Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Paul119 #6754 üzenetére

    Nekem inkább akkor van 'fps drop' (de akkor sem durván, szóval megakadás, vagy durva lassulás ilyenkor sincs) amikor a map egyik részéről a másikra váltok (pl: artynál mikor a map végét bámulom, majd visszaváltok normál nézetre és akkor még eltart egy negyed másodpercig míg megjelenik a növényzet, vagy ugyan ez a kör kezdetén, mikor berak az alapbázisra).

    Pedig hasonló konfigom van:

    - Phenom II X4 955 (3.6 Ghz-en járatva)
    - 4GB DDR3 1333Mhz
    - GTX460 768MB

    Szóval szerintem nem a VGA memóriájának a mérete jelenti a szűk keresztmetszetet, mert nálam 1GB-nál is kevesebb van, de simán játszható marad. Ez egyszerűen egy játék tervezési hiba, mert zoomoláskor "újabb adag" növényzetet kell betöltenie a memóriába, így itt inkább az írás/olvasási sebesség lehet a ludas. Persze gondolom nem lenne ezzel probléma ha rendesen meg lenne írva a játék (mert az tény, hogy a látványvilághoz képest sokkal erőforrás igényesebb, akkor is ha még a rejtőzködést és a lövedékek útját is számolnia kell).

    (És ez nem meglepő, a PH!-n is kint van a friss cikk, hogy a Crysis 2 is azért zabál bő 30%-al többet, mert egyszerűen felesleges számításokat róttak a hardverre, vagy trehányságból, vagy szándékosan. A WoT-nál szerintem előbbiről van szó).

Aktív témák