- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tukko1
aktív tag
Át lehet íratni a t-home tripla előfizetést egy azonos háztartásban élő másik ember nevére?
-
goodluck
tag
Sziasztok!
2 napja kotottek be T-home optikat 25/12,5, valaki ha tudna ajanlani egy oldalt ahol a tuti sebessegemet lemernem azt megkoszonnem. A speedtestneten eleg furcsa adatokat kaptam nem 1 es nem 2 meres utan.
[ Szerkesztve ]
MSI GV72 8RE =+= ASUS PG248Q ROG SWIFT =+= IphX
-
Mkill
aktív tag
Halli
Internetet szeretnék beköttetni csak nem tudom mik a lehetőségek, Békásmegyeren hegy felőli oldalon ADSL Kábelnett?Vagy van más szolgáltató?
-
CHIPman
nagyúr
Üdv.
Ma kaptunk egy szórólapot, amin TV+telefon+25Mbit-es netet kínálnak 8,25k-ért havonta. Nálunk csak ADSL és kábelnet elérhető(Mohács), így a garantált sávszél 4Mbit. Az lenne a kérdés, hogy(mivel az ADSL köztudottan 6,5Mbit/s-ot bír körülbelül nap közben) körülbelül mennyi lehet ennek a normál letöltési sávszélje DSL-en keresztül? Ennek is 6,5Mbit/s? Csak azért, mert a többi szolgáltatónál a garantált kb. a megadott sávszél 1/5-e(pl. 5Mbitesnél 1Mbit garantált, és az 5Mbit is DSL).
Valamint a TV hogy működik? Ha nézzük a TV-t, akkor az a netről szedi a dolgokat, vagy normál kábel?[ Szerkesztve ]
Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
veterán
-
CHIPman
nagyúr
válasz Neil Watts #9208 üzenetére
http://thome.hu/
Az internet akciókba menj bele, ott van. Azt írja hogy optival 25Mbit a garantált sávszél.Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
Sh4rKy
senior tag
válasz Neil Watts #9208 üzenetére
nálunk ugyan ez 5680
ma kötöttem meg, 2 héten belűl bekötik és 3 hónapig ingyenes...
[ Szerkesztve ]
Az is lehet hogy minden kincsem csak egy másodperc töredéke...
-
CHIPman
nagyúr
Ja, és Bólyban(kb fele akkora a környező falvakkal együtt, mint Mohács) megéri?
Amúgy most esett le, hogy az a 8,25k-s cucc csak a net, a TV és a telefon külön van. De mégis, ADSL-lel mekkora lehet a max down/up?Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
KergeK@csa
tag
Sziasztok!
Bár nem szorosan a topikba illik, de azért mégis.
T-com területen van Enternet ADSL-em, és a T-com részével van gond, hátha van itt hozzáértő, esetleg T-com-os emberke.Budaörsön élek, 5-6 éve van ADSL-em, hivatalosan 8Mbit-s, amiből jött is a net úgy 650kb/sec-kel, tehát nem volt a maxon, de stabil volt, elég volt.
Viszont egy-másfél hónapja a netem "elromlott". (Állítólag a T-com bővítette a hálózatát itt, másoknak is romlott az ADSL-jük.)
Letölteni kb. 120-200kbit-tel tudok, este 8-11 között a 30 ping-ből 8 elveszik az enternet.hu -ra. Netes játékok (WoW, CS) DC-znek, lagolnak.
Ha a csűcsidőnek vége (22:00-23:00), akkor stabilabb lesz a net, de nem tökéletes.
(Van itthon 3 gép, kipróbáltam másik ADSL modemmel is, tehát az itthoni hardver hibája kizárva.)
Bejelentettem, és az Enternet azt a hivatalos információt kapta, hogy a vonalamon csak
4Mbit lehetséges.Ezzel ugye az a gondom, hogy évekig ennél jóval több és jóval stabilabb volt.
A másik meg, hogy ha jól tudom létezik ADSL2+ mód is a modem és a központ között, Enternet-nél megpróbáltam érdeklődni, hogy akár feljebb is váltok csomagot, ha átkerülök arrra a módra és lehet gyorsabb/stabilabb kapcsolatom, de ők állítólag nem is hallottak erről, pedig ha jól tudom pl. IPTV-t jórészt így nyomatják.Szóval tud-e valaki segíteni ötlettel, tanáccsal, hogy hogyan érhetném el a T-com-nál, hogy gyorsabb/megbízhatóbb netem legyen.
(Másik lehetőség a Fibernet erre, de arról nem sok jót hallottam, de a jelenleginél még az is jobb lenne. Hűségidőt meg felbontanám ingyen, mivel nem tudjak az Enternet biztosítani a garantált szolgáltatást sem.)Előre is hála és sok sör a segítőkészségért
-
Sh4rKy
senior tag
Felmerült bennem egy kérdés, mivel most próbálkozom valami komolyabb itthon multimédia rendszer kialakításán...
Az érdekelne, hogy a PC-m és a TV-m között ezzel a set top box-al és elosztóval létretudok-e hozni valamiféle kapcsolatot, amivel hangot és képet is át tudom vinni, hogy ne kelljen egy rohadt hosszú HDMI (vagy dvi és jack a hangjelek miatt) kábelt vennem?
Esetlegesen mivel tudtommal a set top box-ban van egy winchester, ezt én fel tudom használni médiatárolónak?Az is lehet hogy minden kincsem csak egy másodperc töredéke...
-
szakalistvan
senior tag
Üdv!
Az lenne a kérdésem hogy 1éve van T-com-os netem+Sat tv,most irtam alá még egy év hűséget,elköltözöm albiból (végre van pénz sajátra ),átszerelik nekem mindkettőt dijmentesen ugye?
Sajnos nem tudom most felhívni az ügyfélszolgálatot. -
apacuka
csendes tag
Sziasztok ! IPTV wifi router jelének erősítéséről kérdeznék. A korábbi, sima T-comos ADSL Netgear router simán átvitt, ha jól számolom 6-7 falat, de a jelenlegi sokkal gyengébb. Van valami mód a beállítások változtatásával a wifi jelerősség növelésére ? Vagy ha nincs soft, akkor valami kütyüvel lehet-e boost-olni. Van a d-linknek egy boost eszköze, de ahhoz tulképpen állandó desktop gépet kellene tartanom, én meg csak laptoppal nyomom.
A router : DRG A225G B-401-200-2-2 Pirelli
Köszi a segítséget.
Üdv
-
Snoop-y
veterán
válasz szakalistvan #9220 üzenetére
Hát majdnem
Sat Tv áthelyezési díjak ( Br) :
Áthelyezési díj 1 db STB esetén 28 000 Ft
Áthelyezési díj 2 db STB esetén 29 800 Ft
Áthelyezési díj 3 db STB esetén 32 700 Ft
ADSL áthelyezési díj 5200 Ft
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Hegyirabló
veterán
Kedves Fórumtársak!
Indulatoktól sem mentesen szeretném megosztani veletek azt a tortúrát, amit több mint egy éve, és az elmúlt egy hónapban szenvedek a Tré-csoporttól. Okulásul, mindenkinek!
Tavaly október óta vagyok Tripla előfizető, 2003 óta szélessávú net előfizető. Hogy az egy év alatt hány hiba volt, ami miatt kaptam vagy 6 jóváírást, hányszor volt, hogy a hepdeskes majmok megpróbáltak lerázni azzal, hogy a hiba nálam van, egy regényt megérne. De most csak arról szeretnék írni, mit kellett kiállnom az elmúlt egy hónapban. Történt ugyanis, hogy elköltöztem, UPC területre. De mivel én tudom mit jelent az a szó, hogy lojalitás, a hűségidőm lejárta ellenére maradni akartam a Tré-csoportnál, mint ügyfél. A történet:
1.) Október elején jeleztem, hogy költözés miatt át szeretném helyeztetni a szolgáltatásaimat egy új helyre. Én, Tré szemében barom ügyfél, aki bár megtehettem volna, hogy a konkurencia jóval olcsóbb, egyes hangok szerint jóval jobb, szolgáltatásait választom, nem ezt tettem, mert jelent valamit még számomra a lojalitás, mint azt már említettem. A marketing osztály egyik élőlénye ajánlott segítséget nekem az áthelyezésben, megbeszélésünk alapján előzetes mérést csináltatott az új otthonom környékén, mennyit bírnak el az ottani vonalak. Jött a jó hír, a vonal akár 18Mbit adatforgalmat is elbír, bátran lehet szerelni rá a 15Mbit internetet és az IPTV-t. Ez nagyjából október közepén meg is történt.
2.) Beszerelés után döbbenten tapasztalom, hogy a megrendelt 15Mbit ADSL helyett csak 5Mbit van felszerelve, mikor rákérdezek a marketinges lénynél olyan választ küld rövid szöveges üzenetben, aminek tartalma nagyjából az, örüljek még ennek is, s legyek hálás, hogy a Tré ügyfele lehetek. Ezt a fickót megkerülve, más utakon elindítattam egy szolgáltatás váltás, magasabb csomagra, méréssel egybekötve, ekkor október közepén vagyunk.
3.) Egy fárasztó nap után hazatérek egy este, tapasztalom, hogy semmilyen szolgáltatásomat nem tudom elérni. Bejelentés után még az éjszaka kijavítják a hibát (de ehhez persze a VIP csoporttól kellett hívnom valakit, mert a normál, gyarló ügyfeleknek kitalált HD vécézik az ilyen dolgokra, roppant gyorsan meg tudják állapítani, hogy a hiba az ügyfélnél van).
4.) Két nappal később ugyan ezt tapasztalom este hazaérkezvén. Így javították ki a hibát. Felmerül a kérdés, hány ügyféllel csinálják ugyan ezt!? A hibát éjszaka kijavítják.
5.) Egy hét elteltével teljesen leáll az IPTV szolgáltatás. Bejelentem, majd másnap, minden előzetes egyeztetés és megkeresés nélkül megjelenik otthonomnál a szerelő. Természetesen, mivel egyeztetés nem történt, valamint hétköznapról volt szó, nem voltam otthon. Kérdésre, mikor tudok hazaérni, közli az túl késő (este 18-19 órára), ők csak 16 óráig dolgoznak. Feltenném a kérdést, hány olyan normál munkarendben dolgozó polgártársunk van, aki 16 óráig képes hazaérni a szerelőket fogadni? Még a hivatalnokok SEM! A kereskedelem dolgozóiról nem is beszélve. Azt megjegyezném, hogy a UPC három időintervallumot is megad a szerelésre, délelőtt 10-től este 20 óráig. Azt gondolom nem volna szégyen tanulni a Trének nemes versenytárstól ebben a dologban (is).
6.) A tévét végül hosszantartó egyeztetés után megszerelik, a szerelő telefonon keresztül (mivel nem voltam otthon), döbbenetes dologra hívja fel a figyelmem. Ezt a hibát jómagam, Hegyirabló is el tudtam volna hárítani, egy RESET segítségével. Kérdés, ezt miért nem mondták el a helpdesk munkatársai? Emiatt kellett két napig nélkülöznöm a szolgáltatást?
7.) Közben fut egy vonal vizsgálat, amely miatt felhív egy fiatalember, hogy milyen e-mail címre küldhetik az eredményt. Közösen használt anyanyelvünkön közlöm vele, hogy melyik e-mail címemre lehet, erre elküldik egy TEJESEN MÁS, SOSEM HASZNÁLT CÍMRE, amely fiókba belépni sem tudok, lévén nem tudom a jelszavát.
8.) 2009. november 16-án a reggeli órákban ismét leáll az otthonomban minden szolgáltatás. Megsűrgetett elhárítást ígér a Telekom. A hiba 30 órán keresztül áll fenn, ez idő alatt se telefon, se tévé, se internet, mivel influenzásan fekszem ekkor itthon, a Tré jóvoltából el vagyok vágva a külvilágtól. Vajon ha nem megsűrgetett hibaelhárítás lett, akkor meddig tartott volna kijavítani? Egy hétig? Talán kettőig is?
9.) Mindezeket tetézve, a héten elhoztam egy levelet a postafiókomról, amelyet a Magyar Telekom Lakossági Ügyfélszolgálat Igazgatóság T-Home Back Office címzett részemre, 2009. október 16-án, vagyis egy időben azzal, hogy marketinges közölte, nyugodtan startolhat minden szolgáltatás a lakcímemen (1-es pont). A levelet olvashatatlan aláírásával ellátó személy közli, hogy a megadott címemen NEM létesíthetőek szolgáltatások. Nem tudja a bal kéz, mit csinál a jobb.
Most ismét leállt minden szolgáltatás nálam, mobilnetről írom ezt.
Összegezve: takarodjon a Tré a lakásomból! A használhatatlan internetjüket és IPTV-jüket vigyék a büdös francba! Holnap jön a UPC Fiber Powert bekötni, valamint a Sat tévések, és még így is jófej voltam a Trével, mert analóg telefont és Sat tévét megtartok (lévén ezek nagyjából függetlenek a sok digitális, kábeles, DSL-es fostól).
A tanulságot meg vonja le mindenki.
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
Snoop-y
veterán
válasz szakalistvan #9225 üzenetére
Ez 100%
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
hdf
tag
válasz Hegyirabló #9226 üzenetére
Szia!
Én is tapasztaltam, hogy a T-nél a jobbkéz nem tudja mit tesz a bal.
Nekem "szerencsére" csak órákra szűnt meg rendeszeresen hetekig a net. Korábbi hozzászólásaimban sokat írtam erről. Odáig jutottunk mára, hogy már csak naponta 3-4 percet jelent minden este 1/4 6 körül a szünetelés. (Gondolom egy gyors vacsorát ütemeztek nekem akkorra ) Korábban 8M-val nem volt gond, felmentünk 15M-ra, ekkor jött elő a hiba. Most lementünk 5M-ra a hiba miatt, de a probléma csak csökkent, nem szünt meg. Már gondolkodom,hogy a upc kábel merre menjen a lakásban. -
Hegyirabló
veterán
válasz Hegyirabló #9229 üzenetére
Ja, és most három hónapig ingyenes, ha november 30-ig megkötöd!
Aquila non captat muscas.
-
Livius
őstag
válasz Hegyirabló #9230 üzenetére
Csak azt gonodoljátok át, hogy van esély arra, hogy normális torrentezés nem lesz UPC-vel.
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
Snoop-y
veterán
válasz Hegyirabló #9226 üzenetére
Sajna rossz szeletet kaptál a tortából. Elhiheted nem az összes ügyfélnek kell a tiedhez hasonló kálváriát végigjárnia.
Én pl a sebességre vagyok allergiás éveket vártam míg örülhettem.
Nálunk elérhető most:T optika
UPC fiber
Digi optikaElső kettő van is.
UPC szerelésről annyit, hogy nálunk 2 hét volt míg ki tudott jönni az ember este 6 után. ( igaz legalább kijött )
kb 8x hívott fel az ügyfélszolgálat, hogy nem vagyok otthon 4-kor vagy 5-kor hiába volt leegyeztetve számtalanszor az este 6 a szerelő csak nem értette meg ha előbb jön nem jut be a lakásba.
Valószínű, hogy UPC területen belül itt nagy a leterheltség 10Mbit felett nagyon nem akar összejönni a sáv. Vagy nincs jól beállítva a QOS
Mikor 10-es csomagom volt ment 10-el
Mikor váltottam 20-ra szökőévben ha ment 18-al de leginkább 10-15-el.
Most 30-as UPC van ami nagyon ritkán megy 30-al leginkább 20-25.
UPC ügynök betalált a fiber 120-al. Mondtam neki, hogy én T optikát rendelek hiába drágább az legalább annyi amennyi. Nekem nem ér annyit, hogy rendeljek 120-as netet aztán imádkozzak, hogy menjen 60-al és egyen az ideg.Az U50optika az meg megy 50-el ha cigánygyerekek potyognak is az égből.
TV-t pont leszarom ha fel tudom venni a műsort az STB-vel már boldog vagyok.[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Hegyirabló
veterán
No kérem!
Felszerelték nekem a Sat TV-t a mai napon. Most van tehát egyszerre IPTV-m és Satom is ezért tudok véleményt mondani összehasonlítás gyanánt.
Alapvetően mindkettő egy fos, de nálam a Sat tévé lényegesen szebb, mint az IP.
Sajnos én már a hétfő óta osztogatott szar Sagem beltérit kaptam, nagyon fapad a lelkem. Valaki segíthetne, hogyan kell sorba rendezni a csatornákat rajta.
Aquila non captat muscas.
-
ForRedGlory
félisten
válasz Hegyirabló #9226 üzenetére
Szép kis történet
1. Azért két dolgot nagy hirtelen hozzátennék. Kizárt hogy marketingessel tárgyaltál, benne van a nevében, hogy a marketinges nem a Te problémáddal foglalkozik.
2. Nem feltétlenül a Telekom, mint cég hibázik a döntő többségben, hanem aki a jéghegy csúcsán van, azaz, akik felveszik a telefont... Ott szokott borulni általában minden. Csak egy példa. Mivel van rálátásom a dologra, sokszor kell beszélgetéseket visszahallgatnom, és elképesztő mennyi baromságot, és mennyi ígéretet képesek mondani anélkül, hogy annak lenne alapja. Na ebben a Telekom a ludas, mert ki kellene rúgni azokat, akik így rombolják a T-Home hírnevét, mert lehet belekötsz, de a T-Home márka nem olyan rossz...
Az hogy előzetesen felmérik: mehet az új helyen xy szolgáltatás, sosem lehet 100%. Ezt aki valamit konyít is a számítástechnikához, az tudja. Sajnos azok meg bedőlnek az ilyen dumának, akik nem igazán vannak képben (persze ez nem az ügyfelek hibája, hanem az ügyfelek felé irányuló kommunikációé...)
[ Szerkesztve ]
-
Hegyirabló
veterán
válasz ForRedGlory #9234 üzenetére
Kizárt? Tuti?
Csak mert a névjegyéhez az van írva, X.Y. marketing ágazat ügyfél-érdekképviselő menedzser.
Hmm?
Ne nyilatkozz úgy, hogy nem tudsz minden részletet. Az én dolgaimmal már régen nem középiskolás fokon foglalkoznak, hanem kicsit feljebb. Ennek ismeretében botrány, hogy még a felsőbb szintek sem tudták megoldani a gondomat kielégítően.
Aquila non captat muscas.
-
ForRedGlory
félisten
válasz Hegyirabló #9235 üzenetére
Biztos, tuti...
Nem egészen ugyanazt jelent a két fogalom, amit írtál:
1., "X.Y. marketing ágazat ügyfél-érdekképviselő menedzser."
2., "marketinges"Viszont nem fogok belepofázni természetesen, egyel kevesebb elégedetlenkedő ügyfél
"Ennek ismeretében botrány, hogy még a felsőbb szintek sem tudták megoldani a gondomat kielégítően."
Az a baj, hogy vannak ügyfelek, akik nem képesek felfogni, ha valamit valahol valaki nem TUD úgy nyújtani, ahogy kell. Ilyenkor szépen le LEHET lécelni az adott cégtől és nem köpdösni. Mondj már egy olyan céget, ami Tökéletes. Valószínűleg nem fog menni. Senki sem kényszerít senkit, hogy a T-Home-nál, UPC-nél, Diginél, stb. legyen előfizetése.
Bírom azokat az embereket, akik szabad akaratukból mennek egy céghez, ami nem tudja nyújtani, amit az ügyfél óhajt, erre az ügyfél a "csakazértis" elven veri a nyálát alapon köti az ebet a karóhoz, pedig szépen le van szabályozva, hogy ilyenkor mindenféle fizetési kötelezettség - kötbér - nélkül mehet...
Az más tészta, ha csak egy szolgáltató van az adott helyen, nem lehet válogatni, de az nem a szolgáltató hibája, és nehogymár a szolgáltató hibája legyen az, ha nem tud mindenhol szolgáltatni. Ez NEM ráad vonatkozik, hanem csak úgy általánosságban.
Csak egy adat. A T-Home-nál lakossági szinten 1500-1600 panasz van jelenleg, és hány lakossági ügyfele is van, telefon(analóg), internet és tv szinten? Arányában nézve a dolgokat nem olyan rossz a panaszos ügyfelek száma, pláne hogy abban az 1600-ban nem mindnek műszaki baja van. Respect.[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz Hegyirabló #9235 üzenetére
Ha valamilyen műszaki oka van annak, hogy így jártál ( nem az ígérgetésekre vagy a félretájékoztatásra gondolok mert az megbocsájthatatlan szerintem ) akkor hiába húzza akár személyesen az új kábelt hozzád Christopher Mattheisen akkor sem fog megoldódni.
A rézen nyújtott IPTV-nek vannak technológiai korlátai. A feltételek vagy adottak egy előfizetői végponton vagy nem. A technológiát nem lehet megerőszakolni.
Egyébként az ügyfél érdekképviselő menedzsernek vajmi kevés beleszólása van egy marketinges vagy akár egy reklamációs problémába. Csodát ő sem tud tenni bármennyire is szeretne. Azt meg egyenesen naív dolog képzelni, hogy attól, hogy eszkalálnak az érdekedben felfelé attól lesz kijavított szolgáltatásod. Ahhoz erre nincs szükség. Ha egy hiba elhárítható akkor azt viszonylag gyorsan el is szokták hárítani.
Amiket mondtam ne támadásnak vagy okoskodásnak vedd. A réz technológia elavult. Legalábbis abban a hálózati topológiában ahogyan nálunk létezik úgy mindenképpen.
Ezért nem is erőltetik már hanem ahova csak tudják viszik az optikát. Mivel idén indult sajnos még nem elterjedt dolog. De idővel az lesz.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Livius
őstag
válasz ForRedGlory #9234 üzenetére
Ezt aláírom hogy a telefonnál ülő kics picsák fűt fát mondanak, amikor akarok valamit rendelni, múltkor nekem ADSL2+-ra akartak adni a 25Mb-t.
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
Hegyirabló
veterán
válasz ForRedGlory #9236 üzenetére
Persze, 1 éve nem tudnak elégséges szinten SEM szolgáltatni nekem, és még én vagyok a bunkó ügyfél! Ne nevettes már!
Ha nem tudja úgy nyújtani, ahogy kell, akkor mondja azt, de ne halljak 5 helyről 10 különféle okot és véleményt. Ha felhívom a helpdesket azzal, hogy minden e-mailemet 50 példányban kapom meg, akkor 30 másodperc után ne az legyen a válasz, hogy az ügyfélnél van a hiba, biztos rosszul tetszett valamit beállítani. Nem, nem tetszett. Megtörtént eset.
De mesélek még egy nem régiben szintén és velem megtörtént esetet. Munkahelyemen a webmailt használom, mert csak. Lépnék be, nem lép be, csak tölt, tölt, tölt, tölt, tölt, tölt...
Felhívom a helpdesket, faszikám 1 perc után rávágja, hogy nálam van a hiba, mert nála megy. Erre közlöm vele, hogy itt akkor valami nagy hiba lehet, ha az Országgyűlés (ott dolgozom) 5 különböző számítógépéről és a hálózatából, valamint a saját noteszgépemből és az OGY hálózattól független HSDPA-mról sem tudok belépni! Na, jó, akkor felveszi hibának.
1 óra múlva hívnak, elnézésket kérve, hogy igen, nekem volt igazam, szerver hiba volt.
Mert a baromarcújának eszébe sem jutott, hogy ami nekik a Budafoki úton, az intraneten, a szerverektől 20 méter távolságban megy, az lehet, hogy a külső internet hálózaton már nem megy!
Ja, hogy ez nem maga a cég, csak az alkalmazottai? De igen, az alkalmazott képviseli és jeleníti meg magát a céget! Ha meg az alkalmazottak nem szeretnek dolgozni, és egyszerűbb a legtöbb esetben feltenni az "Önnél van a hiba" című lemezt, mint fáradni egy kicsit, és utánajárni a dolognak, akkor ki kell rúgni az alkalmazottakat. Mert végül is ez nem egy állami cég, vagy tévedek!?!
Szerk: És hány olyan ügyfél van, aki nem annyira agilis mint én vagyok, simán hagyja magát lerázni az ilyen helpdeskesek által??? De az előfizetési díjat azt fizeti, havonta és tisztességesen. Egy ilyen cégre egy jó gyűjtő kifejezést tudnék, de fórum nem bírja el. Rávezetés képpen, BTK, ügyészség, BV, stb.
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
ForRedGlory
félisten
válasz Hegyirabló #9240 üzenetére
Politikust még élő ember nem győzött meg, én itt befejeztem. Azt lehet átverni, aki hagyja magát, de az meg is érdemli. Most messze nem azt akarom mondani, hogy a T-Home átveri az ügyfeleket, nagyon nem szeretném, ha kiforgatná valaki a szavaim...
-
Hegyirabló
veterán
válasz ForRedGlory #9241 üzenetére
Ez azért nem teljesen így van, Magyarország 90%-a idiótákból áll (természetesen az itt jelenlévők mind kivételek), a társadalom nagy része olyan, hogy ha rálépnek a lábára, emiatt még el is küldik a kurva anyjába, akkor még ő kér elnézést.
Ha nekem többet ad vissza a hófehérke a közértben, és én azt észreveszem, akkor kötelességem szólni, mert különben egy utolsó szemét lennék. Ugyan ez a helyzet. Az a cég, amelyik a kisember pénzét elteszi, akkor, ha esetleg tudja, hogy nem azt adta kisembernek, mint ami járt neki, az egy utolsó szemét. De hangsúlyozom, ez csak nekem a véleményem, és tiszteletben tartom a tiédet is.
Aquila non captat muscas.
-
Garold
senior tag
válasz Hegyirabló #9240 üzenetére
Pár gondolat ami eszembe jutott a hozzászólásaiddal kapcsolatban:
- nem csak a budafoki úton van Helpdesk
- nem csak intraneten van, a HD-nak van tesztgépe is - itt az ügyintéző hibázott
- hibázni sajnos emberi dolog, és ha minden hiba miatt kirugdosások lennének az sem lenne jó hosszú távon (a parlament is üres lenne ha így működnének ott is a dolgok)Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??
-
Hegyirabló
veterán
Érdekes, hogy amikor nekem gondom van, akkor az ügyintézők véletlenül mindig hibáznak. Mikor felhívnak, hogy adjam meg az e-mail címemet, ahová küldhetik a mérési eredményt, majd el küldik egy teljesen más címre.
Ti azt gondoljátok, hogy 3 hiba miatt buktam ki? Nem, hanem egy éve tartó sorozatos hibázások miatt. S tudod mit, ha én így végezném a munkámat, parlamentben vagy akárhol (bár én Országgyűlést írtam, s az nem csak a parlamentből áll), akkor engem is kirúgnának, páros lábbal. Vagy bárkit, bárhonnan, normális országokban. Persze azok nem olyanok, mint itt nálunk, észak-nyugat balkánon.
Aquila non captat muscas.
-
Garold
senior tag
válasz Hegyirabló #9242 üzenetére
Azt még elfelejtettem, hogy sajnos ez a cég is Rt., teljes mértékben nyereségorientált, és ez egyre gyakrabban ügyfél-elégedetlenséget vonz magával. A cég vezetése ezt nem látja, vagy nem akarja látni Kirugdosták a régi szakmailag felkészült dolgozókat és diákokkal töltik fel a helyeket - olcsóbb, és ezt kívánja gazdasági helyzet. Szerintem a saját vermét ássa cég ügyfélszolgálati szinten.
ui.: nem tudom milyen minősítésben dolgozol az országgyűlésben, sajnos a politikusokról sincs jó véleményem, idéznélek politikára vetítve (természetesen ne vedd magadra!):
amelyik a kisember pénzét elteszi, akkor, ha esetleg tudja, hogy nem azt adta kisembernek, mint ami járt neki, az egy utolsó szemét.Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??
-
Hegyirabló
veterán
Teljesen igazad van abban amit írsz, azt is elárulom, az egyik felső emberke, akivel kapcsolatban vagyok tökéletesen tisztában van azzal, hogy mi megy a HD-n. Persze mindig hozzáteszi azt, hogy nekünk is kellene az ő szemszögükből nézni, de tenni ezek szerint még sem nagyon tesznek ellene.
Viszont akkor dícsérek is, a Sat tévé képe bámulatos, 107cm LCD-n. Szerintem még jobb a kép most, mint délelőtt volt, légköri viszonyok jobbak, vagy mittudomén. Azt leszámítva, hogy a hang minimálisan el van csúszva, de az PTV-n is volt.
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
Livius
őstag
válasz ForRedGlory #9239 üzenetére
Hát a kiscsaj azt se értette mi aza VDSL, mert én kérdeztem hogy nem kéne az nekem hozzá. Aztán mi hívtuk vissza őket hetek múlva, hogy mi a helyzet, és akkor derűlt ki hogy itt nincs VDSL.
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
Garold
senior tag
válasz Hegyirabló #9246 üzenetére
Melyik csatornán van elcsúszva a hang? Mindegyiken?
Én nem tapasztalom sem Sat tv-n, sem IPTV-n...Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??
-
ipel
csendes tag
Sziasztok!
Én olyat szeretnék kérdezni hogy a számítógépen tudom e nézni a műholdas T-Home-ot
TV Truner nélkül??
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!