- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mindfreak
őstag
Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy a My T-Home-ban nem látom a jelenlegi internetes szolgáltatásomat, így nem tudom megnézni pl. az e-mail beállításaim vagy az adatforgalmam se. Telefonos ügyfélszolgálaton és T-Pontban is említettem már a problémát, de azt mondták, hogy meg fog oldódni a gond valószínűleg... valamikor. Eddig nem változott semmi, ilyenkor mit tegyek?
-
rlaci87
csendes tag
Köszi a válaszokat, és szépen fogalmaztam a levélben amit írtam a számlázásnak, csak néha már kiborulok és azért írom ide, hogy "nem fizetek"
Amúgy a min. sebesség amit az új előfizetők tudnak t-home (kábel) -nél igényelni az az 5Mb/s, csak annak van kisebb 2Mb/s aki még nem hosszabította meg a hűségét.
Amúgy nov. végén volt kint a szerelő és fel is vette a hibát, és azóta már sok 72 óra telt el, mivel még a mai napig is rossz és ez már nagyon kellemetlen számomra.De abban igazam van, ha már írok egy levelet a számlázásnak, akkor szólhatnának, hogy mi van, vagy hogy, hogy döntöttek.
Köszi még 1x a válaszokat, ha van v.mit változás írok, vagy valami újabb kifogás
Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D
-
rlaci87
csendes tag
Épp most hívott a szervizes, akivel múlthéten beszéltem (már megismer) meg aki felvette a hibát nov. végén, és csak sajnos annyit tudott mondani, hogy újra továbbítja a hibát, és várjuk, hogy csináljanak v.mit.
Szóval regisztrálva van a dolog, csak nem úgy néz ki, hogy akarnak is v.mit csinálniVan egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D
-
_ak_
addikt
Sziasztok!
Némi tapasztalati segítségre lenne szükségem. Novemberben dsl solo classicról (8/512) váltottunk családi csomagra nov 27-én fel is hívta fateromat egy hölgy, h akkor átvált minket, ha esetleg vmi nem jó, akkor majd hív.
1 hét múlva persze még mindig a régi előfizetés szerint jött a net, be is telefonáltam, jött a vonal mérés, router ki-be kapcs, meg h továbbítják a problémát a kábeleseknek (pontosan nem tudom kinknek, de akik a vonalat ellenőrzik). Még aznap felhívott a rokon (mert h ő végzi a környéken a vezetékes méréseket), h vonallal nincsen baj, ő nem látja akadályát a 15-ös netnek, biztos át fognak váltani, csak várjak egy kicsit. másnap jött is a hívás a thome-os automatától, h a hiba elvan hárítva. Persze akkor pont napokig nem voltam otthon, így mindig a nem tudta,m ellenőrizni pontot választottam.
Ez lesz lassan viszont a 3ik hete, h még mindig a 8/512es net jön. Telefonáltam az előbb is, az első hölgy engem igazolt, h valóban látja, h 15ös csomagra vagyunk előfizetve, de 8ason vagyunk és kapcsolt egy másik hölgyhöz aki meg tudja csinálni ezt a csomagváltást. A másik hölgy viszont azzal kezdte, h nem lehet csomagot váltani, mert műszakilag nem kivitelezhető, erre mondtam, h elvileg a vonalnak jónak kellene lenni, de ő csak annyit tud, h a központból azt írják, h műszakilag valamiért mégsem lehet kivitelezni. Válthatok kisebb csomagra vagy előfizetés nélkül maradhat a 8/512.
Ilyenkor mit lehet ill. kell tenni, mert ez így minden csak nem kerek és nagyon úgy érzem, h csak szimplán le akarnak passzolni.
szerk.: nem is volt próbálkozás a nagyobb nettel.
[ Szerkesztve ]
Let's begin, de gozaimasu!
-
rlaci87
csendes tag
Hova írjam az e-mailt?
Mi a mérési jegyzőkönyv? Az amit én szoktam nézni és print sreen-el elmentek?
Ki az NHH?Bocsi, a kérdésekért, csakhogy tisztábban lássak.
Egy újabb info.:
Ma megkaptuk a számlát és a teljes árat küldték ki, és felhívtam őket, hogy merre tart a jóváírási igényem, és mondták, hogy 30 nap az átfutási idő, én meg rákérdeztem, hogy, kivárják a 30 napot? Erre nem. (igaz csak 2 hét telt el, de gondolom csak látják a hibabejelentésem) na majd január 10.e után küldenek levelet, hogy mi a helyzet, hogy jár e a jóváírás, addig várhatok, arra is, nemcsak a hiba kijavításra.Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D
-
ForRedGlory
félisten
válasz KicsiUbul #9599 üzenetére
ÁSZF-ben az áll hogy a kiesett időszakra jóváírás jár. Ezt biztos meg is fogja kapni ha elhárult a hiba. Ha anyagi kompenzáció alatt kötbért értesz, azt nem fog kapni ha nem fizeti a számlákat, ez is benne van ÁSZF-ben.
Plusz, ÁSZF szerint a 72 órás hibaelhárítási idő kitolódhat, ha a Magyar Telekom értesíti az ügyfelet, hogy nem fogja tudni elhárítani 72 órán belül. -
ForRedGlory
félisten
válasz rlaci87 #9608 üzenetére
Amíg a hiba el nem hárult nem is fogsz kapni semmi jóváírást, mert senki sem jövőbe látó hogy előre megmondják meddig jár jóváírás és mikor hárul el a hiba.
Max annyit tehetsz hogy megkéred, legyenek szívesek mondjuk 12.20-ig jóváírni a Jogos díjakat, a többi meg majd ha elhárul a hiba. Így a számlát is fizetheted. -
rlaci87
csendes tag
válasz ForRedGlory #9610 üzenetére
Köszi az info-t
Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D
-
KicsiUbul
őstag
válasz ForRedGlory #9609 üzenetére
Ha anyagi kompenzáció alatt kötbért értesz, azt nem fog kapni ha nem fizeti a számlákat, ez is benne van ÁSZF-ben.
Azért írtam, hogy ne a "nem fizetek, mert nincs szolgáltatás" módszert válassza. Egyébként ilyen esetekben általában méltányos kompenzációt szoktak felajánlani az ügyfeleknek, ha a hiba megoldásra került.
Értem én...
-
polonic
félisten
Üdv!
Végre elért az optika hozzánk. Szuper a net. A ping értéken ledöbbentem egy kicsit. Az IPTV is szuper, felvétel, timeshift, ezek a dolgok nekem nagyon újak. Nagyon király. Plusz van még egy alap telefon. Mindez 5680 Ft-ért. Nem semmi.[ Szerkesztve ]
-
-
polonic
félisten
Standby módban miért kapcsol be a STB winchestere? Eddig kétszer hallottam, hogy felpörög. A második felpörgés meg közvetlen azután volt, hogy leállt ez első bekapcsolás után, közte kb 10-20 másodperc szünet volt. Ilyenkor frissít valamit?
-
rlaci87
csendes tag
Én is örülnék egy optikai szolgáltatásnak mint ennek a kábelesnek, mert ez nagyon rossz, az optikai sokkal jobb, ugyanaz a szolgáltató, ugyanaz a csomag, ugyanaz az ár és mégis lassabb a garantált sebesség a kábelnek, mint a optikának.
Amint látszik a kábelnél 500kbit/s, az az optikánál 5x gyorsabb 2,5Mbit/s, azért van különbség, és az ár ugyanaz.
Az Iptv-ről ne is beszéljek, az nagyon jó lehet, kár, hogy nálunk nincs, sokkal jobb lenne, tuti, hogy olyanunk lenne, mert ez a kábel nem valami modern* 5 Mbit/s maximális letöltés
Garantált letöltési sebesség:
DSL esetén 1Mbit/s,
Kábelnet esetén 500 kbit/s,
Optinet esetén 2,5 Mbit/s
* Feltöltés: DSL és Kábelnet esetén
max. 500 kbit/s, garantált 192 kbit/s,
Optinet esetén max. 2,5 Mbit/s, garantált 1,25 Mbit/s
* Forgalmidíj-mentes fix havidíj1 éves hűségidővel T-Home tévé és telefon mellé bruttó
3 850 Ft/hó
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
* 15 Mbit/s maximális letöltés
Garantált letöltési sebesség:
DSL esetén 5Mbit/s,
Kábelnet esetén 1,5 Mbit/s,
Optinet esetén 7,5 Mbit/s
* Feltöltés: DSL esetén max. 900 kbit/s, garantált 512 kbit/s,
Kábelnet esetén max. 1 Mbit/s, garantált 400 kbit/s,
Optinet esetén max. 7,5 Mbit/s, garantált 3,75 Mbit/s
* Forgalmidíj-mentes fix havidíj1 éves hűségidővel T-Home tévé és telefon mellé bruttó
6 150 Ft/hó
------------------------------------------------------------------------------------------------
* 25 Mbit/s maximális letöltés
Garantált letöltési sebesség:
DSL és Kábelnet esetén 4 Mbit/s
Optinet esetén 12,5 Mbit/s
* Feltöltés: DSL és Kábelnet esetén
max. 5 Mbit/s, garantált 1 Mbit/s,
Optinet esetén max. 12,5 Mbit/s,
garantált 6,25 Mbit/s
* Forgalmidíj-mentes fix havidíj1 éves hűségidővel T-Home tévé és telefon mellé bruttó
8 250 Ft/hó
---------------------------------------------------------------------------------------------
* 50 Mbit/s maximális letöltés
Garantált letöltési sebesség:
Kábelnet esetén 8 Mbit/s
Optinet esetén 25 Mbit/s
* Feltöltés: Kábelnet esetén max. 5 Mbit/s, garantált 1 Mbit/s,
Optinet esetén max. 25 Mbit/s, garantált 12,5 Mbit/s
* Forgalmidíj-mentes fix havidíj1 éves hűségidővel T-Home tévé és telefon mellé bruttó
11 850 Ft/hó
------------------------------------------------------------------------------------------
* 80 Mbit/s maximális letöltés
Garantált letöltési sebesség:
Kábelnet esetén 16 Mbit/s
Optinet esetén 40 Mbit/s
* Feltöltés: Kábelnet esetén max. 5 Mbit/s, garantált 1 Mbit/s,
Optinet esetén max. 40 Mbit/s, garantált 20 Mbit/s
* Forgalmidíj-mentes fix havidíj1 éves hűségidővel T-Home tévé és telefon mellé bruttó
13 850 Ft/hó
Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D
-
killer1203
senior tag
Hello!
Áprilisba váltanánk fiberről T-homa- ra, de vezetékes telefonunk nincs, lehetséges e-nélkül is bekötni a netet? És plussz díj nem jönne a net árára hogy nincs vezetékes telefon?
Xsara 1.6 16v | Motorola Defy
-
(Darkwood)
őstag
Ennyit a 15Mbit/s-ról:
Én korrekt eladó és vevő vagyok, így elvárom, hogy más is az legyen velem! Ha nem vagy korrekt és átba****, akkor az én szememben egy utolsó patkány vagy és ne találkozz velem az utcán, mert...!
-
forrest85
senior tag
válasz (Darkwood) #9622 üzenetére
Add be hibára. Nyaggasd őket addig, amíg nem javul a helyzet.
A futás csak azoknak való, akik nem elég intelligensek a TV nézéshez!
-
(Darkwood)
őstag
válasz forrest85 #9623 üzenetére
Az lesz, mert felmérgel!
Torrentnél sem stimmel minden! Egyszer megy rendesen, aztán gondol egyet és 20-30kB/s-ra lecsökken és még a honlapokat sem jeleníti meg!
Másnál is van ilyen jelenség?
Én korrekt eladó és vevő vagyok, így elvárom, hogy más is az legyen velem! Ha nem vagy korrekt és átba****, akkor az én szememben egy utolsó patkány vagy és ne találkozz velem az utcán, mert...!
-
rlaci87
csendes tag
válasz (Darkwood) #9622 üzenetére
Nállam is ez a jelentség figyelhető meg, már több mint 1 hónapja, ha vissza olvasol akkor megláthatod, hogy miket írtam, és még mindig várnom kell a hibára, akár több hónapot mire megcsinálják.
Hetente megy a telefonálgatás a szolgáltatóval.
Nem értem, hogy egy szolgáltató, miért ad nagyobb sebességet, ha nem tudja biztosítani azt az előfizető számára.Amúgy kábeles neted van?
Nekem 1Mbit/s szokott lenni, ami már ugye nincs :s (a régit se érem el a 2Mbit/s-ot)
Minál hamarabb jelents a hibát, a 1412-n kell az MT azonosítód, ha kijöttek megnézi a hibát akkor a számlázáshoz írj egy levelet, hogy kéred, hogy a díjadat csökkentsék, mert hiba észlelhető, amit 30 napig fog tartani mert utána fogsz kapni egy levelet, hogy jogos e a számlajóváírás (Én még nem kaptam meg, várnom kell jan. 10-ig) szóval minél hamarabb jelentsd a hibát.
Ha kiment a szervizes és minden rendben van a lakásban, akkor az lesz a bajod, hogy sok a modem a hálózaton és szegmentálni kell (nekem kábeles van és azért tudom, gondolom a többinél is ez van)Na kíváncsi leszek, hogy neked mi a hibád.
Egyre több ilyen hírt hallok, hogy meghosszabítja a HŰSÉGES ügyfél a szerződést és még rosszabb szolgáltatást kap, mint előtte (ugye én az 1Mbit/s-ommal, ami régen 2 volt és most 5-nek kéne lenni)Várom a fejleményeket, ja és a hibabejelentésnél ne lepődj meg, ha akár 20 percig várnod, kell míg felveszik a telefont addig hangosítsd ki a telefonod és mikor v.ki megszólal akkor beszélhetsz, mert nekem kb. annyi időbe szokott telni, a heti bejelentéseimmel.
Amúgy kötelesek lennének a hibát 72 órán belül kijavítani, de nekem már több mint 10*72óra telt el és azóta semmi. :s
Üdv.
Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D
-
Brutális eb
addikt
válasz (Darkwood) #9622 üzenetére
15/1.5-ös kábelnetem ugyanezt produkálja.
Sajnos a válasz az lesz,hogy a garantált megvan ez nem bérelt vonalPanni net lemondva már távol tőlem. Voda vicc! Nordtelekom korlátozza a p2p forgalmat,!Ice dsl trükközik a sávszélességgel.T-kábelnet?Próba hónap után jön a szekventálás vigyázz velük.Digi most még rendben.
-
KicsiUbul
őstag
válasz (Darkwood) #9624 üzenetére
A torrenes hiba lehet a router is. Lehet túl sok az egyidejű connect, és ettől megfekszik a router.
Értem én...
-
(Darkwood)
őstag
válasz rlaci87 #9625 üzenetére
Igen, kábeles netem van.
Szólni fogok nekik és majd szólok a fejleményekről.
Brutális eb: Én is úgy gondolom, hogy ezt fogják benyögni nekem! (Jót nevettem a nickeden!)
KicsiUbul: Ezelőtt 4Mbit/s-os netem volt az Externet-nél és semmi gondom nem volt. Ott jött max.-szal, (ami a 4Mbit/s-nál 456Kb/s-ot jelentett "drága" Externet-nél ) és nem volt ez a sebességcsökkenés! Ha egyetlen egy torrent-et indítok, akkor is képes eljátszani.
Egyébként egy D-link 524-es routerről van szó!
Én korrekt eladó és vevő vagyok, így elvárom, hogy más is az legyen velem! Ha nem vagy korrekt és átba****, akkor az én szememben egy utolsó patkány vagy és ne találkozz velem az utcán, mert...!
-
KicsiUbul
őstag
válasz (Darkwood) #9628 üzenetére
Nekem egy olyan D-Linkel volt hsonló gondom: 8/512 DSL,
le: 3K fel: 1,8K
Ping origo.hu felé ~ 1000ms
torrent kiőve: ~5-6ms
Visszarakva az Asust, vagy a Ciscot gond nélkül ment.Értem én...
-
KicsiUbul
őstag
-
Onderon
senior tag
üdv! van némi vitám a t-home-mal. a t-home tripla előfizetésem hűségideje lejárta után szerettem volna a régi 8mbites adslről 15mbitesre váltani, a hölgy a telefonban azt mondta nincs akadálya, kértem hogy azért egy vonalmérés vagy valami legyen már, beszélt egy "műszakis kollégával" aki azt mondta hogy oké. vissza kérdeztem mégegyszer hogy biztos, mert nem szeretnék 15mbites netnél garantált 5mbiten döcögni, akkor inkább nem váltok sehová (azt terveztem ez esetben megnézem upc mit variál mostanság), erre az hangzott el szó szerint, hogy 100% hogy menni fog. oké. iptv és telefon csomag marad ami volt. várok, várok, nem történik semmi. hívom ü.sz-t, ahol legtöbbször félórákat meg 1 órákat is hiába várok, nem veszik fel a telefont, oké hogy szinte mindig késő este hívom őket, de ha non-stop hát legyen is az. mindegy. nagynehezen tudok beszélni valakivel, aki közli, hogy nem lehet nálam 15mbites internet. nem csodálkozom semmin, rutinos t-s vagyok, elmesélem neki az életem történetét, ki mit mondott ,mit garantáltak, persze nem jutunk semmire, felbaszom az agyam és kérem hogy oké, akkor minden szolgáltatásomat le szeretném mondani. az, hogy ezt csak levélben lehet, szinte meg sem kottyan, de az, amikor közli velem a hölgy, hogy nem fogom tudni lemondani, mert hűségidőt vállaltam a tévére most nemrég, már felháborít. lehet igaza van és attól mert tripla csomagom van, még külön is meghosszabbíthatom a hűséget a szolgáltatásokra. viszont! én azért kérem a triplát, mert így extra kedvezményeket kapok, arról nem én tehetek, hogy senki nem ért semmihez a t-home-nál (nem megyek bele részletekbe, de ez így van, tapasztalat) és olyat ígérnek amit nem tudnak tartani, így viszont ha az internetem nem mehet úgy ahogy én szeretném és amilyen ígéretet kaptam, nem kérem a tripla csomagot sem! voltam személyesen ügyfélszolgálaton, kértem hogy hallgassák vissza az összes beszélgetesem az ügyfélszolgálattal, most várom a választ, sajna külföldön vagyok jan 10ig, hívást nem kaptam t-részéről, 30 nap már letelt nagyjából, emailt pedig sajnos nem tudom ellenőrizni, mert nemtudom fejből a kacifántos jelszamat mindegyis. ha csak emailt írnak, az már rég rossz. ennyi a sztori nagyjából, azt még kihagytam hogy milyen kavarást csináltak a csomagokkal, hogy lelassult a net és könyörögnöm kellett hogy elhigyjék hogy valami náluk döglött be. hogy az első szervizes már a kábeleket akarta áthúzni a házban, de a routerem ki sem cserélte hogy hátha azzal van a gond. hogy átvittem a haveromhoz a routert két házzal arrébb és az ő tökéletes netén a tökéletes kábeleivel is ugyanaz történt, lassú volt a net mint az állat. mire a második szervizes, végre egy értelmes ember volt és kb 1 órát ügyéntézett nálam mire visszakaptam azt a sebességet amim alapból is volt. és mindezek után közli velem egy ügyfélszolgálatos kárörvendve (nem túlzok, visszahívott, hogy közölje velem ezt!), hogy nem fogom tudni felmondani, mert nemrég vállaltam új hűséget? nem az a felháborító, hogy elromlik, nem úgy működik ahogy kéne, előfordul, nem gáz, a hozzállás és a másik semmibe vevése és hülyének nézése, az a gáz. kellemes ünnepeket!
[ Szerkesztve ]
-
Palee17
tag
válasz Onderon #9631 üzenetére
Ha eddig 8mega ment rendesen akkor 15-s miért menne 5-el? Csak 8 felett mehet, ráadásul olcsóbb is, 8mega megszűnt helyette van 15 és kevesebbe is kerül.
Ügyfélszolgálatostól meg semmi technikai dolgot nem érdemes kérdezni, megrendeled és meglátod mennyit tud.
A hgw-t meg hiába viszed akárhova, nincs vele semmi baj, csak központilag kell konfigolni, addig csak 1-2 megán megy. -
rlaci87
csendes tag
Látom, hogy egyre több és több a gond a t-home szolgáltatóval, ezt nem vártam volna, ugye nekem is lassú a netem (csak 1/5-ét éri el) és a legjobb volt egyszer, hogy váltsak kisebb csomagra mert az lehet jobb lesz. El kell mondanom, hogy kábel netnél most 5Mbit/s-om van, ami most kb néha még 1Mbit/s-ot se éri el, azt mondták, hogy váltsak kisebb csomagra, én meg mondom, hogy ennél nincs kisebb kábelnél, mert az 5Mbit/s a legkisebb, erre semmi válasz.
Nagyon durva dolognak tartom azt, hogy egy ilyen NAGY szolgáltatónál ennyire sok a hiba, és nem hajlandóak semmit sem tenni az ügy javítása érdekében, csak annyit, hogy szólnak, hogy gyorsítsák meg a dolgot, amit nekem már vagy 3x megtettek egy hónap alatt és még semmi változás.Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D
-
rlaci87
csendes tag
Egy jó tanácsom annak, aki csomagot váltott és úgy látja, hogy nem éri el azt a szintet, amire előfizetett.
Mérd le napközben, hogy mennyi a sebességed, úgy, hogy semmi más nem megy a gépen, csak épp a sebesség mérő (ne használj semmi mást a neten), ha nagyon rossz, akkor a tanácsom az, hogy olyan éjfél vagy utána, vagy kora hajnalban mérd meg újra és ha jó akkor a gond az, hogy sok a modem a hálózatodon és szegmentálást kell végeznie a T-home szolgáltatónak.
Azért tudom én ezt, mert velem most ez a helyzet 1 hónapja, mert este éjfélkor jó a net sebesség, bár még akkor is kileng, nem állandó le tud menni, akár 1Mbit/s-ra az 5-rőlVárom az észrevételeket
Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D
-
Nite
őstag
gyerekek akik mostanaban valtottatok dsl csaladi-ra, nyaggassatok oket ha nem megy, mert a 15 mega az bizony 15 mega kell hogy legyen
Paid my dues!
-
gergobaby
aktív tag
Sziasztok! Sajnálatos módon Magyarország Délnyugati részén nem volt internet több órán keresztül... Nem tudtok erről vmit?
-
-
Keksz
senior tag
Helló,
T-online nal DSL Classic Medium-rol DSL Alapra tud ugy valtani MEGLEVO ugyfel hogy a DSL alapot T-Home DUPLA kedvezmennyel kapja 1 eves husegre? Azaz 4050 ft-ert?
Szuleimnel akarok vmit intezni, mert most DSL Classic mediumot fizetnek, es kb semmit nem hasznaljak, csak ha hugom v en otthon vagyunk. Es fizetnek ra 8740 ft - 1562 ft kedvezmennyel 7177 forintot
Köszi!
KekszUI: Csak telefon (Favorit díjcsomag) van nekik pluszba a kabel tv mas szolgaltatotol jon, es nem is kell nekik a T-Home fele megoldas.
-
Onderon
senior tag
válasz Palee17 #9632 üzenetére
mert tuti elcsesznek valamit, ahogyan mindig, és reklamálni sem tudok, mert 15mbitnél 5mbit a garantált, elhajtanak a bánatba. és hiába mondom, hogy eddig 8mbittel ment, pont nem érdekli őket, garantált megvan, kész. plusz mivel iptv-m is van, ráfogják arra, hülyének néznek kapásból, amit félig megértek, biztos sok az okoskodó béna ügyfél, de elébe akartam menni a dolgoknak, hogy ne kelljen utána napokig órákig magyaráznom az igazamat. végülis mindegy, mert mint kiderült hiába mondta a csaj 100%-ra hogy mehet a 15mbit, visszadobták hogy nem. épp csak felhívni felejtettek el, én meg vártam. ők ráérnek, nekem viszont ketyeg a megemelkedett hűségidő nélküli havidíjam.
a konfigolás lehetett akkor amit a második szervízes csinált az új routerrel. csak nem értem miért tűnt úgy, mintha ez valami érdekes újdonság lenne a számára. azt sem értem az első csávónak ez miért nem jutott eszébe, 1-2mbites volt a netem 8 helyett egyik napról a másikra. mindegy. legalább mókás volt, a fél szerverparkot újraindították miattam, ezúton is bocs azoktól, akiknek emiatt nem volt nete 20-30 percig
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
5 mbit/s csomagnál mien sunyi forgalmi korlát van? ( korlátlan a csomag, de t com is trükkös, mint az upc... ) és meik telefoncsomagot javasoljátok mellé?
-
gg72
veterán
Sziasztok!
Egy érdekes probléma: van itthon t-home-os telefonvonalunk, amiről ha mi hívunk valakit, látja a számunkat, de ha minket hívnak, nem működik a hívószámkijelzés. Jeleztem ezt az ügyfélszolgálatnak, akik szerint ennek technikai akadályai vannak. Lehet ez egy olyan vonalnál, amin működik az ADSL is? Tehát hívószámkijelzés csak kifelé működik, befelé nem?! -
Dina73
csendes tag
Sziasztok!
A routeren nem világít a voip led. Mit tudok tenni?
Tegnap elment az otinet. Ma sikerült felhívnom az ügyfélszolit. Helyi kapcsolatot ellenőriztem, az ok. Az ügyfeles javasolta, kapcsoljam ki a 2. router (laptop miatt van), megtettem. Eddig volt TV, telefon, mostmár semmi nincs. A voip-en kívül minden világít, ami szükséges. -
alit
tag
Szia!
Az ADSLnek és a hívószámkijelzésnek semmi köze egymáshoz. A hívószámkijelzés egy fizetős szolgáltatás, rendeld meg és működni fog.
http://www.t-home.hu/lakossagi/telefon/kenyelmi_szolgaltatasok/hagyomanyos_telefonhoz/legnepszerubb_kenyelmi
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Diablo IV
- OLED TV topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- PlayStation 5
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080