- Unigine Superposition Benchmark
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Amazon Kindle
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Norbi magabiztosan vezetné az összetettet, ha....
Így is szépen visszahozta magát a meccsbe, de most megint ott tartunk hogy ha visszatér Monteiro, alig van pontkülönbség és nem fogjáb beállítani Norbi mögé.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Bozso68
őstag
válasz Motion_Blur #8451 üzenetére
Szerintem Monteiro eü problémák miatt már nem indul idén.
Tényleg nagyon kuszán állnak a szemei, ez nem 2 hónap gyógyulás.
Ha meg visszatér, ilyen kiélezett helyzetben, nem hinném, hogy 100%-on tudna menni. -
Motion_Blur
félisten
válasz vwpolopg #8453 üzenetére
Igen, én is...
Nem is lenne baj, ha lenne egy 25-30 pontos előnye Norbinak vele szemben, mert akkor egy nagyon erős segítőt kapna Björk-el szemben.
A k*rva anyját tényleg ennek a nyomorult Hondának hogy képtelenek VB-t nyerni... 3 év alatt képtelenek voltak egy olyan autót összehozni ami bármikor is domináns lenne. + technikai hibák és kizárások ott vannak minden évben...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
vwpolopg
őstag
válasz Motion_Blur #8454 üzenetére
Épp most néztem, ebben az évben négy futamon nullázott Norbi, függetlenül az okoktól. Az ott elvesztett pontok nagyon fájnak most, toronymagasan vezetné a VB-t.
-
Qorthral
őstag
válasz Motion_Blur #8451 üzenetére
Ebben nem vagyok biztos. Nincs nagy különbség, de közel már az év vége, és Monteiro hátránya 28.5 pont.
Szerintem nem fog kockáztatni a Honda... egy feltehetően nem 100%-os Monteiro mekkora eséllyel dolgozna le ennyi hátrányt? Úgy, hogy közben Norbival is harcol, hiszen nyilván Norbi nem áll be mögé?
Szerintem az épeszű döntés az lenne, hogy ha már így alakult a balesettel meg a kizárással, akkor mindent feltesznek egy lapra (Norbira), úgy még van némi esélyük.PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
IreN!CuS
őstag
válasz Qorthral #8457 üzenetére
Én sem tartom valósnak azt, hogy beállnak egy sérülésből visszatérő ( ha egyáltalán visszatér ) Monteiro mögé miközben Norbi sorra hozza a pole-kat meg a futamgyőzelmeket.
Köcsög FIA köcsög Honda ha nem lenne olyan amilyen sima Norbi vb lenne.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Motion_Blur
félisten
OK, én örülnék ha valóban így történne, remélem tévedek
Tény hogy Nüri óta Norbi a legerősebb a mezőnyben.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
[CS]Blade2
addikt
A végén már nem tudják, hogy még melyik futamokról kellene elvenni a pontjait, és egyszerűen az lesz, hogy Norbi szerzi a legtöbb pontot, de a VB-t a Volvo-s csávónak adják, mert csak.
Jó lenne, ha innentől végig nyerne, a Volvo-s meg végig sz**na... és még 2 futamról kizárnák a Norbit és még úgyis meglenne a VB, hogy vérciki legyen az FIA-nak, hogy már mindent megpróbáltak, hogy elcsalják a Volvonak, és még így sem...
Talán van egy háttéralku a Volvo és az FIA között, hogy megjátsszák nekik ezt az évet, ha beszállnak, és ezen ügyködnek, hogy most fizetni kéne a Volvo felé...
-
vwpolopg
őstag
válasz Qorthral #8457 üzenetére
Bicskanyitogató szubjektív: A 2 pilóta közül vagy egyenlő harc lesz, vagy Monteirot fogják nyomni ha úgy alakul(persze csak okosban, feltűnés nélkül), szerintem. Cirka 30pont, Norbi idén másodszor bizonyította, hogy akár egy versenyhétvége alatt le lehet dolgozni a nagyját. Továbbá ha a potenciális piacokat nézzük akkor Magyarország Portugália, háááát... elbújhatunk a fenébe sajnos, Monteiro nagyobb reklámértékkel bír egy nagyobb és értékesebb piacon. Nem a magyar Honda eladások fogják repíteni a kasszát a Portugállal összevetve.
De én kívánom a legjobban, hogy ne így legyen.
[ Szerkesztve ]
-
-
IreN!CuS
őstag
válasz Motion_Blur #8464 üzenetére
Jó és akkor hasonlítsd Angliához/Franciaországhoz/Németországhoz/Oroszországhoz csak, hogy eu-n belül maradjunk.
Nem hiszem, hogy sokkal jobb lenne a Portugál gazdaság de let me check.Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
vwpolopg
őstag
Azt olvastátok/láttátok a zengős videóban, Szabó Zsolti mondta, hogy a költségvetésbe csak használt gumik férnek bele neki? Ennek így mi a fene értelme van Zengő részéről? Ha ennyire nincs pénz miért kell erőltetni a 2 autót? Miközben a fél istálló kiurul, eladó a TCR Kia, etcc-s seat...
-
szebe
addikt
válasz vwpolopg #8466 üzenetére
Gondolom megvan a szerződés a sorozattal, így "muszáj" két kocsival menni.
Picit sajnálom Zengőt. Nyilván nem lehet mindig belenyúlni a pilótaválasztással egy Michelisz-kaliberű emberbe, ráadásul a TC1 se épp privát barát téma
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Ventur@
senior tag
válasz vwpolopg #8466 üzenetére
Gondolom én:
Azért, mert Zengőék vállalták erre az évre a WTCC promóterei felé, hogy minden versenyen, mind a két autóval ott vannak. Az meg ugye sok zsébe kerül.
Szerény véleményen, hogy ezt az évet iszonyatosan túl vállalták. Nem lett volna szabad ennyi bajnokságban, ennyi autóval indulni. Meg is van az eredménye. Van egy ETCC egyéni 3. hely...na bumm . Ahelyett, hogy ráfeküdtek volna az egy autó WTCC-be és 1-2 autó TCR-be. ETCC csak bohóckodásra volt jó.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
vwpolopg
őstag
válasz Ventur@ #8468 üzenetére
De mit kaphat Zoli ezért cserébe? Pénzt nyilván nem hiszen leepul a csapat, fillerbaszas van és minden más sorozatot elhanyagolnak cserébe. Szponzorokat sem, hiszen Zsolti hondaja szinte üres, Danien meg új szponzorok nemigen tűnnek fel... Semmi nincs amiért megeri, miért kellett 2 autóra alairni...
[ Szerkesztve ]
-
szebe
addikt
válasz vwpolopg #8469 üzenetére
"De mit kaphat Zoli ezért cserébe?"
Fogalmunk sincs. Valószínűleg aláírta a papírt, onnantól kezdve teljesítenie kell a dolog ráeső részét, azaz elindítani mindkét kocsit.
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
badd
tag
válasz vwpolopg #8469 üzenetére
Miután Norbi elment, ugye utána szerzett be két autót. Itt két lehetőség van, hogy miért két autóval és két kezdő pilótával indult: a, úgy gondolta, hogy Norbi után kvázi simán menni fog a szekér tovább; b, amit Motion említett, hogy a WTCC szervezői meggyőzték, hogy menjen két autóval mert szarban van a sorozat, és ezért fizetnek is.
Az a, verziónál egyszerűen elszámolta magát, és túlvállalta az egészet. Két kezdő pilótával és két 2015-ös technikával indult neki 2016-nak. Pár szponzor már am is elment, mivel Norbi elment, például a MOL is. Aztán nem jöttek az eredmények, szponzornak így nem éri meg, negatív spirál, egyre kevesebb pénz, bukdácsolás, és itt járunk. Plusz közbe jött Ficza apjának az adós ügye, így ő ki is került, és ezért jött aztán Panis. Ja, és mivel két évre írtak alá 2016 elején, hogy biztosítják a két autót, így csak még nagyobb bukással tudnának gondolom kiszállni. Zengő szerintem már tavaly kiszállt volna, ez az év már tényleg csak a valahogy legyen vége kategória, jövőre tuti nem lesznek itt (ha még lesz egyáltalán WTCC TC1-el).
A b, verzióval nekem csak az a bajom, hogy ha kapnának azért pénzt a WTCC szervezőitől, hogy itt legyenek, akkor nem lenne ez a helyzet. Vagy legalábbis nem annyit, amennyiből versenyképesen lehet üzemeltetni a két kocsit. Szóval inkább az a, verzió játszik nálam, és hogy egyszerűen olyan szerződést kötöttek ami mellett még így is jobban megérni végigszenvedni.
-
Ventur@
senior tag
válasz vwpolopg #8469 üzenetére
Ahogy a többiek is írták, biztos hogy van benne zsé nekik, ami visszacsorog. Meg hát ez még mindig egy világbajnokság (még ha olyan is, amilyen. Ebbe ne menjünk bele ).
badd: Ficza Feri apjának adócsalós ügye Zengő Zoli elmondása alapján, nem játszott közre a csapatnál. Egyszerűen azért kellett egy Panis-hoz hasonló pénzes versenyző, mert vállalták a promóterek felé a 2 autót, viszont erre már nem volt tőke. Michelisz gyári szerződtetésével elmentek a szponzorok is, mivel nem maradt olyan pilóta, aki mögé beállhattak volna. Jó oké, Dani és Fecó sem voltak lassúak, de azért egy akkor 1, ma már 2 éves technikával nem lehet csodát alkotni. Képernyőn sem nagyon vannak és már írni sem írnak annyit róluk, mint pl. tavaly. Szerintem .
Ha jövőre lesz is WTCC, az már szerintem Zengőék nélkül indul. Ha, továbbra is terveznek nemzetközi szinten, akkor csak a TCR jöhet szóba 2018-ra. Kérdés, hogy milyen autóval, mert pilóta, vagy pilóták lennének bele (Dani, Norbi, Zsolti, Fecó).
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Motion_Blur
félisten
Monteiro OFF, így most már egyértelműen Norbi a Honda egyetlen reménysége a VB címre.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Ventur@
senior tag
válasz Motion_Blur #8474 üzenetére
Jaja, most olvastam én is a hírt: [link]
Most arra leszek kíváncsi, ki lesz így a 3. pilóta. Szerintem nem járnának rosszul ismét Estebannal.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
szilva01
őstag
válasz Motion_Blur #8474 üzenetére
Azert szep lenne, ha osszehozna. Nyilvan nem lenne lazadas az oktogonon, mint az eb szereples alatt, de en biztos eldobnek nehany tanyert (fektarcsat) itthon.
-
rocket
nagyúr
válasz Motion_Blur #8474 üzenetére
Most nyal vissza a fagyi, hogy Monteirot nyomattak.
Jo nagy blama lesz, ha iden se nyer a Honda VB cimet.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Ventur@
senior tag
Macau-ra érvényes súlytáblázat:
Cruze +10 kg
Citroen +0 kg (a történelem során először plusz súly nélkül a Citroen )
Honda +70 kg
Lada +0 kg
Volvo +80 kgHuff + 0 kg + Macau. Ha nem húzza be egyik futamot sem, akkor akassza szögre a sisakját és menjen el kavicsot lapátolni .
Érdekes egy beosztás lesz jövőhéten:
Csütörtök FP1
Péntek FP2 + Qualy +MAC3
Szombat Open Race
Vasárnap Main RaceSteam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Winner_hun
titán
Miért is nyomatták őt?
Volt csapatutasítás. Engem is meglepett!
Logikus lépés lett volna a helycsere
Ugyanakkor miután Catsburg elé kerültem, és Monteiróval az első, második helyen haladtunk, megfordult a fejemben, hogy bármikor jöhet a rádión a csapatutasítás a helycseréről. Miután az első futamon én nem szereztem pontot, újra nőtt közöttünk a különbség, Monteiro 36 ponttal előzött engem és vezette a bajnokságot. A Hondának az a legfontosabb, hogy egyéniben és csapatban is első legyen. Hogy egyéniben melyikünkkel, az lényegtelen, és most anélkül lehetett volna előnybe hozni a többi riválissal szemben azt, akinek nagyobb az esélye, hogy azzal nem sérült volna a csapatérdek, hiszen a kettős győzelem így is, úgy is meglett volna. Túl vagyunk a szezon felén, már csak négy forduló van vissza, logikus lépés lett volna a helycsere. Különösebben magyarázatra sem szorult volna, és fordított esetben biztos, hogy sokan otthon el is várták volna ezt.
A gesztus, ami rengeteget jelentett nekemÉs akkor jött a rádióüzenet, jött a várt csapatutasítás.
Csak éppen nem arról szólt, hogy adjam át a helyem Monteirónak, hanem épp ellenkezőleg – hogy abban a sorrendben hozzuk be a két Hondát a célba, amiben voltunk. Nem is ragozom tovább, ez a gesztus ebben a helyzetben magáért beszélt, és rengeteget jelentett nekem. Elmondhatatlanul jó érzés ehhez a csapathoz tartozni. Újabb érzelmi injekciót kaptam ahhoz, hogy folytassam a felzárkózást a már reménytelennek tűnő hátrányból. És ugyanúgy csinálok mindent tovább, mint az elmúlt három fordulóban. A cél, hogy folytatva a sort minden időmérőn gyorsabb legyek Monteirónál, és nyomást gyakoroljak rá.
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Bozso68
őstag
válasz Winner_hun #8481 üzenetére
Norbi és Tiago kapcsolatáról nekem Rosberg és Hamilton felállása ugrik be elsősorban. Csak minden szempontból finomabb formában.
Mod: talán a Honda hagyta, hogy Tiago arrogánsan (mint a nagymenő) támadja Norbit a pályán az ütközésükről nem is beszélve), Norbi részéről ilyenre kevésbé emlékszem. Mintha a háttérben tényleg hallgatólagosan leosztott lapok lettek volna.
[ Szerkesztve ]
-
Bozso68
őstag
válasz Winner_hun #8481 üzenetére
Ez akkor engem is meglepett. De ismerhették Norbi lelkületét, hogy mennyire fontos lenne neki is egy győzelem.
A Honda meg talán zsebben érezte a bajnokságot. -
Motion_Blur
félisten
Bazze, friss képeken Monteiro még mindig full bandzsa...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
bajnokpityu
félisten
-
JColee
őstag
válasz Motion_Blur #8484 üzenetére
Tudsz linket dobni? Nem igazán olvasgatok wtcc-ről csak norbi blogját stb., ott meg nyilván nincs ilyen kontent.
-
guftabi96
addikt
-
JColee
őstag
válasz Motion_Blur #8488 üzenetére
Szívás.
Vajon a látása így hány százalékos lehet? -
quby
őstag
válasz guftabi96 #8489 üzenetére
Hát nem néz ki jól...Nem tudom milyen sérülés okozhat ilyet? Mert ez nem egy egyszerű agyrázkódás az tuti. De látszólag jól van, vidám(nak tűnik)....Szemüveget sem véletlenül visel, sosem láttam rajta korábban.
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
G.Zs.
senior tag
válasz Motion_Blur #8495 üzenetére
Felipe Massa szeme a 2009-es balesete utan honapokig sokkal rondabb volt, megis felepult.
Szerintem rendbe fog jonni, de iden mar nem ul autoba.Ha a menyasszony apja az örömapa, a menyasszony anyja az örömanya akkor a menyasszony az örömlány?
-
vlevi
nagyúr
Nem vagyok idegsebész, de biztos nyomja valami a szem ideget, azért ilyen.
Emlékszem, valamikor volt valami motorsportos műsor, amiben Marquez-ről beszélgettek, és akkor mondták, hogy volt egy balesete, ami majdnem a pályafutása végét jelentette. Az történt ui, hogy valamelyik esése után (motorosoknál ebből nagyon sok van) még hosszú idő elteltével is, ha felfelé nézett, akkor nem látott rendesen. MotoGP-ben, ahol hasalnak a motoron, és gyakorlatilag végig ebben a testhelyzetben vezetnek, ez azt jelenti, hogy nem képes vezetni. -
-Mike-
addikt
Nem igazán tudtam mennyire komoly balesete volt de itt beszél róla, hogy történt, mik voltak a felépülés első lépései. Fejfájás, duplán látás, 15percnél többet nem tudott aludni, enni-inni az első 4-5napban nem igazán ment. Jobb szeme mászott el csúnyán ami le is volt takarva hetekig. Beszél is róla a 4. részben, hogy bandzsa, de csak ideiglenes. Helyre fog állni.
Tiago Monteiro, the fight | Episode 1: The crash
Tiago Monteiro, the crash | Episode 2: The recovery
Tiago Monteiro, the crash | Episode 3: the car saved my life
Tiago Monteiro, the crash | Episode 4: Will I race?Sry, ha valaki tudta vagy látta már ezeket a videókat, nekem új volt.
-
Qorthral
őstag
Mit gondoltok a WTCC jövőjéről? Lesz egyáltalán jövőre bajnokság? Ha igen, milyen autókkal és csapatokkal? Látszólag egyre fogy az érdeklődés minden fronton a jelenlegi "felállás" iránt, félő, hogy "elfogy" a sorozat.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest