- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Canon EOS DSLR topic
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- CH6 Handle a neve a Jonsbo új házának
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
PROHARDVER!
Call of Duty: Mobile téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
jonnyjoker01
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
Na 2 nap alatt multiplayer Elite IV -> Legendary. Ez most iszonyat könnyű volt, meglepett hogy 70 pontokat kaptam egy-egy winért, amikor régen 20-25-öt. Tegnapelőtt duplaxp is volt, 100 felett jöttek a pontok
Lehet visszarakom az S3 legendary avatár keretet, azért vért izzadtam soloban anno, számomra nagyobb presztízs értéke van
Battle royale is így adja a pontokat? Lehet kifarmolom a legendaryt ott is
Más: ez a QQ9 lett a kedvenc fegyverem. Egyszerűen brutális miket lehet vele csinálni. A nagy tár miatt 3, ritkán 4 embert is be lehet vele darálni egy jó flank esetén. Silencer+cold blooded kombóval tolom, nagyon adja.
Hitreg és netkód: továbbra is katasztrófa az egész, elképesztő hogy S3 óta (amióta abbahagytam a játékot) nem sikerült semmit javítaniuk, sőt. Most hogy meg lett a legendary, szerintem még megcsinálok 1-2 seasonal challenge-et aztán félreteszem a játékot megint egy időre
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
MikeWazowski #1422 üzenetére
Xanax az SnD meccsek mellé kellene nekem nagyon, főleg ha utolsó vagyok és még 4-5 enemy él... Nagyon ráizgulok mert egyrészt mindenki engem néz a csapatomban, másrészt... hát mert 1v4-5 a szituáció.
Néha sikerül, de legtöbbször nem
Solo queue elég random tud lenni.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
nitro16 #1448 üzenetére
Eleinte azt hittem a ranked jobban hozza a BP XP-t ezért két napig csak azt toltam és fogom a fejem milyen embereknek adja oda a játék a legendary rangot manapság... Oké hogy mindenkinek (nekem is) vannak szar napjai de rendszeresen látok olyanokat hogy nem veszik észre az ellenséget hogy elfut mellettük/előttük, vagy egy helyben áll az ellenség és nem tudja eltalálni, félre lő egy tárat és utána kivégzik reload közben, stb...
Amikor meg berak egy olyan embert az ellenfelek közé hogy Kxrma_EU és a többi top % barátja, kapom a savat ugyanezektől az emberektől SnD-ben hogy nem hozok le egy 1v5-öt, amikor csak én vagyok pozitív a meccsben...
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
nitro16 #1452 üzenetére
... és D@niel:
Az a legnagyobb probléma sajnos, hogy szánt szándékkal csinálták ezt így meg a készítők... Úgy van megoldva solo matchmaking hogy ugyanolyan rankú, de más MMR szintű embereket keres melléd. Ugyanaz a felépítés mint public meccsekben: az esetek 90%-ában 2/3 játékos és 3/2 bot ad össze egy csapatot. Rankedben 2/3 magas MMR-al rendelkező játékost és 3/2 alacsonyabbat rak be a játék. Emiatt elkerülhetetlen hogy olyan ember ne kerüljön magasabb rangba aki nem érdemli meg, de ennek ellenkezőjét nem is akarják a fejlesztők. Azt akarják, hogy ha magadtól nem tudsz feljebb jutni akkor is legyen sikerélményed, hogy ne hagyd abba a játékot és ezáltal potenciális vásárló maradj.
A legélvezhetőbb módja a játéknak a premade ranked és privát scrim - ezen esetekben az algoritmus nem tud beleszólni a matchmakingbe. Én viszont úgy érzem nehéz találni társakat egy ilyen mobiljátékban főleg azért mert mindenki máshogy ér rá. Speciel nekem most volt időm játszani, 2-kor értem haza munkából, most 2 órát játszottam és tervezek aludni.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
jonnyjoker01 #1454 üzenetére
Ja ezt a screenshotot be akartam még küldeni. Új rekord botgyilkolásban.
Így szerintem szezon vége előtt sikerül elérni majd az 50-es szintet - bár látom hozzá csaptak most egy pár napot, tegnap 2 nap maradt hátra, ma 5. Csak a CP-t akarom visszakapni, több pénzt nem költök erre a játékra az biztos
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Igen sajnos ilyen a matchmaking. Solo queue rankedben felettébb túl kell teljesíteni a csapattársaid ha túl magas az MMR-od. Ha alacsonyabb lenne akkor jobb játékosokat rakna be melléd a játék, akik húznának felfelé. Ez a rendszer csak a jobb játékosokkal csesz ki. Javaslom még a csapatban játszást, ha látsz jó játékosokat rankedben add hozzá őket a barátlistádhoz.
@Delerium: Én örülök hogy kibővítették az eventeket és battlepasst, pár napja jöttem vissza a játékba és így van esélyem mindent befejezni
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Dupla XP biztosan sokat csorbított a rendszeren. Emellett S1-3ig az is benne van a pakliban hogy nagyon kevés pont járt a nyerésért és sokat vont le vesztéskor (max +20-25 nyeréskor és -40 vesztéskor). Fokozatosan enyhítettek a rendszeren, S4 már sokkal könnyebb volt mint az azelőtti szezonok. Jelenleg meg alapból 40-70 között ad pontot teljesítménytől függően és sokkal kevesebbet von le.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Egy a válasz erre: iPad.
Több szempontból is hatalmas előny telefonosok ellen:
- input lag iszonyatosan kicsi, ezt nagyon eltalálták az Apple mérnökei (10ms alatt). Összehasonlitásképp az iphone-nak 10-20ms, a legtöbb android telefonnak pedig 50-100ms között van a késés az érintésben, ezek mind nehezitik a célzást még akkor is ha speciel nem veszed észre. Példa: legtöbb fegyver közelharcban 200-300ms között tud megölni. Ha 100ms az input lag, akkor alapból olyan mintha -30-50% HP-val indulnál egy kontrollált 1v1 harcban.
- nagyobb kijelző: jobb láthatóság, könnyebb az ellenséget észrevenni és pontosabban célozni és kényelmesebb a kontrollálás. Nagyobb terület célzásra, sokkal kényelmesebb a különböző gombnyomások is (guggolás, fekvés, ugrás, stb stb), könnyebb több ujjal játszani.Én Android telefonon játszok és a következő tippjeim vannak:
4 ujjas irányitás az egy alap dolog (feltéve, hogy feljebb akarsz jutni a rang létrán). Igy néz ki az elrendezésem:
Elmagyarázom a miértjét.- bal hüvelyk csak mozgásra használva, jobb hüvelyk csak nézelődéshez, újratöltéshez és pár extra dologhoz oldalt használva. A lényege a 4 ujjas irányitásnak, hogy folyamatosan tudj mozogni és nézelődni miközben bármi más egyéb dolgot csinálsz a gyorsabb reakcióért.
- lövés és célzás két különböző oldalon legfelül, ezek a legfontosabb gombok, legkönnyebb őket elérni telefonon igy 4 ujjal.
- guggolás a lövés gomb alatt, mert lövés közben nem kell használni, viszont célzás közben annál inkább. Egyik mozgási trükk az ugrás-csúszás animáció megszakitás ami az ellenség képernyőjén úgy fog látszani hogy egy hatalmasat repülsz a levegőben. Lépések: kicsúszás fedezék mögül és még a csúszás közben amikor a karakter sebessége gyorsabb, mint a futási sebesség (kb a felénél) célzás, majd ugrás. A csúszási animáció megszakitásával (célzás szakitja meg) megtartja a karaktered a legnagyobb sebességet és amikor ugorsz egyet, a levegőben is ezzel a sebességgel haladsz tovább. Ezt nagyon nehéz megcsinálni ha a célzás és a guggolás (csúszás) egy ujjhoz van rendelve, ezért raktam őket igy átlósan.
- egy másik trükk amit egyre kevesebben használnak, mert nerfelték az ugrálási sebességet álló helyzetből az a lövés közben ugrálás jobbra-balra, amit szintén csak akkor lehet kivitelezni 4 ujjal, ha az ugrás gomb nem a lövés gomb alatt van, azaz nem egy ujjhoz vannak rendelve. 2-3 ugrásig használható még ez a technika, de hamar lelassul a karakter és kb 1 helyben áll ezért nem ajánlom annyira ezt megtanulni.
- egy harmadik trükk a "drop-shotting", ami annyit tesz, hogy lehasalsz véletlenszerűen tűzharc közben, ezzel az ellenséget megzavarod. Be kell kapcsolni hozzá a fekvés gombot, amit már látom itt elmondtak hogy kell
- még egy mozgási trükk, amit Hawksnest fedezett fel kb 1 seasonnel ezelőtt, a fekvés animáció megszakitás. Ezzel a karaktered az ellenség képernyőjén elcseszett módon fog kinézni egyrészt, másrészt egy harc közben gyorsabban tudsz felkelni a földről. Értelemszerűen a guggolás gombbal keresztbe kell hogy legyen a hasalás gomb ehhez a trükkhöz, mert nagyon gyorsan kell elvégezni és ugyanazon ujjal mobilon kb lehetetlen. A lépések: hasalás, majd 2x guggolás gomb megnyomása. Ezt jó kombózni csúszással is, ha egy kill után gyorsan és "hülyén kinézve" akarsz elmenekülni (nehezebb lesz lelőni) -> hasalás, 2x guggolás, majd sprint közben csúszás. Régen a fekvés animáció megszakitásnak volt egy olyan hibája, hogy ha egy helyben állva csinálod meg a trükköt mozgás nélkül, akkor hasalva marad az ellenség képernyőjén a karaktered, pedig te már állsz a saját szemszögödből, ami alacsony fedezék mögött egyszerűen undoritó volt, de nem tudom, hogy javitotta ezt már a CODM csapata
- minimap középen kicsit oldalrahúzva legfelül, mivel 4 ujjal eltakarom a sarkokat és nem látom rendesen. Nem tökéletesen középre pozicionálva, mivel a medálok eltakarják és a különböző játékmódok UI-ja is (pl domination elfoglalt pontok).
Még egy extra tipp, hogy SOHA ne állj meg egy helyben, mindig mozogj, ha kempelsz is pl. jobbra balra mozgás, hasalás animáció megszakitás közben. Iszonyatosan szar a netkód a játkéban, ha megállsz van esély arra, hogy az ellenség több ideig lát téged mint ameddig valójában egy helyben vagy, nagyon könnyű célponttá válva. Egy irányba sprintelést is kerüld ahogy tudod, csúszkálj ugrálj fedezékről fedezékre, adj minél kevesebb esélyt arra, hogy könnyű célponttá válj.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
[https://hawksnest.gg/codm-guns/]
Ezen a weboldalon lehet a legjobban összehasonitani a fegyvereket, valós statokkal (nem játékbeli semmitmondó számokkal). Time to kill, recoil grippel vagy anélkül, sebzés, range, kb mindent ami a fegyverrel kapcsolatos meg lehet itt nézni.
A következő update viszont hatalmas lesz fegyver testreszabás terén, úgyhogy Augusztus 15-ig érvényesek ezek az adatok. Hawksnest maga sem tudja, hogy fogja frissiteni a weboldalt, mert nagyon felboritja a régi rendszert.
Akit érdekel a META: jelenleg az új DR-H OTM lövedékkel a legerősebb fegyver a játékban (minden távon) és a Cordite közép-hosszú távon. Közeltávon még a QQ9 egy mezőnyben van a DR-H-val, még ami erős a BK-57, ASM-10, KN-44. QQ9-vel együtt ezek középtávon is megállják a helyüket.
Rangsorolva a top 3:
1. DR-H OTM
2. Cordite
3. KN-44[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
Micsurin #1481 üzenetére
Attól félek, hogy ez sosem fog javulni. Ha lassan 1 év alatt sem sikerült összehozniuk, hogy jobb legyen, akkor sosem fogják.
Az új Katana Operator a legviccesebb, teleportálgatás, hitreg hibák vannak össze vissza, nagyon kiemelik a szar netkódot
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
BK57 az inkább egy pubstomping fegyver szerintem. Azzal sikerült összehozni az 90-100 killeket CTF-ben (korábbi screenshotjaim).
Hatalmas tár, jó TTK, stabil recoil mind jók arra hogy darálni lehessen a rosszabb játékosokat és botokat. Rankedben minden ms számit, vannak jobb opciók is. LK24-et valószinűleg azért érzed jobbnak, mert még stabilabb a recoil, mint a BK57-nek.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Kn pedig rohadt erős és alacsony a TTK, 1 headshottal 40 méterig 287ms, ami a legjobb az AR és SMG-k között. Fejre kell célozni és meg kell tanulni kontrollálni a horizontális recoilt. Én kb 2 hónapig használtam exkluzívan, most a szünetem után inkább QQ9-es lettem mert irtózatosan fun használni lightweight és quickfix kombóval agresszív közelharcosként. Mostanában tesztelgetem az új AR-t is, még nem játszottam vele sokat de nagyon darál.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
nitro16 #1488 üzenetére
Én mozgásban vagyok jobb és célzásban rosszabb (én a hatalmas input lagnak teszem be, 70-80ms input lagot mértem gyors sebességű kamerával és képkockaszámolással, ha ilyen lenne PC-n valakinek egy játékban, törölné mint az állat). Giroszkóp rengeteget segit a trackelésben, mert reszponzivabb, mint az érintőkijelző, de pontos "rántásokat" csak érintőkijelzővel tudok csinálni, az meg késik
Gondoltam hogy veszek egy használt ipadet a játékhoz még régen, de örülök, hogy nem mentem bele, annyit nem ér ez a játék.
Szinte 100% biztos vagyok benne, hogy szét fogja cseszni a játékot a gunsmith, de idővel majd kijavitják (vagy nem
).
A bezoomolós bug akkor van ha körülötted valaki a katanával rohangál
Be-ki célzás megszünteti egy időre a bugot. Nekem annyiban tetszik hogy a bug jelez: vigyázz a bugos instakill daráló OP-al rohangásznak körülötted, amit tuti nem fogsz tudni megölni, mert laggol össze vissza!
Más: valaki 3 public TDM meccs erejéig fel tudna jönni? Katanát még össze akarom szedni gyorsan csak hogy legyen meg. Ha igen, jelölj be, IGN: KidneyStealer7.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
jonnyjoker01 #1489 üzenetére
Közben meglett a katana egy public meccsben összeszedett elite 3-mas, 50-es szintű játékossal
Jó volt vele játszani, meccs elején guggolgattunk meg ugráltunk, meccs közben meg védtem a hátsóját
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Esetleg ha szeretnél rankedezni én benne vagyok, azok alapján amiket írtál értelmes játékosnak tűnsz ami jobb mint a solo huszárok 90%-ka
ma este kb hajnali 2-ig fogom tolni a rankedet exkluzívan, megcsináltam azokat az eventeket amik érdekeltek. Mikrofon off, már alszanak a szobában
Hívj be egy meccsbe ha érdekel, már barátok vagyunk (KidneyStealer7).
Szerk. : feltéve hogy ébren vagy
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Fent leszek majd 9 körül, ha látlak ingame akkor dobok egy party invite-ot (blackvoid vagy számokkal ugye?)
D@niel: közelharctól sem kell megijedni, nagyon jó a TTK (~240ms, összehasonlításképp QQ9 217ms). Igaz mondjuk lassú firerate miatt pontosnak kell lenni, minden egyes elvétett golyó sokat ad hozzá a kill időhöz.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Nem tudom láttad-e mit irtam privátban ingame, sajnálom hogy igy alakult. Ma játszottam kb 2 órát a közös meccseken kivül és folyamatosan ilyen darálós vérprofikat kaptam az ellenséges oldalon. Nem tudom mi történt, tegnap tök jól zenehallgatás mellett nyugisan toltam a meccseket. Próbáltam húzni a meccseket, de sajnos a többi legendary akiket berakott mellénk sem voltak valami erősek, no meg a kilépőket meg sem emlitem
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
Továbbra is az a gond legendary matchmakingben, hogy nem különbözteti meg a 100000 vs 8000 ranked XP-vel rendelkező játékosokat. Legendary? Pipa. Mehettek egy meccsbe.
Plusz az okok amiket leírtam fent, hogy mindig úgy rakja össze a csapatokat solo mm-ben, hogy 3 rossz, 2 jó játékos.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Wow ez az update hatalmas. Egy óra játék után kb azt tudom mondani hogy a legjobb "újítás" hogy sokkal simábban fut a játék. Az ellenség mozgása sokkal jobb, folyamatosabb, nincs össze vissza laggolás, netkód sokkal jobbnak érződik, sokkal kevesebb a fedezék mögötti halál.
Gunsmith pedig nagyon fel fogja borítani a metát. Egyenlőre hipfire QQ9 és lézer pontos DK-H sikerült megcsinálni, jó sokat el lehet majd ezzel szórakozni
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
nitro16 #1512 üzenetére
Hát ezzel nem nagyon értek egyet egyrészt azért mert buffolták a mozgást (csökkentették a slide/jump movement penaltyt) másrészt azért mert rengeteg felé attachmentet rá lehet dobálni a fegyverekre. DH-K-t úgy össze dobtam hogy olyan mint egy lézer OTM lövedékkel és csak 1db olyan attachment negatívum van hogy -ADS movement speed.
QQ9-ből pedig hipfire aprító gépet csináltam, és 1db movement speed bonusom is van + lightweight. Nem tudnak mit kezdeni velem közelharcban
Okosan kell összerakni a fegyvereket nem random rádobálni mindent és olyan negatív statokat engedni csak ami a playstyle-al szembe megy.. (pl hipfire QQ9 ADS-negatívumokat kap). Egy biztos hogy nagyon macerás loadoutokat építeni.
Molotov koktél az egy hatalmas negatívuma az update-nek, nem elég hogy átkerült a gránátok közé de buffolták is elég erősen. Ahelyett hogy sokáig égnél kis folyamatos sebzéssel, rövid ideig égsz sokkal nagyobb sebzéssel. Quick fix perk szerintem alap most már rankedben hogy legyen esélyed a molotov huszárok ellen.
Még egy negatívum (?) hogy az aim assist agresszívebb lett sokkal, ami csökkenti a skill ceilinget.
@Delerium: most nagyságrendekkel jobban érezhető a javulás, remélem sokáig így marad és nem csak az első pár napban lesz ilyen jó. Eddig 2-3 óra játék alatt 1x haltam meg fedezékben de akkor is a fél testem még kilógott.
Ami nagy probléma volt még korábbi seasonökben hogy ha úgy haltál meg például hogy valami mozgást csináltál (pl hasalás vagy csúszás) a killcamen nem is látszódott, az enemy egy korábbi változatod látta pl egy helyben állsz vagy mozogsz. Most már látszik a killcamen ha pont csúszás vagy hasalás közben halsz meg, és látszik hogy az ellenség is úgy céloz be téged, nem pedig a levegőbe lő aztán meghalsz (szóval valós a javítás és nem csak a te kliensed tükrözi valahogy).
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Tapasztalat szerint telefonról valamiért sokkal nagyobb a Casting latency. 5ghz WiFi és a Tv játék mód (ha van) tud rajta segíteni.
Én amikor nyaralni mentem, a szobában található TV-n kísérleteztem ezzel, nálam volt a Windows tabletem meg a telefon, sokkal kisebb latency volt a tablettel.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
Delerium #1550 üzenetére
48 óra játékidő lehet hogy kell hozzá de nem lehetetlen
Amit tudok javasolni ha nagyon most akarsz farmolni hogy rakd fel az AA scorestreaket, predator missilet és secondarynak a SMRS-t aztán lődd széjjel az idegesítő szarjaikat (no meg maradj épületben.)
Egyéb esetben én is csak azt tudom javasolni hogy rankedezz amíg le nem csillapodnak public meccsekben.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
MikeWazowski #1604 üzenetére
Ha bejön a QQ9 ajánlom, hogy ránézz az MSMC-re. Hatalmas buffot kapott az update-tel, növelték a ROF-ot 900+RPM-re és a sebzés 25 lett közelre, azaz az iszonyatos firerate mellett 4 lövés 1 kill.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Hó jaj. Ma játszottam egy kicsit, rankedet elsősorban de benne volt a 10v10 is a pakliban. Olyan iszonyatosan undorító már megint a lag hogy az elképesztő. Patch utáni első nap tökéletes volt, még itt is írtam, hogy milyen jó. Most ROSSZABB mint előző seasonben. Teleportálgató játékosok, fedezék mögötti halálok, stb... Reméltem, hogy most rendes javítás történt, de folytatják a ciklust. Deleriumnak volt igaza
Más: kar98k nagyon jó ADS speed attachmentekkel, scope nélkül
Nagyon fun vele játszani, szerintem ez lesz az első fegyver amihez kigrindolom a gold camo-t. Csak az a fránya mozgási sebesség lenne egy kicsit jobb...
HK-40 movement és ads speed bónuszokkal meg iszonyat erős lett. Továbbra is lézer, de rendesen sebez a buff után, és nagyon gyorsan lehet vele szaladgálni és becélozni attachmentekkel. Kedvenc fegyóm lett a kar98k után.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
Dendytv #1625 üzenetére
Ja tényleg azt hozzátenném, hogy a játékosbázis emulátoron kisebb alapból, ezért is lehet hogy sokkal kevesebb igazi játékossal találkozol BR-ben.
Más:
Meglett a skin, azonnal mentem is rankedezni vele. ADS speed bónuszokat kerestem, mert alapból elég sok idő a célzás, a +sebzés tárat fel sem raktam már emiatt mert az csökkentené jelentösen. Így csak mellkasra öl 1 lövéssel, úgyhogy gondolkozom a cserén, sok hitmarkert kapok, de egyenlőre megy vele a játék
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
Azok lehet botok egyébként.
Úgy működnek a botok, hogy az ölési hatékonyságuk attól a játékos szintjétől függ, akire lőnek. Valami házon belüli skill mérő rendszer szerint működik, szerintem a karakter statok számítanak a legjobban. Egyszer nyitottam egy második accountot hogy teszteljem ezt, direkt keveset öltem vele és sokat haltam (negatív KD). A botok Br-ben és multiplayerben is teljesen bénák voltak, nem találtak el akkor sem ha előttük álltam. A fő fiókomon 2,56 a profil KDR-em (kb 63000 kill mellett), ott pedig olyanok a botok ellenem, mint ha konkrétan csalók lennének aimbottal és wallhackkel... Falon keresztül becéloznak, ahogy kilépek fedezék mögül instant megölnek.
Ha egy bot egy másik bottal találkozik, akkor pedig egy olyan vicces jelenség történik, hogy egymást nem tudják eltalálni és a végtelenségig harcolnak.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
Delerium #1679 üzenetére
Szép kollekció!
Én most a platina SMG skint tervezem megcsinálni, de hjaj mennyi "meló"' lesz az
Shipment 10v10 pedig most egyenlőre a kedvenc játékmódom lett, nagyon pörgős, egy dolog amit sajnálok, hogy 2-2 igazi játékos van általában a meccsben és a többi 8-8 mind bot
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Szerintem a legnagyobb ok az a pozícionálás, nemrég toltam egy meccset Shipment 10v10 dominationben ahol 2 nuke jött össze és 94-5 statom lett a végére. Igaz nem olyan sok kill mint 143, de ha óvatosan játszik az ember, figyel a spawnokra, akkor teljesen lehetséges, hogy így végez
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
UAV miatt van a sok assist (csapattársak killje olyankor beleszámít és gondolom egész meccs alatt nyomkodta).
Más: Headshot killek nagyon nem mennek nekem, 2 cm-ről fejbelövök valakit, de nem számít headshotnak... Van valami trükkje ennek? Mindig fejre célzok hogy összejöjjön a gold skin (aztán később a platina) de nagyon ritkán érzékeli úgy a játék, hogy tényleg fejre lövök... Pedig nem gondolom hogy béna lennék.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
Balerik #1715 üzenetére
Hát én most újratelepítettem a játékot csak hogy leteszteljem neked, de indításkor ugye nem csinál semmit, nekem kell rányomnom hogy Guest/Activision account/Facebook bejelentkezést választom. Ha linkelted a fiókot FB/AV-vel akkor értelem szerűen azok valamelyikével kell belépni. Ha nem linkelted semmivel, akkor az állás elveszett a te oldaladról, supportnak írj emailt akkor a játékbeli neved feltüntetésével.
Üdv. Johnny
-
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
ericdrawen74 #1729 üzenetére
Sokat számít mivel szedett le. Vannak fegyverek amivel kb instant meg lehet ölni a másikat BR-ben is pl. airdrop fegyverekkel. Emellett rosszul is balanszolt az egész.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Az új patch noteokból: javították a mozgás közbeni animációkat és a killcamet. Remélem tényleg javítva lettek ezek és nem ugyanazt a kört fogjuk futni, mint eddig mindig: hogy az első pár napban jó, utána szar lesz rövidesen
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Sokat kisérleteztem a Fennec-kel de szerintem sikerült a lehető legjobb attachment kombót összeállitanom neki.
HG-40 a fő fegyverem és a célom az volt, hogy hasonlóvá tegyem a Fennec-et. Ehhez range, pontosság növelésre volt szükség. Először megijedtem a 77-es mobility-től de játékon belül egyáltalán nem érződik, a célzási és mozgási sebesség még mindig magas (mármint az előbbi inkább hogy alacsony
). A tár viszont olyan kicsi, hogy az extended mag nagyon alap a fegyverhez. Egyedüli dolog ami nem tetszik az pedig a célzó, egy optic nagyon jól jönne rá, de nem nagyon tudom mellőzni egyik attachmentet sem.
Toughness-t úgy érzem érdemes equippelni, ha lőnek rád nagyon tönkreteszik a célzást.
Nem tudom, hogy le fogja-e lökni a HG-40-et a trónról, de egyenlőre nagyon élvezem a használatát. Tegnap este fel is kúsztam Master IV-ből Legendaryba vele
Üdv. Johnny