- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- OLED TV topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
PROHARDVER!
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmény topic: World of Tanks - MMO - Archívum I.
Aktív témák
-
Atlantis
veterán
Nekem tetszett a Panther, 7,5-es szívószállal használtam. Tegnap vettem meg helyette a P2-t, no azt egyenlőre nem értem...hol a fejlődés a Panther-hez képest?
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Dobi 562 #125 üzenetére
Hja, de az T8-ban nem nagy előrelépés. Egy örökkévalóság lesz 160k XP-t összehozni vele az E50-ért.
Mondjuk erre rámegy a Tiger 8.8-as ágyúja, mintha az Panther-nek nem lenne. Melyikkel célszerű használni?
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz marked one94 #132 üzenetére
Meglátjuk, ugyan még nincs meg, de a Pershing jobbnak tűnik.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Milyen kár, hogy fele aranyért nem adhatom vissza ezt a fostaliga KV-5-öst. Szavakat nem találok rá, mennyire utálok vele menni, ágyúja azon a szinten egy vicc. Sebzés nélkül meg ugye pénzt se hoz túl sokat...
Abban viszont igazság volt, fullosan a Panther 2 egészen jó gép. Igaz nagyon könnyű vele mínuszos csatákat menni, mert az ágyúja azon a szinten annak sem jó, de legalább nem olyan lajhár, mint a KV-5.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Remek, 200 pontot esik az eff értékem az új megoldással...így megint átlag alatti lettem.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Szerintem T7-es vagy annál magasabb osztályú TD-re felesleges a háló is és a camo skill is. Tankra meg egyébként se tennék ilyet, nálam csak arty-n van.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Ezzel egyet kell értsek. Én is azt hittem, a P jobb lesz, de a sima Tiger-rel jobbak a statjaim. Épp ma lett meg az XP a VK4502A-hoz, adtam is el a P-t a fenébe.
Timyy: valamit szerintem is összekeversz. 3001-nek egy előnye van, hogy gyors (ha megvannak hozzá a nagyobb motorok, alapból tényleg csiga).
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Plokijuma #1759 üzenetére
Én is ezt az elvet követem, magamtól próbálnék rájönni a dolgokra. Ha ide linkelnek replay-t, azt meg szoktam nézni, de youtube-on videókat keresgélni meg szelektálni, melyiket érdemes megnézni nincs kedvem. Pedig jó lenne jó anyagokat találni, mert az autodidakta módszer nem biztos, hogy mindig jó.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Hihetetlen, megint milyen pechszériám van....se KT-vel, se Ferdinand-dal nem bírok nyerni, pedig még ezeket szeretem a jelenlegi készletből a leginkább. A többivel meg se próbálok menni, még kisebb lenne a sansz.
Amúgy a KT csalódás. Tesztszerveren próbáltam, ott jól ment, itt élesben meg egy rakás ócskavas.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-
Atlantis
veterán
Ezek a francia TD-k papíron egész jónak tűnnek.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Plasticbomb #1939 üzenetére
Nekem tetszik, de IS-6 szerintem felesleges, ha van már prémium nagyvasad, plusz meg sem éri az árát.
Most mentem egy új típusú csatát Himmelsdorfon, a vasút mentén középen volt egy bázis, a két csapat meg a dombról indult lefelé az alsó és felső szélen. Érdekes volt...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
Nekem nem csak ott van vele gondom...utálom azt a pályát.
Tesztet kifejezetten ajánlanám fsb-nek, mindenki rá van kattanva a francia arty-kra, ritkán van olyan meccsem, ahol nincs legalább 4-5 arty csapatonként.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz fsb1000 #1950 üzenetére
Jó kérdés, mondjuk sok vizet nem zavarnak, kevés van és azok se érnek sokat.
Német tüzérség jobb azon a szinten és gyakoribb is.Az előbb mentem Dragon Ridge-en egy csatát, 7 arty volt mindkét oldalon (francia mind). Hát miután spot-oltak, mintha aknamezőn mentem volna át, robbant körülöttem minden....sajnos pár másodperc után én is.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz homeless09 #2196 üzenetére
Ezzel egyet kell értsek, pedig jónak tartják azt a tankot, de nálam eddig nagy csalódás.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz homeless09 #2203 üzenetére
Lehet, már bánom, hogy KV-5 helyett nem azt vettem meg.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
KT-re érdemes rátenni a nagyobb tornyot vagy előbb a legerősebb ágyú kell és ne költsem most el az XP-t toronyra?
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Komarin-t én se könnyezem meg, Swamp viszont szerintem is jó, azon pályák egyike, ahol bármilyen géppel is voltam, tudtam a helyem.
Én - ha lehetne - azt kérném, hogy Himmelsdorf-ra arty-t ne tegyenek be. Sőt, arty-val nekem Mointain Pass is eléggé rosszul szokott sikerülni.
marked_one: Jó neked, én kb. 2 hete folyamatosan szívok, csak 1-2 olyan nap volt, ahol több volt a nyerőm, mint a vereség.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Nem szoktam csataleírást írni, de ez ledöbbentett:
Lakevill, Tiger II-vel mentem a városba, támogatás híján az arra jövő 3-4 gyors med simán likvidált. nem is ez a lényeg. A végjátékra maradt nálnuk egy fullos IS-4, Objject 704 és Löwe valamint egy félhalott IS-3. Ellennél marad egy fullos IS-4 és egy enyhén amortizált Vk4502P. Elkezdtük foglalni a felső bázist, közben az ellen jött vissza védeni. Hihetetlen jól játszott az IS-4 esük, kiiktatta a fullos IS-4-esünket, az Object-et leszedte 300 körüli HP-a, közben a VK-juk kivégezte az IS-3-at, mire a mi Löwénk nagy nehezen kilőtte a VK-t. Egyszerűen se az Object, se az IS-4 nem bírta érdemben sebezni az ő IS-4-esüket, a vége az lett, hogy az ellen beírta, szerencsések vagyunk, mert kifogyott a lőszere. Simán megnyerte volna, az Object-nek elég lett volna 1 lövés, a Löwe meg eléggé béna volt, mondjuk én aztán senkire nem szólok semmit, mert finoman szólva se vagyok jó.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Akinek esetleg van jó replay-e South Coast pályára, ne tartsa vissza. Valahogy nem érzem ott a helyem.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
AMX 13 75-re milyen kiegészítőt érdemes tenni? Jelenleg venti és csigaszem (ha már francia ) van rajta, de mi legyen a harmadik?
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Közben még valaki elmondhatná, hogy a E75, E100 hol a büdös rossebben sebezhető, mert állandóan pattanok róluk KT-vel. Még a Vk4502-eseken is alig találok fogást.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz krisss93 #3356 üzenetére
Szóval az alját...próbáltam azt is, de eléggé sokat pattant onnan is. Na majd még gyakoroljuk.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Eddig eszembe se jutott AMX-re célzásgyorsítót tenni, eléggé gyorsan rászűkült...próbát lehet megér.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Iron Funeral #3375 üzenetére
T8 alatt nincs VSTAB a franciáknál.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Már megint...E100, én KT-vel, 3 lövést eresztettem szemből a hasára, mind lepattant...legközelebb inkább elmegyek onnan, ha jön szembe egy.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Szerintem a P2 eléggé mobilis, épp most mentünk együtt egy Pershing-gel, nem volt számottevő a különbség. Az ágyú kitéríthetősége viszont tényleg vacak.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Rossebbe, megint...E75 és semmit nem tudok csinálni vele 225 pen-nel. Rá is fér, hogy az elejére tegyék a váltót, mondom ezt úgy, hogy emiatt hosszú távon velem is kitolnak.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Iron Funeral #3471 üzenetére
Nem megölni akarom (ill .de, de reális vagyok), csak legalább sebezni. De mindig pattan. Nem szoktam csapkodni az asztalt, de E75 és E100 nekem nagy mumus.
Gyuri27: Tiger II.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Iron Funeral #3474 üzenetére
Legközelebb az lesz.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Ok.
Más kérdés: VSTAB és célzásgyorsító közül melyik jobb? VSTAB tényleg csak mozgás közben működik? Mintha olvastam volna valahol olyat is, hogy mindig működik, mindig kisebb körrel indul a célzás.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Iron Funeral #3479 üzenetére
Majd kipróbálom mindkettőt, melyik jön be jobban hosszú távon. Most még szerszámosláda van rajta harmadiknak.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz fsb1000 #3572 üzenetére
53%, szép álom....50%-on vagyok és mostanában minden nap több a vereség, mint a győzelem. Per pillanat annak is örülök, ha ez az 50% megmarad.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Simulacrum #3746 üzenetére
Szép, igen jó százalékban találsz mozgás közben is, nekem ezek nem szoktak sikerülni.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Simulacrum #3766 üzenetére
Ettől függetlenül szép munka volt...
Más: ha bekékülök, meddig maradok kék?
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Nem találtam még jó weak spot infót...ST-1-et és KV-4-et hol érdemes lőni? Elég vastag a "bőre" mindkettőnek.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Köszönöm a válaszokat. Akkor csak én vagyok olyan béna, hogy pattantam róla KT-val. Mondjuk szerencsére nincs túl sok belőle a csatákban.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz forras2 #4429 üzenetére
Sérülékeny, de jó gép, különösen a hosszú 75-ös ágyúval. Nekem legalábbis tetszett, jobban, mint a szintjén lévő T20. Az utána következő Panther II meg egy igen jó gép, megéri küzdeni a Panther-rel érte
Külön kell kifejlesztened, egyébként nem lenne hülyeség, ha összeadódnának a pontok ilyen esetben. Ámbár nekem mindegy, mert nálam az XP előbb összejön, mint a kredit az új vas megvásárlásához.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-
Atlantis
veterán
válasz Paul119 #4449 üzenetére
Azért vissza nem sírom én se, de sok papíron erősebb ágyút tartok használhatatlannak ahhoz képest, pl.: az orosz csúzlik zömét...jobban szeretem a pontos, gyors ágyúkat.
P2 persze messze jobb gép, eleinte nem kedveltem, de mostanra megbarátkoztunk.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Dobi 562 #4469 üzenetére
Ferdi, mint álomtank? Nekem hatalmas csalódás, igaz, a nagy ágyú még nincs meg rá. Német vonalom ebben és a VK4502A-ban csalódtam eddig legnagyobbat.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Dobi 562 #4480 üzenetére
Én úgy érzem, túl lassan fordul ahhoz, hogy közelről lehessen támogatni és az erős frontpáncél ellenére meglepően sokan átlövik. Ezzel valahogyan nem megy, pedig a JagdPanther-t kedveltem.
VK4502A-ról már csak a nagy torony hiányzik, a sebessége tényleg jó, de a pattogásról fordított a véleményem....a lövéseim pattannak mindenről, pedig papíron nem rossz az az ágyú, a tankot meg szintén mindenki átlövi, aki csak akarja. ~30 kör alatt talán egyszer sikerült egy 6 killes értékelhetőt menni vele.
Timyy: Ok, ez igaz. Csak kár, hogy mindig visszalépésnek tűnik az új tank az elődjéhez képest. Kíváncsian várom, milyen lesz a nagyobb ágyúval, még mondjuk elég sok XP kell hozzá.
Runo: Néha kijöhet a lépés, de nekem az a jó tank, amivel 10-ből legalább 5-ször tudok (saját mércém szerint) értékelhető csatát menni. Ferdivel eddig ez nagyon nem sikerült.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-