- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
Hirdetés
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
ph Az amerikai cég legfrissebb szériája kétféle méretben választható, és fél évtizedes jótállással kecsegteti leendő gazdáit.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Z0C!
őstag
végig azt nézegettem, hogy mi történik a pályán...
Chevy 1,2,3, Coronel...5mp szünet...majd jön a 5. versenyző...
a 2. futam meg Norbi0,1mp Coronel....majd a Chevyk.
Norbi nagyon jól zárta az íveket, sokszok szorítottam a fogamat, hogy a célegyenes végén Coronel kilöki norbit, vagy összeakaszkodnak...----- www.zoci.gumroad.com -----
-
proof88
addikt
sztem lesz itt még probléma a chevy-ket illetően, a szezon elején még annyira sem kell vigyázniuk egymásra mint a 2. felében, nyugodtan kilökdöshetik egymást meg dodgemezhetnek csak annyival is előrébb kerüljenek a Zengős fiúk
-
zoo8800
veterán
Unalmas és frusztráló, hogy mindig nyernek, de jó műsort csinálnak.
Norbi pedig hiába volt az élen, a galamb átka nélkül is bedarálta volna a 3 kék.
A többi kocsinak kellene gyorsulni, és nem a kékeket kellene súlyozni (büntetni), mert gyorsak...
A Fordtól azért többet vártam. Sehol nem voltak.proof88
Muller talán még nyert is azzal, hogy Huff meglökte. Nem kellett bevennie a kanyart, és ment tovább[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Z0C!
őstag
válasz zoo8800 #1403 üzenetére
Valahol igazad van a Chevyket illetően...de úgyérzem, ha a mezőny 90%a lassabb mint a Chevy akkor a Chevyknél kellene valamit alkalmazni...
A Ford meg szerintem eltévedt...ETCC-ben vagy BTCCben még elnézném...
apropó ETCC...az RCM Motorsport 407-ese feladta a küzdelmet motorcserével sem tudtak semmit mutatni...----- www.zoci.gumroad.com -----
-
DemonDani
addikt
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
-
a_tesz
Korrektor
válasz Templomegere #1394 üzenetére
csak tudod, a futómű pont arra van méretezve, hogy a rázókő okozta ütéseket felvegye, míg galambra sajnos nem tudnak méretezni. ezen kívül, ha pl a kormányösszekötőt eltalálta, azon egy mm elmozdulás akkora kerékösszetartás-beli különbséget tud okozni, ami az autó menettulajdonságaira is kihat. ráadásul pont féktávon elég jelentős stabilitásvesztést eredményezhet, ami a legrosszabb, mert minél hosszabb a féktáv, annál lassabb vagy, ha még mellé keményen korrigálni is kell, hogy az autót egyenesben tudd tartani, az meg még hatalmas plusz terhelés a versenyzőnek.
amúgy meg bízom benne, hogy valami részletesebb magyarázattal előállnak, mert vannak fehér foltok az emberek ismereteiben a futóművel kapcsolatosan, a vad hülyeségek meg könnyen szárnyrakapnak (ezt ne vedd személyeskedésnek kérlek, nem neked szánom, sokkal hajmeresztőbb dolgokat is olvasni netszerte)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
proof88
addikt
-
Z0C!
őstag
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
#70869248
törölt tag
-
Z0C!
őstag
válasz #70869248 #1410 üzenetére
ezt a képet megnézve elgondolkodom, hogy mi az amit ez a csóró galamb szétzúzhatott?...valamit tuti..
gondoltam légszűrőre, vagy hűtőre...----- www.zoci.gumroad.com -----
-
raczger
őstag
Belemegy 200-as sebességgel a hűtőbe egy kis húscafat, toll, csont, kis teljesítményt ez simán elvesz a motorból, nem történt nagy tragédia, nem +10, +20mp-et kapott körönként, hanem csak 1-2-őt, egy tökéletesen beállított technikánál elég ha egy apró dolog rossz helyre megy és annyi annak a kis előnynek.
A felfüggesztés elállítódása is teljesen logikus. Azon a kis résen pont be tud menni egy keményebb csont darab, vagy a csőre ami ugye szaruból van, az baromi kemény. Szóval közvetlen a felfüggesztésnek, olajkiegyenlítőtartálynak, akárminek nekimegy, kis vagy nagy horpadást képezhet rajta ami pont elég, hogy elállítódjon az egész és használhatatlan legyen. Hülyeség a rázókővel jönni, hogy azokat bezzeg kibírja, persze, mert arra tervezik a futóműveket, arra van ott a gátló (egy-két hónapja pont ezt magyarázta el Wéber Gabi, mi is történik egy magasabb rázókőnél). Na a lényeg, nem mindegy, hogy várt helyről jön a terhelés, azaz a gumin keresztül, vagy közvetlen, egy védett alkatrésznek ütközik neki valami.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Templomegere
senior tag
nyissatok már fel egy motorháztetőt Ott elöl ahova a madarunk megérkezett semmilyen felfüggesztés elem nincs . Madarunk a lámpának csattant elsőként , szóval az igazán nagy maflást az kapta . A motortérben felfüggesztési alkatrész vajmi kevés van , sőt inkább nincs . Van a torony , az ugye nem fog elmászni egy filézett madártól , és eljutottunk odáig hogy más nincs is ..... kormánymű ha fogasléces akkor alul van a bölcsőn , vagy a homlokfal előtt alatt . oda madarunk elég nehezen jut be olyan állapotban hogy rendet is tegyen , oda max kipihenni magát ment , és bevárni a többi részegységét .
A lényeg hogy az igazi csapást a lámpa kapta (plexi és szét sem tört )+ hűtőmaszk , ezek után futóműre veszélyes erőhatások nemigen látogattak beljebb , és mint írtam nincs is ott olyan alkatrész .
Lengőkar alul van , golyaláb szintén alul a torony és doblemez védelmében , teleszkóp , rugó szintén , toronycsapágy szintén . összekötő szintén , kormánymű szintén ,stabilizátor szintén alul figyel .
Ami még elképzelhető lenne az szerintem valami hidraulika cső sérülés vagy ilyesmi . Vagy a hűtő sérülés , akár víz akár levegő hűtő . Motor erő csökkenés is megmagyarázhat mindent .
Mindez SZERINTEM !
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz Templomegere #1413 üzenetére
nem feltétlen nyíl egyenesen juthat be, amibe belecsapódott lemez, picit eltéríthette, több irányba is akár és nem kizárt, hogy eljuthat a kerékjáratba, pont elég, hogy egy a millióhoz az esélye ennek, ez volt az az egy
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Templomegere
senior tag
válasz raczger #1414 üzenetére
Abban a magasságban 100% hogy nem jut be a kerékjáratba . Szaladj le a kocsidhoz , csapd fel az elejét és nézzél szét benne . Ha ködlámpa magasságába lett volna az ütközés , akkor esetleg , de akkor is max a stabilizátort , lengőkart kapja el , na ezek az alkatrészek meg kiröhögik azt a madarat .
Futómű ettől a dögtől fizikailag nem tud megsérülni . Amibe megegyezhetünk részemről az az hogy a motor teljesítménye lecsökkent mert valami motorral kapcsolatos részt vághatott haza a madár .
szigorúan SZERINTEM .
Nagy a csend az esettel kapcsolatban , senki nem nyilatkozik semmit ......
-
a_tesz
Korrektor
válasz Templomegere #1413 üzenetére
én nem mondtam semmi olyat, hogy mi történt, csak hogy mi történhetett. nyilván amíg nem kapunk választ erről a zengős fiúktól, addig mindenki csak sötétben tapogatózik. sajnos a videót nem tudom megnézni most melóhelyen, de nyilván nem látszik rajta, hogy a madár mekkora része jutott be és milyen irányba.
ha megnézed ezt a képet, amin egy e34-es 5-ös bmw első futóműve van, láthatod mennyi gömbcsukló van benne, és a mostani 3-as bmwnek sincs kevesebb, attól hogy versenyautó, és a java azért a doblemez motortér felőli oldalán van alul. ha valamelyik rudat üti meg, miután a rugalmasabb műanyag hűtőrács melletti részen bejut, elég lehet ahhoz, hogy kiverje a gömbcsuklót, onnantól máris mászik a geometria, aztán lehet imádkozni. persze ez is csak feltevés, meg az én véleményem.
szerk: #1415: tegnap esti cikkben azt írták, ma ér haza a vas, addig ők se tudnak okosabbak lenni amíg nem látták, és nyilván több idejük lesz ma-holnap-holnapután átnézni, mint tegnap csomagolás közben.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
raczger
őstag
válasz Templomegere #1415 üzenetére
Nincsen egy bmw 320tc-m, így nem tudom sajnos megnézni hogy helyezkednek el ott az alkatrészek.
A nemrég felkerült videóban mondták hogy nem tudták még megnézni, mert egyből be kell állniuk a parc fermébe, aztán még jön a technikai ellenőrzés, gyanítom, miután megkapták a kocsit bepakolták és elindultak vele hazafele. Talán holnapra már mindenki okosabb lesz.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Templomegere
senior tag
Szerintem kezedben nem volt még ilyen alkatrész , ez a rész amiről te írsz az kb kerék közép magasság , madarunk ennél jóval feljebb érkezett be a motortérbe ,és akkor még ott volt neki a doblemez , fizikai képtelenség hogy oda bejusson . Ha pedig be is jutna , max összekeni a cuccot , mert halmazállapota átment pépesbe , sebessége pedig töredéke az eredetinek .
eszembe jutott , nem is olyan régen , kb fél éve úgy 160-nal telibe vertem egy verebet , a ködlámpám melletti műanyag rácsozott részt kapta el . A műanyagnak semmi baja nem lett , a verebünk szegénykém péppé ment . műanyag dobbetétig álmában sem jutott el . Az első alkatrészen fennakadt szegényke az pedig a műanyag ködlámpa burkoló rács volt .
Tudom hogy ez egy galamb volt és tudom hogy 200-220 -as tempó , és azt is tudom hogy a lámpának csapódott elsőként .
-
a_tesz
Korrektor
válasz Templomegere #1418 üzenetére
tényleg, még képről se láttam ilyet soha, elnézést hogy itt rontom a levegőt.
két durvább eset volt, amit szereltünk anno, mindkettő bmw-vel, az egyik egy fácán nem túl nagy tempóval (kb 120), ha jól emlékszem egy e61 5-ös kombin, a fél jobb elejét lebontotta a kocsinak.
a másik egy ravaszdi róka egy e92 m3-ason, az összes alsó műanyag cuccot lekapta, plusz kétszer ment futóműveshez. erre azért emlékszem, mert nagyon ocsmány volt az egész..
abban aláírom hogy igazad van, hogy nem ugyanott mentek be, de innen akkoris nehéz megállapítani hogy mi és hol ment el. nem lennék akkor sem meglepve, ha valami más gondja lenne a kocsinak, csak azt mondom hogy az is simán megtörténhet amit én írok.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
raczger
őstag
válasz Templomegere #1419 üzenetére
Két autó felépítésben sokban különbözhet, pláne a részletekben, de most egy versenyautóról van szó, sok-sok könnyítéssel. Nem tudom láttál-e már szétszedett versenyautót? Talán ezen látszik, hogy azon a részen inkább műanyagok védenek: [link], [link].
Sokkal kevesebb a védelem azon a részen egy utcai változathoz képest, még így is kicsi az esély hogy bármi átjusson, de elég ha egyszer megtörténik a dolog.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Integra
titán
válasz Templomegere #1423 üzenetére
megmondom őszintén, szerintem meg egy ilyen is okozhat akkora csúszást az egész egységben, hogy az igy ki tud hatni az egész autóra..
amatőr versenypályázom amennyire csak tehetem, igaz motoron, nem autóval, de azt elsőkézből pontosan tudom, hogy ha valami nem működik tökéletesen, nem jól csavarom be a futóművem, keréknyomás, hőmérséklet etc.. tucatnyi kis finomhangolási lehetőség van, akkor szar lesz a vége.. és pontosan tudom, hogy valami nem stimmel, mert érzem.. és ez még bőven amatőr szint, mondom
norbiéknál meg profik tekergetik az autót minden irányba, ahol minden század mp-ért küzdenek (nálam ez mp inkáb). egy ilyen erejű becsapódásnál egyáltalán nem tartom kizártnak hogy pont elég volt ahhoz, hogy valami elmásszon az autóban annyira, hogy másodpercekben lehessen mérni...
vagy ha most kiesett volna és leállt volna az autója akkor jobb lett volna mert akkor senki sem tud vitázni? vagy hogy van ez?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Templomegere
senior tag
válasz Integra #1424 üzenetére
abban biztosak lehetünk hogy a galamb okozott valami hibát , szerintem inkább motorerő gyanús a dolog , bár Norbi azt nyilatkozta hogy alig tudott beevickélni a célba . Szóval lehet hogy benézem rendesen a dolgot , de úgy gondolom hogy nem futómű probléma . Persze ha hidraulika a hiba , az is lehet futóművel kapcsolatos , nem tudom milyen lengéscsillapítók vannak a bömbiben .
-
Z0C!
őstag
válasz Templomegere #1425 üzenetére
olyan sebességnél, ahogy elkapta spagyit vagy nevezzük Galamblelkü állatnak a csőre ahogy itt alant említették lehet kárt tett valamiben...
hidraulikacső, hűtő vagy bármi...
ha megnézzük lassítva a felvételt igen csak látni, ahogy a kerékvetőnél is porzik a dolog...----- www.zoci.gumroad.com -----
-
Integra
titán
válasz Templomegere #1425 üzenetére
szerintem elsőnek mindenkinek le kell higgadnia, norbinak is, és a csapatban dolgozóknak is. láttam a videókat, ahogy a szerelőjük is nyilatkozott a keritésnél... istenem, magyar órára sosem jártak? döbbenet, nem tudnak beszélni.. aztán gyanitom mindenkiben pumpált az adrenalin, norbiban is természetesen, mond ott mindenki hirtelen mindent, hangulatfestő szavak tömkelege, meg viziló, minden háromszorosára felnagyitva..
volt már ilyen máskor is, csak mással, ilyen a versenyzés. mi is felnagyitjuk a dolgot, mert a mi norbinkról van szó...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
válasz Templomegere #1425 üzenetére
ezt most nem csak neked, mindenkinek jól jöhet, bár kicsi képek és így is sok idő amíg betöltődik, de elég tanulságos, hogy készült 3 éve egy szívó bmw wtcc versenyautó:
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Integra
titán
válasz #70869248 #1429 üzenetére
pontosan. ez leginkább a futómű töréseknél látszik, mikor csak éppen, hogy koccannak az autók, de mégis dnf a végeredmény.. mert a futómű elem rázókőre és minden másra terhelve van, tesztelve van, de arra, hogy valaki adott irányból erővel hasson rá, ami nem rendeltetésnek megfelelő erőbehatás, pl belemegy egyik a másikba, arra nem és máris törik bármi.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ruti
Közösségépítő
válasz #70869248 #1429 üzenetére
szerintem sem kell itt iszonyat fizikai károkat keresni...
éppen eléggé kizökkentette Norbit, amikor észlelte, hogy valami nem stimmel,
ezen a szinten egy fikarcnyi kihagyás súlyos pozíciókba kerül, ezt nem kell nektek ecsetelni, láttatok már pár versenytkiesni a ritmusból bármi miatt súlyos tizedeket jelent, és ehhez nem is kell konkrét vezetői hiba, elfékezés, rázókő, stb... hanem elég egy pici figyelem-elterelődés
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
[CS]Blade2
addikt
Jobb lenne, ha kiderülne, hogy elvesztett 30 lóerőt, mert, ha ezt ő hozta össze az gáz. Pontosabban nem lenne gáz a Gyulám ellen egy Clio-ban elmegy, meg az első 1-2 évben, de az ő esetében a VB-on már nem fér bele ilyen, legalábbis, ha egyszer meg akarja nyerni a VB-t.
És akkor az egyenesre is olyan szarul érkezett /gyorsított ki, mert az látszott, hogy nem ugyanolyan volt utána a végsebessége, konkrétan már az egyenesbe besorolt elé vki.Előtte 1 vagy 2 körön át sz.ta a Müllert, már bent volt mellette, a Chevyvel vagy 10m-el később lehet fékezni, és még úgy is kivédte. Talán a 6. körben volt ez, már nem emlékszem.
Addig úgy tűnt, hogy a Müllernek hálát kell adnia, hogy nem egyenlő technikai feltételekkel mennek. -
a_tesz
Korrektor
válasz [CS]Blade2 #1432 üzenetére
ezt remélem ti se gondoljátok komolyan...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Z0C!
őstag
válasz [CS]Blade2 #1432 üzenetére
Norbit el kéne küldeni Coronel mellé, tanulja meg az ifjú Padavan, hogy hogyan kell Chevyk mögött menni
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #1432 üzenetére
Norbi-nak még sokat kell tanulnia....annyira látszik, hogy mennyit számít a tapasztalat.
Talán ha maradnak a Seat-nál akkor most jobb lenne, de akkor a Bmw látszott jobb döntésnek...a lényeg hogy nem szabad feladni, ebben a mezőnyben Norbi nagyon fiatal még.
Nagy volt a lelkesedés, és ez így helyes....de ezt a mezőnyt nem lehet csak úgy megenni, még a privátok bajnokságát sem kis dolog összetenni, nem hogy az összetett első helyet.
Tanulni-tanulni, nem feladni....remélem sikerül.
Az nagyon jó dolog hogy már két autóval mennek, Wéber Gabi is megtalálja majd a helyét a mezőnyben, és minden egyre jobban megy majd.
Müller és Coronel is megeszi még Norbit reggelire...és ezt piszkosul nem kell szégyellni, ha kicsit sem becsülnék akkor régen megpöccintette volna valamelyik, ahogy tavaly és tavaly előtt is volt rá példa, a mezőnyben maradni is szép teljesítmény. -
capulet75
addikt
Nem tudom mi ez a kikshitűség Norbival szemben, az összes versenyt nyerné ha lenne olyan autója mint a Cruze. Ilyen higgadt, összeszedett versenyzőt csak egyet láttam rajta kivűl, az Mika Häkkinen volt.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
#70869248
törölt tag
válasz capulet75 #1437 üzenetére
Ellenvélemény, a mezőnyben jó rókák vannak...és olyanok nem fértek be mint mondjuk Thompson.
A mezőny nagy részétől nem kell félnie Norbi-nak, de Coronel azért ott van mérőpontnak.
Szimeztem Norbi-val, Wéber Gabi-val, és Kiss Norbi-val is...a legjobb véleményem van mindegyikükről....Kiss Norbi-t én a az egyik legjobb versenyzőalkatnak tartom..és tehetségben bárhova betenném, nem félteném.
Michelisz Norbi jó, és ha tanul akkor az egyik legjobb lehet sztem,...tanulni pedig nem szégyen.
Nem az a kunszt ha valaki a legjobb autóval nyer..bár ez is szép, még csak az sem ha valaki az egyik legjobb autóval nyer.
...az a legendaszagú, amikor valaki nem annyira nyerő technikával tudja ott tartani magát a legjobbak közt...nem is a nyerés a lényeg. -
proof88
addikt
egyébként tuti hogy mechanikai sérülés keletkezett beljebb is valahol a kocsiban, mivel Norbi még ha ki is zökken kicsit a puffanás miatt, biztos nem mondaná azt hogy romlott a kocsi vezethetősége ... fel szokta vállalni, ha kiesik fejben ... nem ez volt a gond ... a kint lévő szurkolók azt is mondták, hogy lehetett az eset után érdekes hangokat hallani a kocsi felől ... tuti hogy valami nem volt 100-as és nem csak a motorerővel lehetett gond, mivel az irányíthatósággal volt a baj, Norbi utána mondta hogy a Parabolicában nem viselkedett rendesen az autó, tuti h a felfüggesztéssel lett valami ...
-
a_tesz
Korrektor
válasz #70869248 #1438 üzenetére
azt hiszem, minden szavaddal egyet tudok érteni. coronel már csak azért is jó viszonyítási alap, mert ugyanúgy bmw-vel megy, és ő se ma kezdte a szakmát, amíg norbiék nem jöttek a wtcc-be, thompsonnak meg neki szurkoltam
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
St bobo
csendes tag
válasz capulet75 #1437 üzenetére
Mielőtt lehurrogtok leszögezném jó sofőrnek tartom én is Norbit ( és Gabit is), de tavaly is voltak rá példák ( elrontott rajt, utolsó körben baki stb) hogy még van valami ami nem az igazi benne. Én itt a galamb sztorinál is inkább kizökkenésre koncentráció elvesztésére szavazok.
-
capulet75
addikt
válasz St bobo #1441 üzenetére
Senki nem akar lehurrogni, ez egy fórum, az embereknek meg van véleményük. Maximum nem értünk egyet. "Mikelisz"-ben bőven ott van egy világbajnoki cím, ha a technika ördöge nem szarik közbe, összejöhet neki. Nyilván minden versenyző folyamatosan tanul, egész pályafutása során, ám Norbi már ott van azon a bizonyos "szinten". A többi már csak a kocsin múlik.
Az meg külön tetszik hogy mennyire kultúráltan "mennek neki" a többiek, holott még egymás is szanaszét gyilkolják pl a Chevy gyári csapat. Ez tisztelet.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
Z0C!
őstag
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
Z0C!
őstag
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
Z0C!
őstag
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
proof88
addikt
válasz Templomegere #1447 üzenetére
csak szétment egy felfüggesztés, nem a madártól de legalább ne hazudtoljuk meg Norbit, ha azt mondja hogy az irányíthatósága elment a kocsinak
-
Templomegere
senior tag
válasz proof88 #1448 üzenetére
nem hazudtoltuk-tam meg Norbit , pusztán azt kérdőjeleztem meg hogy a madárkától lehetett első felfüggesztés hiba . Látván azokat a telókat , merevítéseket , lengőkarokat , egy ilyen tömegű , és szerkezetű akármi soha az életben nem fog futómű gondokat okozni . Szegény madár volt a vaj a BMW pedig a kés .
Le kellene venni valami hókuszpóknak a rontást Norbiékról .
-
proof88
addikt
válasz Templomegere #1449 üzenetére
naja