexit, de
később láttam egy hiábatlan burkolatú, motorhibás gépet 60K-ért.Ha lett
volna hol tárolni, sok sok tízezrest spórolhattam/nyerhettem volna vele.SirKero: na igen, mint írtam, nekem is jó lenne: a Nexusra nem a legjobb.
kcsa: mindig ki kell csomagolni
Na igen, ha kesztyűben motorozik, akkor probléma, a kapacitív érintőkijelző.
Az a fólia elvileg még átvinné, szóval nem is feltétlen a telót kell "kicsomagolni".
(De elhiszem, hogy akár azt is kellhet, akkor viszont nem ajánlott vétel, szvsz.)
Amúgy azt halottam, hogy futárok szokták ilyenkor az orrukkal böködni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
SzlobiG #43884 üzenetére
Érdekes, mert én pont egy fordított váltást lépnék meg. Az én ülésem
jellegében most szögletesebb, és ráülnék a korábbi kerekebb verzióra.
Mondjuk üléspróbát még nem csináltam, de márciusban feltétlenül.
(Passzolni nekem is rápasszol, csak ráülni nem lehetett kerék nélkül.)Szerk: mondjuk én azért csinálnám, hogy hátrébb ülhessek. Levettem
a deréktámászt, amitől előre be voltam szorítva, de így egy kicsit rajta
ülök annak rögzítőjén, ami épp elviselhető, de nem a legkényelmesebb.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
SzlobiG #43886 üzenetére
Persze, átszabják neked, csak 50K-tól a csillagos égig. Ahhoz képest
kipróbálni egy régebbi fajtát semmiből nem áll, még ha nekem is drága
lesz áthúzatni, ha odáig jutok. huszi.gyb 250-esén van ilyen ülés.Szerk: az oldaltartást motorülésnél nekem nehéz értelmezni, de biztos.
(Látom rajta, hogy van egy kis öblösödése. Jó kis fotel lehet, na.)
Szerk: a deréktámaszt levétele 2 csavar, az még nem babrálás.
Nekem már ettől kényelmesebb lett. Jobban ki tudom nyújtani a lábam.
Amikor meg visszaraktam, akkor meg sportosabbnak éreztem, írtam is.
Végül inkább annál maradtam, hogy nem kell nekem az a deréktámasz.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #43837 üzenetére
Mit szólnátok ehhez? Megéri? Tudom, hogy most csak "egyszer" kell,
de 10K-t még adnék érte, hogy korrekten legyen összerakva a gépem.
Láttam már megszakadt menetet/beszakadt gyertyát, stb., így inkább
kihagynám ezeket a lehetőségeket egy egyszeri befektetéssel. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #43895 üzenetére
Eh, a PDF-ben írják, hogy 42-210. Nekem meg 30-ra is, meg alá is kéne.
ON: bandáznak 2.0. Azért a Maja egy kicsit kisebb, mint a Madison ugyanott.
-
DigitXT
félisten
válasz
horvathkrisz #43901 üzenetére
Biztos, de ha ma el akarok hozni vmit, hogy hétvégén összerakjam a gépet...
Nem azért, mintha a Condradban feltétlenül raktáron lenne ez... A specifikációja
tetszett, csak a PDF-et megnézve csalódás, mert 42 Nm alatt nem jó - pech.Szerk: visszavonom. Nem biztos.
16K, és még csak ki se szállítják ide.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
longwild #43899 üzenetére
Xenon szettet simán.
Az még a véredet is tisztíccsa.
Szerk: de viccen kívül Mosquito34 lámpása is kiváló.
(Meg is kérdeztem tőle, hogy ez xenon? Jó fénye van.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
WTF:
-
DigitXT
félisten
válasz
longwild #43912 üzenetére
Egyszer gurultunk. (Két robi nyélgázon, ő meg ásítozott.
)
Viszont ahogy ránk esteledett láttam, hogy marha jól világít
a Varadero a Madison HS1 lámpájából semmi sem látszott.
Aztán beraktam a xenont, akkor már volt valami ereje. Csak
az meg vakított picit. (Nem annyira vészesen, de azért, na.) -
DigitXT
félisten
Tudod az a baj, hogy már meg is van az első áldozat - még múlt hétről.
Miszerint: "elnyaltam" az első féknyereg egyik M8 csavarjának a "6-os
imbusz" fejét. Ez még nem lenne "akkora" probléma, de csavarrögzítőt
is használtam, ami önmagában szintén nem gond, sőt, hiszen a másik
csavar, amit nem húztam túl, csak éppen jól, egy kisebb noszogatásra
szépen leoldott, ki lehetett csavarni. A másikkal viszont bajban vagyok!Mondhatnám, hogy benne hagyom, "leszarom", csak rájöttem, hogy a
két féknyereg csavarjai nem teljesen azonosak: összekevertem őket...
Szóval csak ki kéne szedni akár a csavar szétgányolása árán is, mivel
az elbaszott feje miatt már úgysem lesz újra használható, veszek újat,
csak a menet maradjon ép, mert M6-os fúrására / kitisztítására vagyok
"felkészülve", M8-as menetfúrom (még?) nincs, úgyhogy a szétfúrást a
legvégére tartogatnám, ha más nem segít. Dremelem van, szóval: meg
tudom vágni a csavar fejét, pl. egy nagy lapos csavarhúzó számára.
Vagy tudok venni olyan torx bitet amit ilyenkor javasolni szoktak, hogy
üssünk bele, ami talán segít, de szívesen fogadok hasznos ötleteket...Ellenben a hátsó részt összeraktam. Csak a csavarokat nem "téptem"
be az előírt nyomatékra: nyomatékkulcs híján, szóval a kipufogót még
nem raktam vissza, hogy hozzáférjek a csavarokhoz a véglegesítésnél.Szerk: nem beszélve arról, hogy kell még egy új csavar ugye a fékhez.Amúgy voltam egy boltban, ahol mondták, "hobbi célra" NINCS cuccuk,
csak professzionális szerszámaik vannak, amiből a legolcsóbb 40-50K
és nem is igen javasolják az "olcsó" cuccot, mert ha nem "elég pontos"és ők kalibrálást is vállalnak, ami alapján tudják, hogy sokszor nem az,
akkor nem csak túlhúzást tudsz vele, hanem pl. túl lazára is hagyhatod.Mondjuk nem emlékszem, hogy bármikor is láttam volna a szerelőmnél
nyomatékkulcsot: ő már valószínűleg ott tart, hogy "belejött". Így érzi...[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #43917 üzenetére
Baszki, miket ki nem találnak. Csak bámulok.
"Mint kezdő buzi a gőzfürdőben..."[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
nyogo83 #43948 üzenetére
Csatlakoznék runnerhez. Egyrészt a típus (Madison 125)
sem a legszerencsésebb, a kinézett példány pláne gáz.
És ahhoz képest drága is, hogy lepukkant, öreg, stb.Milyen jogsid van? Majából a 125-ösben ugyanez a blokk
van, viszont kisebb, könnyebb, fürgébb: jobb vétel.
(Ha esetleg A2, vagy fölötte, 300-ból az én 180-as Majám
is kijönne. Max. adnám gyári kipufogóval, vagy valami.)
-
DigitXT
félisten
válasz
nyogo83 #43961 üzenetére
Thx.
(Bezzeg a Madison. Mindig van valami, amiért még
nincs kész. Ma is "alkottam", pedig... 1 lépés előre, 2 hátra.
És március van.) Amúgy a nyomatékkulcs qrvajó cucc, tök
nem gondolná az ember, hogy mennyire túl tud húzni vmit
egy sima 1/2-os racsnis hajtókarral... Tanulópénz volt, na! -
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #43972 üzenetére
Első féknyerged nincs. Most szólok.
(Szerk: amúgy azon a
linkelt motoron ami nagyon érdekes, az a mini plexi... Nekem
kb. kétszer akkora van. Kérdeztem is, hogy ez vmi túraplexi?
De gyári. És simán átlátok fölötte, szóval nem para. Meg jó a
szélvédelme is, csak érdekesebb ez az alacsony plekó na.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ezek szerint van.
(Amúgy szvsz a Keeway lehet a
legdrágább robogók egyike, mert kínai váza van...)
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #43988 üzenetére
Uh, ez fájt.
Csak csavarozni kell
Ne fokozd.Btw. eszembe jutott Clint Eastwood (na nem a helyi kemény csávó a Motowell
robogóján, hanem az igazi, szóval eszembe jutott), amikor tegnap elindultam......egy maréknyi csavarért
Meg aztán:
Egy pár csavarral többértMire barátnőm rákontrázott:
Csavarjátok őket magasraMár csak azt nem tudtam, hogy meghívjam-e a Gyűrűk Urából Csavardi Samut
az ünnepélyes nyomatékkulcs avatásra, vagy ne, mert úgyis elvan a nyóckerbe
egy maréknyi lembaszért.[ Szerkesztve ]