Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hackeeeee

    Jómunkásember

    válasz lacos001 #18898 üzenetére

    Nos, ehhez annyit fűznék hozzá, hogy az eszközöket nem a T-home gyártja.. Tehát, h azokkal gond van, és ténylegesen az eszközzel van gond, nem a hálózattal, az nem a T hibája.. Sőt, néha a hálózat gond sem a T hibája.. (Gondolok itt a házon/lakáson belüli rossz kábelezésekre, rossz csatlakozókra..)

    A kimaradt időszakot nem vagy köteles kifizetni, főként ha összefüggő, és több nap maradt ki.. Az már más kérdés, h tovább tart jóváíratni, mint inkább kifizetni.. Bár nem tudom, h hány nap az, miután lehet reklamálni, és jóváírást kérni.. De úgy tudom, h lehet ilyet..

    A felvásárlásban van igazság.. Főként az "elavult" hálózattal rendelkező településeken.. Fejleszteni meg nem éri meg, mert sosem térülne meg az ár.. (mert nincs annyi előfizető..)

    [ Szerkesztve ]

    Véleményem szubjektív...

Új hozzászólás Aktív témák