- Autóhifi
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mini-ITX
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Tudod, egy 6 eves jateknal (20 nap mulva lesz annyi), amelynel szinte a kezdetek ota elerheto a creation kit, es amelynel a thomas a gozmozdonytol kezdve a star wars jediken, survival modokon, textura csereken, uj hazakon, uj skilleken, uj komplex gameplay elemeken at egeszen a teljesen uj, DLC szintu egyedi tartalmak (total conversion) mellett mindent, de MINDENT megalkottak mar, hat ott picit nehez ujat mutatni. Skyrimnal szoktuk mondani, hogy nem tudsz olyat kerni, amit valaki ne csinalt volna mar meg. De tenyleg, probald ki!
Elvileg minden assetnek sajatnak kell lennie, amt hasznalsz a mododhoz. Ez alap. Mivel szerzodest irsz ala, amelyben ezt elfogadod, ezert erdemes a keszitonek odafigyelni a szerzoi jogokra, ellenkezo esetben ha kiderul, hogy loptad, nem lesz szivbajos a Bethesda jogi utra terelni a dolgokat. Na most otletet levedeni nem fogsz tudni a Skyrim eseteben, maximum megoldasokat, forrasokat.
Vagyis SKSE-t hasznalo modokat nem fogsz latni, hacsak nem irja ujra valaki a teljes libraryt, amit kizartnak tartok. De pl Survival elemeket tartalmazo realistic need, requiem, frostfall, stb. modok otletevel nem tudsz mit csinalni, hiszen a jelenleg piacon levo jatekok minimum 10% erre epul, sot, maga a Bethesda korabbi jatekaiban is jelen voltak (igaz az Obsidiannak koszonhetoen), vagyis komoly osszeggel mertem volna fogadni anno, hogy ez lesz az elso hivatalos CC anyagok egyike.
> Ez így szerintem lopott munka amit viszonteladóként akarna értékesíteni..
Ha szerinted ez lopas, akkor a jatekipar marha sok pernek nez elebe, mert itt minden studio perelni fog minden studiot. Ha csak belegondolok, hogy kozel 23 evvel ezelott talalkoztam EN JOMAGAM ezzel a stilussal (a Robinson's Requiemre gondolok, amely franciaul volt meg nekem, es amely miatt eletemben nem forgattam francia szotart annyit, mitn anno - szerencsere a csaladban van/volt gyogyszeresz, igy a gyogyszerekkel es egyeb orvosi alapanyagokkal nagyjabol tisztaban voltam forditas nelkul is, tudtam mivel kezelni a fertozeseket, esetleges amputaciot, stb.), akkor itt senki sem fog fejleszteni, hanem birosagra fog jarni a kovetkezo ev(tized)ekben.
MIndensetre ha tenyleg ugy gondolod, hogy a jatekaival (egyelore) milliardokat kereso ceg ilyen pitianer eszkozokhoz nyul, akkor legyen ugy, ez a te meglatasod, en elfogadom, bar egyet nem ertek vele.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
A modokat a modder kesziti, nem a Bethesda/CC emberei, ok csak segitenek, ha szukseges, illetve a vegen tesztelik, hogy ne legyen benne kompatibilitas gond.
Ha valaki lop(hat) a folyamat soran, az a modder. A Bethesda kenytelen elfogadni a modder nyilatkozatat (a szerzodes resze), melyben kijelenti, hogy minden asset, minden kulso forras a modder sajat munkaja. Ha kiderul, hogy nem, a modder fogja megszivni, valoszinuleg nem kicsit, a jogi felelosseg az ove.
Azt en sosem ertettem, hogy munkaert penzt kapni mint "melos" a munkaltatotol, majd egy kesz produkcioert penzt kerni a munkaltato reszerol miert isten ellen valo vetek, de biztos nalam van a gond.
Speciel a valodi eletben nalam es a vilagban is igy mukodik a dolog: rengeteg olyan folyamat/teendo van, amelyre vagy nincs szaktudasunk, vagy nincs megfelelo emberunk, vagy nincs kapacitasunk es igy ezeket a folyamatokat masok, kulsos emberek vegzik el, megbizasi vagy vallalkozasi szerzodes kereteben.
Fallout 3 es 4 eseteben valoszinuleg a settlement menedzselesre gondolsz, amely viszont tenyleg arcpiritoan nagy lenyulas, mert kvazi egy az eygben a FO3-hoz keszult RTS lett belerakva a FO4-be, igaz, lenyegesen kibovitve. De itt megint csak azt tudom mondani, hogy otletet nem tudsz levedeni, barki barmikor csinalhat hasonlot, meg akkor is, ha messzirol uvolt rola a nyulas. Legujabb peldakent tudom mondani neked pl az Orville nevu Mcfarlene sorozatot, amely minden, de minden elemeben egy Star Trek, de megsem az, mert pont annyit valtoztatott rajta a keszito, hogy ne lehessen belekotni. De, aki csak egy reszt is latott belole, az tudja, hogy ez ST koppintas. (mas kerdes, hogy a dolog szandekos, bar sosem mondtak ki, mert akkor annak jogi kovetkezmenye lenne). Vagy lehetne sorolni a PUBG altal keltett Battle Royale klonozasat az elmult hetekben, honapokban, pedig maga a stílus regota a piacon van, csak most lett "meno".
Annyit meg hadd tegyek hozza, a Creation Club jelenleg teszt uzemmod egy proba. Ahogy irtam is, egy 6 eves jatekhoz nem fogsz uj dolgot kapni a CC kinalatabol. Viszont a hamarosan erkezo kovetkezo Bethesda jatekoknal mar a CC lesz az elsodleges (valoszinuleg a CC-n keresztul fejleszto modderek tobb lehetoseggel fognak majd rendelkezni, tobb forrassal tudnak majd dolgoni), es akkor lesz az igazi "puding probaja", nem most. Most csak azert lett elesitve, hogy lassak, hogy mukodik, mit kell javitani, stb.
Illetve, 20-20 millios eladasok feletti ket jateknal, a FO4 es Skyrim lehet kockaztatni a Creation Clubbal, mert ennel a ket projektnel kart mar nem tud okozni a negativ visszhang. Ellentetben azzal, ha az uj jateknal aktivaljak eloszor es a nepharag akkor csap le ra.
Azt mar csak halkan jegyzem meg, hogy arrol nem is beszeltunk, hogy a Creation Club modok, mivel hivatalos Bethesda produkciok lesznek, peldaul PS4-en tartalmazhatnak olyan extra forrasokat, amelyet nem tartalmaz az alapjatek. Ugyanis a Sony nem engedi, hogy kulso texturat, kulso fileokat is hasznaljon a mod, csak azokkal lehet dolgozni, amelyek a jatek reszei eleve is. Na most a CC-s modokkal lehet uj teruletet, uj texturakat, uj megoldasokat, uj alakzatokat, testeket, hangokat, stb-t hasznalo modokat is hasznalni, amely a PC-seknek evidens, de konzolon korant sem.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Gondolom az ilyen kiingások mutatják a játék végét.
Egyenileg lehet (hiszen aki mar ilyet rak fel, az valami nagyon olyan extrem hatast/elmenyt keres, amelyet nem talalt meg a jatekban), de altalanossagban nem hiszem, sot. Mar akkor egy rakas agyamant es a vilaghoz semmi koze mod jelent meg, ahogy megjelent a 2012 elso negyedeveben - kb 3-4 honappal a premier utan - a Creation Kit.
Ezek a fegyver modok nagyreszt ujrahasznositott es ujragyurmazott alakzatok, testek, texturak, amelyek ugyanugy megvoltak a Fallout 3/NV vagy az Oblivion mod kinalataban, es amelyeket ugyanugy kellett (fel)hasznalni a szerkesztoben, mint a tobbivel (koszonhetoen a motornak, amely alapjan ugyanaz a szutyok gamebryo/creation/stb. engine)
Az, hogy legalabb akkora elmebaj ez a mod, mint a jedi fenyszablya vagy a gozmozdonyos mod, az ketsegtelen. De, ha valaki ezt szereti, am legyen, amig nem az en kliensemet modositja, nem igazan erdekel
Új hozzászólás Aktív témák
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Formula-1
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fotók, videók mobillal
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Óra topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen