- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cheesy
őstag
válasz BigBlackDog #7927 üzenetére
www.vakbelmutet.hu
-
Z0mbi
senior tag
válasz BigBlackDog #7927 üzenetére
GC, GLS, GLX, GLX+, GS. Ez kb a sorrend. (GS talan a fullos. nekem legalabbis az van es a szelepsapka letekero motor is van rajta )
Ha mar a mi autonkat veszed szerintem gs-et erdemes csak venni. Nem sokkal dragabb. (ha hasznaltan veszed)
-
Z0mbi
senior tag
válasz BigBlackDog #7930 üzenetére
Googli a baratod. DE segitettem
2003 GC -
stangli
senior tag
válasz BigBlackDog #8017 üzenetére
Nálam a jobb oldali erőlkődik, a bal oldali normálisan működik... gondolom tipikus hiba, ha zavar, akkor kiszed, kitisztít, visszarak...
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #9166 üzenetére
Nekem lidl-ös mindenre jó huzat van rajta, mondjuk típusok között fel volt sorolva a swift is, és tényleg jó rá, teljesen illeszkedik, illetve 100.000 km óta teszi a dolgát, csak egy mosás ráférne.. úh. szerintem ezeket se vesd el.
-
Anulu79
addikt
válasz BigBlackDog #9168 üzenetére
Én anno még egy másik kocsimba úgy vettem huzatot, hogy bementem egy autós boltba és ott mondták, hogy tudnak varratni méretpontosat. Totál illeszkedett minden részére a kocsinak. Árban sem volt több mint egy minőségibb huzat. Ráadásul láttam annál drágábbat is. Szerintem érdemes ezt is megpróbálnod. Ráadásul még választék is volt, hogy milyen anyagból szeretném. Volt pár minta választék.
-
Anulu79
addikt
válasz BigBlackDog #9170 üzenetére
Általános értelemben gondoltam. Vidéki boltban volt ez itt a városban. De lehet már itt sincs, nem tudom. Ez már jó pár éve volt. De szerintem egy próbát megér.
-
Anulu79
addikt
válasz BigBlackDog #9187 üzenetére
Az előző autóm (még régebben) kinézetre az is azt sugallta volna, hogy nem lett kímélve meg ilyesmik. De magamnak nem hazudok és tényleg kíméltem. Ami talán még sem sejteti a sötét múltat talán az, hogy gyári fejegység van benne és ráadásul kazettás. A dísztárcsát meg a kereskedő is rárakhatta. A fóliázást én is megcsináltattam volna, hogy ha nem lenne az autón. De majd élőben kiderül minden rozsda és motor szempontjából.
tomsics: Miféle az a 2 DIN méretű lejátszó? Kis pakoló rekesz mindig jól jön.
Amúgy nem tudja valaki, hogy merre van a szivargyújtó? Most nem emlékszem hirtelen.
[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz BigBlackDog #9187 üzenetére
Igen swift 1.3 GLX. Meg jut eszembe még egy 6lemezes CD-tár is került bele. Olyan 200k körül még rá lett dobva.
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #9233 üzenetére
Én egy ilyet vennék, egy 8 GB-os pendrive-ra sok mp3 elfér és praktikus is
-
t1
addikt
válasz BigBlackDog #9233 üzenetére
Nekem van eladó, Pioneer-em USB, Aux, CD MP3, 15k-ért. DEH2100UB a típusa.
-
t1
addikt
válasz BigBlackDog #9236 üzenetére
Venni kell az összes fejegységhez egy un. ISO átalakítót ez megy bele a rádióba. Tökmindegy milyen hangszórót kötsz a fejegységre sose fog úgy szólni mint ha külön erősítőn lenne... én külön erősítőről hajtom a hangszórókat és a mélyládámat.
Nekem volt Maniac de inkább ne... a zene számba nem lehetett beletekerni csak váltani...
-
t1
addikt
válasz BigBlackDog #9238 üzenetére
Nem hogy túl hajtani, még ki hajtani sem... ez a 4x50W jó esetben valós 4x5W csak parasztvakításból van ráírva, nekem anno hajtotta az első hangszórókat a műszerfalban illetve hátul az oválokat és szépen szóltak vele.
-
Davidof92
senior tag
válasz BigBlackDog #9233 üzenetére
amit fényképeztél csati(2db) az a szabvány iso csatlakozó, ami előtte van az pedig a suzuki szabványról átalakító. Iso csatlakozóval bármilyen fejegység rámegy.
A linkelt MNC-vel csak az az egy apróság a bibi, hogy 2 csatornás, a hátsó hangszórók nem szólnának, egyébként tényleg okos kis cucc
-
Davidof92
senior tag
válasz BigBlackDog #9241 üzenetére
az a fekete kábel szerintem a testkábel, az másfajta csatlakozóból jön eredetileg is. Egyébként itt alapból gányolni kell valamennyit hogy iso-s legyen, csak van ahol szebben van ahol kevésbé szépen oldják meg. Ha eddig működött akkor ezentúl is fog, szóval no para
-
Kvazár
őstag
válasz BigBlackDog #9241 üzenetére
Eladó cuccaim: -
-
tomsics
senior tag
válasz BigBlackDog #9241 üzenetére
Én a helyedben akkor már valami nevesebb magnót veszek.Jó áron vannak már jvc,kenwood,lg stb.
Én a helyedben az MNC-t és neve sincs barátait messziről elkerülném.Egy kalap sz*rt nem érnek.Egy normál hangszórót nem tudnak rendesen meghajtani,és akkor a minőségról még nem is beszéltem░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
tomsics
senior tag
válasz BigBlackDog #9245 üzenetére
Én a helyedben mindenképp azt tenném.Hosszú távon nem bánod meg
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
Mecy_Lacee
aktív tag
válasz BigBlackDog #9248 üzenetére
Nekem tetszik.
(Amúgy nem ismerem...)Az alkohol nem oldja meg a problémákat - bár a tej sem....
-
szg88
őstag
válasz BigBlackDog #9248 üzenetére
Én akármilyet vettem eddig két évnél tovább egyik sem húzta
-
tomsics
senior tag
válasz BigBlackDog #9248 üzenetére
Nem rossz fejegység.A pio se rossz márka sőt.Amiket írtál arra tökéletes lesz.
De ha mondasz egy keretet amit rá szánnál én segítek nézni neked.szg88:A mostani alpine-om már 3 éves.Igaz a gombokról a festék kezd lekopni,de más baja nincs.Előtte ami volt kenwood-om azt 4 év után adtam el,de azt csak azért,mert nem tudta az mp3-at.
Viszont apámnak az m.n.c-je nem ment el 1 évet és elmentek a végfokok░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
tomsics
senior tag
válasz BigBlackDog #9254 üzenetére
Ebbe a kategoriában szerintem ez a top 1 .Usb és aux is van rajt,és szerintem fejegységek közül a legjobb márka.
A külső elég vissza fogott,semmi csicsa,de hidd el ez igen jó fej.
Blaupunkton is ugyanúgy van aux és usb is.Kicsit olcsóbb is,ezek se olyan rosszakEz is színt úgy usb és aux-al ellátott.Én 4 évig nyüstöltem kenwoodot,nagyon szerettem.
Hangzásilag az Alpine lesz a legjobb.De összességében mindegyik tök jó.
De ha nem akarsz sokat költeni jó lesz az is amit linkeltél.Ahogy nézem elég sok helyen az a Top 1
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
t1
addikt
válasz BigBlackDog #9314 üzenetére
Nem normális, indítás után egyből el kell aludnia...
Más:
Megrendeltem a tetőablakomat
Xmad:
A szaki elmehet... dehogynem mennek tönkre GTi is hidrotőkés ott is tönkre megy itt a folyamat ábra igaz GTi-re, hogy mi a teendő... de ez nem 80k-s mutatvány : [link]
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz BigBlackDog #9345 üzenetére
ugyanolyan mint a tobbi csak mas a szine..nekem pl jobban tetszik mer sotetbe a megvilagitasa nagyon faintos.de valakinek meg az egyszeru fekete jon be
-
a_tesz
Korrektor
válasz BigBlackDog #9314 üzenetére
a helyes működése az lenne, hogy gyújtás ráadás után hatot villog és elalszik. az én autómban is így van, és a szervizkönyv is ezt írja normális működésnek. (bocs hogy ilyen régi dolgot hozok fel, de ez szembetűnő volt)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
McKane
senior tag
válasz BigBlackDog #9472 üzenetére
persze,csak azért hogy ámuljon a nép.. áprilisban vettem ugyanilyent bontóban, mert kell és kész , 500 ft-ért
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #36217 üzenetére
Aszongyák nem annyira rossz a dinamika, de azért ne számíts hajat letépő gyorsulásra az AT-vel. Valami 13sec alatt van százon. Kicsit hangos, mert sokat pörgeti a motort, de gyorsan vált és nem annyira bonyolult szerkezet.
-
őstag
válasz BigBlackDog #36217 üzenetére
Az 1.6-os automata vitaránál néha kevés a nyomaték autópályán és visszavált 5-ösbe. Kb ennyit panaszt hallottam rá. Szerintem 12 másodperc alatt megvan azért a 100 neki (vitarák jobban mennek mint a gyári adat).
Az 1.4t automata scross egy más állatfaj, megy mint a veszett. Nekem az van De csak awd-vel lehet venni, és így ebben a kombóban szerintem 1,5-2 literrel több a fogyasztás mint az 1.6 2wd vitaránál.
Bár most nekem már 10 alatt fogyaszt a pesti brutál ciklusommal (2-3 kilométer utak is). Ezt 12-vel kezdte, de azóta van benne 8 ezer kilométer és 2 olajcsere (1 és 8 ezernél). Ez már nem több mint a 10 éves 1.4-es i30-unk.
De röviden, megéri az automata. Nekem ez volt a fő érv a suzuki mellett, Ő adott legjobb automatát 6 millióig.
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #36220 üzenetére
A kettő minőségbeli különbségeiről megoszlanak a vélemények, de az S-Cross nagyobb, ez nem vitás.
Én azt mondom, azt kell választani, amelyik tetszik, mert egyikkel sem lehet félrenyúlni.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #36220 üzenetére
Ráadásul gyorsan is kell dönteni, mert a mostani vitara már nem sokáig van. Feleségemnek nézelődök és 1.6 vitara automatát már nem tud rendelni akitől az scrosst vettem.
Egyébként szerintem egyértelmű, ha kell a hely akkor Scross. Ha városban van használva és kisebb hely is elég akkor 1.6-os vitara. De legfőképpen az amelyik tetszik
-
Kakaduku
senior tag
válasz BigBlackDog #36220 üzenetére
Én felajánlom neked az S-Crossomat kipróbálásra. Igaz az enyém csak manuális váltós 1.4T első kerekes, de ha van rá igényed, akkor szívesen.
-
őstag
válasz BigBlackDog #36225 üzenetére
Mutatsz nekik egy forgalmit, lemásolják és megkapod az engedményt. Nálam még így ment nyáron, nem hiszem hogy változott volna.
-
PeterPH
senior tag
válasz BigBlackDog #36227 üzenetére
Kereskedésenként változó, hogy mit fogadnak el, volt olyan, hogy családtagét is elfogadták, de olyat nem hallottam még, ahol bármiféle kötelezettségvállalásra szükség lett volna. Azért hívják csereautó kedvezménynek, mert alanyi jogon nem adhatnak akárkinek ilyen mértékű kedvezményt.
-
dReFiX
senior tag
válasz BigBlackDog #36227 üzenetére
Igen, ugyan arra. Magán Export csökkentése érdekében van ez.
-
tomi5244
őstag
válasz BigBlackDog #36227 üzenetére
Szomszédom is ilyen akció keretén belül vette a vitarát. Mikor lemásolták a forgalmit kérdezték, hogy akkor mennyi km is van benne? Mikor mondta, hogy 370e, a kereskedő összetépte a lemásolt lapot, és mondta, hogy megkapja a kedvezményt, de az autót nem számolják be Azóta a vitarába is bele tolt egy év alatt 47 ezret
-
KubanitoS
veterán
válasz BigBlackDog #36220 üzenetére
Ízlés dolga, én az S-Crosst jobb autónak tartom. A GL+ felszereltség az S-Crossban sokkal komolyabb, mint a Vitara GL+, tágasabb az autó, szerintem egyértelműen minőségibb a belseje, a Vitarából alaphangon pl a könyöktámaszt is kispórolják, ez nekem marha nagy negatívum így 2018-ban, ja és a modernebb 1.4 turbo motort kapod hozzá (már ha neked ez előny egyáltalán, én nem cserélném el az enyém 1.6-ra).
Amúgy egyik autó sem rossz, sőt! A Suzuki elég rendesen odatette magát ezzel a két kocsival, kompromisszum gyakorlatilag nincs más márkákhoz képest, törésteszt és a minőség is rendben van és ehhez még egy rendkívül versenyképes ár is társul. Véleményem szerint ha van ennyi pénz autóra, akkor új Suzuki legyen, mint 3-4 éves használt lutri.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
dReFiX
senior tag
válasz BigBlackDog #36249 üzenetére
4,650 metálfényezés és a forgalomba helyezéssel ezt honnan kaptad ? lízing ?
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #36249 üzenetére
Ha tudsz is faragni még, az már csak a kereskedésen múlik, azt már a saját hasznukból engedik szerintem.
Egyébként nekem év elején a győri Suzuki Stabil adta a legjobb ajánlatot az 1.4T 2WD GLX-re, 5,28 millió lenne metállal együtt, de forgalomba helyezés nélkül.Gumikból meg tudtommal egyik sem kiemelkedő, sem a nyári, ami gyárilag rajta van az autón, sem pedig a téli, amit a szalonokban árulnak. Menjen arra is CC, oszt' csókolom.
Kiegészítőket meg érdemesebb inkább a különböző suzukis webshopokból megrendelni, olcsóbban kijön.
Én mondjuk személy szerint nem nagyon vennék semmit pluszban, nekem megfelel úgy is, ahogy van.[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz BigBlackDog #36249 üzenetére
Mankókereket mindenképpen szerezz be, illetve amit én még hasznosnak tartottam kérni az az alábbi "peremes csomagtér rendező" cucc.
Ez az eszköz a csomagtartóban felhajtható padló alá illeszkedik tökéletesen, (a képen a csomagtérpadló még ennek a tetejére megy rá). Ugyan kicsit drága, én 40 ezer forintért jutottam hozzá, de mindenképpen hasznos jószág. A fémlapokat úgy tudod pakolgatni, ahogy neked szimpatikus. Beszerelés után egyből meglett a helye a defektjavító folyadéknak, a kocsihoz adott kompresszornak és az elsősegélydoboznak.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
blakey
titán
válasz BigBlackDog #36252 üzenetére
Még rá fogsz külteni 1-200e-t az tuti, érdemes valamilyen pótkeréken gondolkodni, akár mankókerék, kell emelő, jól jön a küszöbvédő (gondolom a dísz ez akar lenni) bár ez karbonos matricával is megoldható, autós boltokban lehet kapni, a lényeg, hogy ne karcolodjon a küszöbnél, gumiszönyeg, meg amik ahhoz kellenek, hogy nyugodtan érezd magad. Hogy mit tudsz kialkudni az már rajtad és a kereskedőn múlik.
Előző autómat ott vettem és a szervizelés is a Kövesdánnál volt, nagyon elégedett voltam velük.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
M_AND_Ms
addikt
-
gurabli
senior tag
válasz BigBlackDog #36812 üzenetére
Ha tudod, hogy eladod, nem érdemes rá új abroncsot venni. Az viszont nem hátrány, ha nem 8 éves, kopott gumi van rajta. Az árát biztos, hogy nem kapod vissza, de tudsz vele okosan érvelni.
Klíma: valójában egyetértek. Én sem szeretem a klíma nélküli autókat. Ami miatt szerintem van jogosultsága: elég drága a javítása, nem véletlen a rengeteg nem működő klímával szerelt járgány az utakon. Necces, hogy az előző tulaj hogy tartotta karban, ami érvényes az egész autóra is. Minél alacsonyabb árkategóriában nézelődünk, annál esélyesebb, hogy nem megfelelően lett karbantartva. Ez nem jelenti, hogy a drágább autók (azonos kategóriában) ne lennének elhanyagolva.
Mi tényleg rövid utakra használjuk, ahol a manuális klíma max arra lenne jó, hogy lehűtse a napon álló autót. Ha betartjuk a klíma használati szabályait, akkor ezekre a rövid utakra akkor sem lenne ajánlatos használni, ha lenne benne. Nagyon káros az egészségre. Persze sokan ezzel sem törődnek, 36 fok, autóban 40+, jól leizzadva, felforrva beül, klímát maxra, indul, kiszáll, megfázik.
Nyilván kevesebbet kap érte, ha nincs benne klíma, de kis és olcsó autóknál nem feltétlenül hátrány.Neppertől soha nem veszek autót, teljesen kizárt. Max megbízható(bb) márkakereskedésből (van ilyen), ahol esetleg még ismerős is van. Külföldi autót soha, csak ha nagyon alaposan le tudom ellenőrizni az előéletét, akkor is inkább személyesen, külföldön (nehéz eset, drága, megbízhatatlan). Ott is inkább magánszemélytől (lehet, de nem könnyű).
Itthon csak hazai első forgalomba helyezett autót, lehetőleg tulajtól. Az nem feltétlenül gond, ha nem az első tulaj. Emígy pár alapszabály, ami nélkül soha nem lenne szabad autót venni (ha megbízható és jót szeretnénk):- látszik az autón, hogy mennyire figyeltek rá oda. Mennyire tiszta, főleg belül, motortér hogy néz ki. Mi mikor lett cserélve, idősebb autó esetén különösen. Ülés mennyire kopott? Ha volt rajta rendes huzat, akkor alig.
- vásárló által kiválasztott szervizben való átvizsgálás (ha ebbe nem mennek bele, köszönöm és viszlát). Ennek költségét vevő állja, nyilván akkor mész bele, ha te alaposan körbejártad és nem találtál kizáró okot
- festékréteg mérővel gyorsan végigfutni rajta (kiderül az is, hogy hazudott vagy sem az eladó). Ha olyan helyen lett megfelelően javítva, ahol nem sérül a szerkezete az autónak, akkor az nem csökkenti az autó árát. Alaposan megnézni, nem-e lett törve, hegesztve. Lehet pl. gyári fényezésű bontott elemet venni, amiből nem derül ki a sérülés, de ettől még törött kritikus helyen.Még egy kis okoskodás: én hosszú távra szoktam autót venni. Ha megveszem, teljesem mindegy, hogy mit mondanak, mindig cserélve az olaj, szűrők, fékfolyadék, gyújtógyertya. Ha kell, akkor hűtővíz és váltóolaj is. Fékeket alaposan megnézni, ha kell, rögtön tárcsa+fékbetét, esetleg dob, kézifékkötél. Akkut megnézni, hogy milyen idős, főleg tél előtt. Klímában nyomás, töltés, fertőtlenítés. Szinte mindig a teljes vezérlés (főleg, ha nem láncos), hosszbordás a feszítővel. Nyári és téli gumik, kizárólag felső-közép vagy prémium kategória (ezen nem szabad spórolni). Ennek ára nálam bele van kalkulálva az autó vételi árába. Ezért veszek olyan autót, ami belefér a költségvetésbe, mindennel egybevéve. De az autóim mindig olyanok, hogy bármikor eladásra került, szinte licitáltak rá a vevők (kétszer adtam el eddig. Az okoskodókat meg elküldöm, megköszönöm, biztos talál olcsóbban is, sok szerencsét.
Én is szeretnék pl. BMW vagy Insigniát, hiába van olcsón, olyan is. Sajnos nálunk jellemző, hogy megveszik a levedlett, roncs, visszatekert, dieseles szörnyeket, mert az BMW, Audi, meg stb., meg 2000cm3 alatt nincs is autó, meg az csak 90LE xar. Aztán kínai vagy használt abroncsot vesz rá, azt is váltóméretben, mert majomra van, de banánra már nincs.Egy szó, mint száz: szerintem el lehet adni Ki kell emelni, hogy miért jó, ha nincs benne klíma
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #36910 üzenetére
Egy BMX X5-be egy ilyen nyamvadt csomagtértakaró tálca kerül 65k-ba. Feleségem 10 évig BMW szalonban dolgozott, ott aztán vannak durva árak.
De azért a Suzuki se szégyenkezhet kiegészítő árakkal. Nálam a pótkerék szett lett volna valami 55k. Fogtam, betettem egy épp nem használ (téli/nyári) kereket meg egy emelőt és kész is van.
Mondjuk nekem csak a könyöklő kellett mert az szerintem egy hasznos extra.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
őstag
válasz BigBlackDog #36941 üzenetére
Mindenki túlárazza magát ilyen alapon, pl a honda jazz drágább mint a vitara... És ha jól tudom itthon olcsó a vitara, mindenhol máshol drágább (arányában is a többi autóhoz képest).
De rozsdásodó autót én biztos nem mernék venni, és 2 márka van ahol erről hallani a mazda (ez nekem fájdalom mert tetszi) és a dacia (szívómotorral azért ennek lenne bizonyos helyzetekben értelme...).
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #37032 üzenetére
Automatával nincs, de kézivel az egyliteres, turbós qrva jó, a tesztkör alatt végig vigyorogtam. Azt a 900 kilót nagyon könnyen mozgatja, a 170 Nm sem kevés hozzá, szóval mindenképp azzal a motorral legyen!
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #37034 üzenetére
Mentem vele városban és azon kívül is, kb. egyforma a zajszint.
Egyébként szerintem nem olyan rossz az ára, pláne ha SVHS is van benne.
[ Szerkesztve ]
-
Tibko8
senior tag
válasz BigBlackDog #37225 üzenetére
Igen próbáltam. Navigáció pedig levan némítva vagyis hogy ne mondja az instrukciókat. Egyébként az sem úgy működik ahogy kell. Pl 500 m múlva fordulj jobbra ebből csak annyit mond hogy 500 m múlva és ennyi. Viszont azt kitudja mondani egyben hogy itt fordulj jobbra most.
Úgy sem szól ha csak a zenét indítom el és a navi nem fut.Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #37238 üzenetére
Turbósoknak kevesebb a sűrítési viszonyuk, illetve más a löket és furat aránya, innen a kisebb max. fordulatszám.
Azért megnézném, hogy mondjuk 4.-ben 80-ról 120-ig mit mutat a kettő. Gyanítom, rugalmasabb a turbó.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #37238 üzenetére
Ejj, amikor még a Hondámban csak 5500-nál váltott a vezérlés...
És 8500-ig leforgott.Més que un club!
-
E.Kaufmann
addikt
válasz BigBlackDog #37270 üzenetére
Jönnek vissza a merkúros idők?
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
Új hozzászólás Aktív témák
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal