Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Külsőleg nem változtat a Galaxy Tab S10 Ultra
ma Renderképek és méretre vonatkozó infók láttak napvilágot, milliméterre akkora táblát hoz idén is a Samsung, mint tavaly.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
CharlieDrop #6735 üzenetére
Mondeo 1.0 Ecoboost után meg vagy lepve?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gipsztigris #6852 üzenetére
Fő kérdés, hogy mit mond a gyár, gyakorlatilag tartalmazza-e az ajándék szervizcsomag. Ha nem mond a Fiat korábbi első cserét, csak a szerviz, egyrészt fölösleges környezetterhelés, másrészt a bejáratás tervezett tartama megszakad és eltérő körülmények között folytatódik. #297 20-25p között
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Dr.Burn #6868 üzenetére
243-244 majdnem úgy rohad kb, mint a Transit, tudok küldeni képeket. Drágán talán még találni olyat, amihez nem kellett még hozzányúlni, akkor egy alváz és üregvédő pár évig kitolja, de összességében nem annyira rózsás a helyzet. Nagy probléma, hogy mint a legtöbb esetben, itt sem volt gyárilag dobbetét, nekünk is utólag, lakatolást megkoronázandó került be.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
HeavyToys #6977 üzenetére
Oké, hogy átment, de tudsz maradék talperőt mondani? Ha meg drága, akkor főleg hagyd, szerintem is fölösleges cserélni. Magad is tudod ellenőrizni, ha lenyomod az autó sarkait, lehet következtetni. Itt Golfban gyári van körben, 290k, porvédőt kellett cserélni a hátsó páron és ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Szerintem eddig is ette, csak pótolta a kicsapódó víz és hengerfalon lejutó benzin. Utóbbiak a bemelegedés után távoztak kartergáz formájában, maradt az olaj - pluszban felhígulva jobban fogy amúgy is, nameg az állandó nagyobb fordulat és terhelés szintén hozzájárul. Néhány tankolásonként nézz rá az olajra, gumikra
A rövid távok kémiai szempontból végzik ki a kenőanyagot, váltanék longlife olajra (ha van megfelelő minősítéssel), vagy évente csere.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
adamkaa777 #8034 üzenetére
Milyen autó/motor felállás?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
SPeti1984 #8198 üzenetére
Ez a 2010 utána téma érdekelne, pár éves 1.3D flottában ugyanúgy hamar csörögni kezdett a lánc (100-120k futásra gondolok nagyságrendileg). Persze ha csökkenti az ember az olajcsere intervallumot, akkor meg elmegy több százezret akár.
Problémák szerintem: 6-os váltó aránylag nyűgös (M32 rokon, csak kevesebb a nyomaték, így ritkább a probléma), én maradnék 5 sebességes verziónál. DPF hiánya miatt egyszerűbb volna euro 4-es motorral keresni (75 vagy 90 LE), a gyengébbik egyszerűbb, az erősebb esetén változó geometria. Jellemző nyűgök: csomagtartó beázás, kábel megtörik átvezetőben, toronycsapágy keveset bír, rugók törnek, hátsó lámpa csatlakozó test hiba szokott lenni, szervó illetve kormányszög jeladó probléma akad, testkábelekkel is lehet gond, lengőkar és bölcső rozsda. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
SPeti1984 #8200 üzenetére
Nálam magyar piacos Euro 4 90 LE szűrő nélküli, ilyen szempontból egyszerűbb a Grande, mint az Evo. Fb csoportot ajánlom.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
HussarF #8284 üzenetére
BMW is elég jól megél a 18d és hasonlókkal. Flottában alig találkoztam Alfával, közben céges eladás a legtöbb új autó... Szóval na, jobb az olcsó változat szerintem, mint a kevés eladás és veszteséges termelés
Érdekes lenne összehasonlítani a valós árakat a konkurenciával.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Reménykedtem, hogy olvasod, köszi
Lehet a pakliban más beszállító más anyagú tömítése talán, vagy a GM más olajspecifikációja, ami kémiailag nem együttműködő...
Azt nem tudom, hogy mennyi különbség van a két változat alja közt, egy cikkszám lenne-e a pumpa, stb. Ducato esetén sem hallottam sok problémát.
[ Szerkesztve ]