Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Evil Snowman

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz puhijani #13744 üzenetére

    Ne haragudj meg, de ez a hozzászólás egy nettó hülyeség. Miért a gyártó hibája, hogy a korábban leszerződött szerviz partnerük (akik persze a tárgyalásokon tudták tenni a szépet) át akar vágni, mint azt a bizonyost a palánkon. Itthon egyetlen egy normális Toshiba szerviz van, ahogy azt korábban egy fórumtárs is leírta, mégpedig az Aviatronic. A többi himi-humi szervizt el lehet felejteni.

    A te analógiádon elindulva, akkor HP-t se vegyen senki, mert ami otthon van a páromnak 2 hét után csíkozódott a képernyője, rossz a hűtése, kezdetektől fogva nem működött a DVD írója (szerviz szerint nem hibás, érdekes mód beletettem egy másikat az rögtön működött), valamint meghalt fél éve a billentyűzet bal fele. Ezek szerint a HP szar az összes. Igaz, hogy a céges EliteBook-jaim tökéletesek, de mindegy a HP szar emiatt.

    Az a vicces, ha valaki elovassa a kommentedet, csak azt látja, hogy az összes Toshiba szar....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák