- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Hobby elektronika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KubanitoS
veterán
válasz a_tesz #11707 üzenetére
A rendszámhoz csak annyit, hogy én pár éve vettem újonnan az autómat és KY-nal kezdődő rendszámmal adták át a szalonban, miközben az utakon már akkor LE-vel kezdődő kocsik is szaladgáltak.
Rá is kérdeztem a dologra, de azt kaptam válasznak, hogy az ő környékükön (én az ország másik feléből érkeztem) egyszerűen így osztották le a rendszámokat, ők a régebbieket kapták, miközben az ország másik felére az újabbak kerültek, szóval a rendszám alapvetően nem lehet kizáró ok.
Átverésről szó sem volt, hiszen egy másik autót is akkor adták át szintén K-s rendszámmal.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Sziasztok!
Van arról információtok, hogy az újonnan rendelt Vitara/S-cross fedélzeti rendszere támogatja-e már alapból az Android Auto funkciót?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Bocs, én csak a telefonhívásokra gondoltam "hangutasítás" alatt. "Hívd fel XY-t pl". Ha jól tudom angolul már pár éve tudta a kocsi ezt angolul.
szerk: Amúgy elég durva, hogy miről is megy a társalgás manapság. Már egy új Suzuki megvásárlásával is egy saját KITT-ünk lehet.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Üdvözlet ismét!
Meg tudnátok mondani, hogy ez a start-stop rendszer hogyan működik a gyakorlatban szélsőséges helyzetetkben? Mire is gondolok:
1. Tél, hideg indítás. Kigurulok az udvarról, majd megállok, hogy becsukjam a kaput, akkor ugye nem fog leállni a kocsi? Ekkor csak több kárt csinálna a rendszer, mint nem...
2. Tempós autópályázás pl turbós motorral, majd az autópályát elhagyva mondjuk a közúton száz méter múlva lesz egy piros lámpa. Akkor is le fogja állítani a kocsit? Mert ez akkor hosszútávon kinyírná a turbót... Vagy érzékeli a kocsi valahogy, hogy nem kellene leállítani a motort?
Amiről még kérdeznék az az Android Auto. A múltkor említettétek, hogy az új modellekben már van ilyesmi, azóta utánanéztem a dolognak, videót láttam róla stb. Ami viszont nem derült ki számomra és senki sem beszélt róla az az lenne, hogy vajon a kocsi rádióját lehet-e hallgatni AA használat pl Waze közben? Vagy ez hogy működik egyáltalán? A kocsi kormányán talán lehet váltogatni a már belőtt rádiócsatornákat, vagy mi van ilyenkor?
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
-
KubanitoS
veterán
válasz tboldi #35541 üzenetére
Én is egy sportosabb 3 ajtós, ültetett kocsiból fogok átülni. A szívem szakad meg érte, de sajnos ez már a magyar közutakra is alkalmatlan lassan, nekem pedig munkámból adódóan néha le kell menni rossz minőségű földútra is. Ezért kellett a négykerék.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz tboldi #35633 üzenetére
Ezt a tolatóradar dolgot én is felvetettem, az eladó mondta, hogy meg tudják oldani olcsóbban is, mint amit a gyári extrákon lehet látni, ami egyébként sem gyári minőségű. Megmutogatta az egyik szalonautón, hogy hova kell felszerelni az érzékelőket, illetve, hogy raknak a kocsiba valami kis kijelzőt, amin láthatod mi a helyzet. A gyárin ugye a középkijelzőbe van integrálba az egész dolog, ahogy annak lennie kell.
Erre megmondtam neki, hogy a vadiúj autómat azért nem nagyon kellene fúrkálni meg gagyi visszajelzőkkel telepakolni. A magam részéről inkább vettem volna az eggyel nagyobb GLX felszereltséget, mint hogy hagynám hogy öszzekókányolják a vadiúj kocsimat...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz tboldi #35641 üzenetére
Igen, igen. Sajnos ez az egyetlen extra amit hiányolok a GL+ S-Crossból. Márkakereskedőtől függően a GLX felára tolatóradarral és bőr üléssel +400-700 ezer forint is lehet. Enyhén szólva lehúzás, persze aki rá van izgulva a bőrre...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz Sza_Sa #35645 üzenetére
Ha valóban nincs teljes bőrkárpitozás, akkor vettél egy tolatóradart, +1 hangszórót és egy radaros vészfékasszisztenst laza fél millióért. Tiszta szívemből kívánom, hogy valóban fizesse neked ezt ki a kocsi eladásakor.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Hát...
Olvasva, hogy mit írt én nem látom mivel ad többet ez a 128 ezres kínai cucc a gyári "tablettől". Az meg, hogy "Amikor elromlik veszek egy másikat, hiszen az ára töredéke a gyári "BOSCH HighTech istennek" inkább vicces, minthogy komolyan lehessen venni.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz tboldi #36049 üzenetére
De minek kellene eleve 3 cm minusz? Inkább örülni kellene az emelt hasmagasságnak a jó magyar utakon.
Más téma: véleményetek szerint új 1.4-es S-Crossban 1000 km-es első szerviz esetében érdemes lehet az olajat cserélni? Elvileg ugyanazzal az olajjal tankolták fel gyárilag, mint amelyet most raknának bele, szóval én nem sok értelmét látom a dolognak. A gyár szerint ajánlott, de nem kötelező a csere.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz BigBlackDog #36220 üzenetére
Ízlés dolga, én az S-Crosst jobb autónak tartom. A GL+ felszereltség az S-Crossban sokkal komolyabb, mint a Vitara GL+, tágasabb az autó, szerintem egyértelműen minőségibb a belseje, a Vitarából alaphangon pl a könyöktámaszt is kispórolják, ez nekem marha nagy negatívum így 2018-ban, ja és a modernebb 1.4 turbo motort kapod hozzá (már ha neked ez előny egyáltalán, én nem cserélném el az enyém 1.6-ra).
Amúgy egyik autó sem rossz, sőt! A Suzuki elég rendesen odatette magát ezzel a két kocsival, kompromisszum gyakorlatilag nincs más márkákhoz képest, törésteszt és a minőség is rendben van és ehhez még egy rendkívül versenyképes ár is társul. Véleményem szerint ha van ennyi pénz autóra, akkor új Suzuki legyen, mint 3-4 éves használt lutri.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Árban van különbség, de szerintem megéri ezt a felárat is a jobban felszerelt, nagyobb és erősebb S-Cross. Persze én hazabeszélek, mert nekem alapból nagyon tetszik a frissített S-Cross, a Vitara pedig nem igazán, szóval nem kell nagyon komolyan venni.
Amúgy meg ha nagyon szőrszálhasogató vagyok, akkor az 1.0t lenne az 1.6 szívó "ellenfele", azzal a motorral pedig egy áron van a Vitarával. De ezt csak mellékesen írom, mert szerintem ezt a motort még én sem merném bevállalni.
Az én kocsim összkerekes, ez egy feltétel volt vásárláskor és itt az S-Cross jó 500-600 ezerrel olcsóbb, mint a szintén összkerekes turbós Vitara S. Érdekes árazás azért.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz BigBlackDog #36249 üzenetére
Mankókereket mindenképpen szerezz be, illetve amit én még hasznosnak tartottam kérni az az alábbi "peremes csomagtér rendező" cucc.
Ez az eszköz a csomagtartóban felhajtható padló alá illeszkedik tökéletesen, (a képen a csomagtérpadló még ennek a tetejére megy rá). Ugyan kicsit drága, én 40 ezer forintért jutottam hozzá, de mindenképpen hasznos jószág. A fémlapokat úgy tudod pakolgatni, ahogy neked szimpatikus. Beszerelés után egyből meglett a helye a defektjavító folyadéknak, a kocsihoz adott kompresszornak és az elsősegélydoboznak.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz Yushchenko #36414 üzenetére
GL+-t nem igazán fogsz 4.2 alatt találni sztem.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz Yushchenko #36455 üzenetére
Ha a parkolószenzorról beszélsz, akkor teljesen mindegy, hogy márkaszerviz, vagy más építi be. Sima kókányolás lesz így is, meg úgy is... sajnos. Én biztosan nem engedném a vadiúj autómat utólagosan furkálni, de ez csak én vagyok.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Sziasztok!
SX4 S-Cross-ra milyen ablaktörlő gumit érdemes megvenni? Van itt esetleg olyan, aki cserélte már a gyárit és bevált az újonnan vásárolt?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Volnátok kedves linkelni egy pontos típust, ami tutira jó a kocsira?
szerk: én is csináltam egy keresést itt.
Ezek közül bármelyik jó lehet vajon?
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Megvettem a Bosch-t, fel is raktam. Első benyomás, hogy nem szép, de legalább ronda. A gyárinak sokkal laposabb volt a csatlakozója, ez most jobban látszik menet közben, majd megszokom. Remélhetőleg a minőséggel nem lesz probléma, ez bizony a drágábbak közül való szett volt.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Egy ballonosabb gumi szerintem nem csak télre jó választás. Az új S-Cross autóm az előző autóm téli felnijeit örökölte, amely 16"-os volt. Erre meg ballonosabb gumi kellett a gyári méretezés miatt. A kocsit sokkal kényelmesebb volt vezetni, nem ütött, jobban elnyelte a bukkanókat, kátyúkat. Szóval szerintem ez egy jó dolog.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz racerx #42095 üzenetére
Ezt a beázás dolgot, meg az ebből kapcsolódó általánosítást én inkább hanyagolnám. Az én autóm nem ázik be, pedig van használva rendesen, nem dísznek tartom a garázsban. Észrevettem volna, ha valami baj van.
Ha egy laikus autóvásárlás előtt meg benéz a topikba, akkor ez a pici kijelentő mondat, hogy "beázás van" simán eltántoríthatja az illetőt a kocsitól, aztán máshol meg mehet majd az ebből kiinduló szarszuzukizás.
Szóval szerintem ne általánosítsunk, ha ez tényleg valós, széles körben elterjedt probléma lenne, a Suzuki már réges régen visszahívta volna a kocsikat.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz blakey #42103 üzenetére
Kapott már nagy esőt, nem is egyszer. Ezért is írtam, hogy rendesen használva van. Rákerestem a neten és a fórumba is a beázásra. Itt konkrétan kettő kolléga említette a dolgot, a netet túrva erre rájött még kettő, akiből az egyik szerintem ugyanaz, mint a PH-n. Tehát összesen három személy említette meg a dolgot. 2013 óta pedig nem csak három ember vett ilyen autót.
Nem kételkedek a szavukba, ha beázik, akkor a szervizben meg kell csináltatlni garanciában és kész. Na de ennyiből tömegméretű hisztériát csapni és egyértelműen kiejelenteni, hogy az S-Cross beázik azért elég erősnek tartom.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz blakey #42111 üzenetére
Utolsó hozzászólásom, mert újat nem tudok mondani a témával kapcsolatban.
Véleményem szerint márkatípustól függetlenül, akinek beázik az ajtó felőli rész, az simán garanciális hiba. Kicsit erélyesebben kellene fellépni a szervizben, illetve ha minden kötél szakad, akkor máshová kellene vinni a kocsit. Én legalábbis így járnék el.
Azt pedig továbbra is fenntartom, hogy egy 2013 óta gyártott kocsinál már réges régen előjött volna ez a dolog, ha tömeges szintű problémáról volna szó. Fenntartom, hogy ez nem azt jelenti, hogy ne ázna be a kocsi egyes tulajoknál, de ebből azt az általános következtetést levonni, hogy a Suzuki S-Cross beázik nem szabad.
Gyorsan megnéztem amúgy én is az én másfél éves, 70.000 kilóméteres kocsimat (különös tekintettel az ajtók körüli részekre, gumiborításra) és ez bizony csontszáraz volt mindenhol.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz racerx #42114 üzenetére
A víz minden egyes autónál be fog folyni az üveg és az ajtó közé, majd lefolyik az ajtó aljára, ahol távozik az erre vágott nyíláson. Ennyi erővel az összes autó beázik. Az én régi Honda Civicem ajtaja alján lévő vízelvezető csatorna egy gumifedéllel volt elzárva, amely oldalt engedte a vizet. Ez egyszer eldugult a sártól és mikor észrevettem én is fél liter vizet engedtem ki az ajtóból, szóval van ilyen, ebből mégsem következett az, hogy a kocsi alapból beázik...
Ha ez a fólia izé rosszul van felragasztva, akkor nyilván beázik az ajtó és ahogy ezt már írtam, ez simán garanciális hiba, mert ezek szerint akkor megvan a gyenge pont a rendszerben.
A többi dolog amit írtál, hogy a víz ráfolyik a hangfalra stb pedig már a gyártás (és tervezés) során szembetűnő dolog, mégis így került sorozatgyártásra a kocsi, ergó ezzel elvileg semmi gond. Azt meg már csak óvatosan írom, hogy ha valóban a hangfalon állna a víz, akkor a net tele lenne rövidzárlatos, öngyulladó Suzukikkal. Mégsem ez a helyzet.
Továbbra is kérném, ha lehet ne általánosítsunk és ne tévesszük már meg a potenciális S-Cross vásárlókat.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz Napfénysüti #42430 üzenetére
A Civiccel összehasonlítva milyen véleménnyel vagy a Balenoról?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
-
KubanitoS
veterán
válasz privatposta #43444 üzenetére
Legyek én a szemét, de nem kellene inkább szervizbe/szerelőhöz vinni és közölni, hogy kuplunghibás a kocsit, minthogy egy fórumban kérdezősködni, hogy mit kellene megnézni rajta?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz dethroner #43549 üzenetére
Ebben az esetben nem az ár a legnagyobb probléma, hanem az, hogy az autó csak a gyári szeleppel fog együtt működni. Első téligumi cserekor noname tpms szelepeket vettem és a kocsi folyamatosan nyomta a hibajelzést. Ez ki lett cserélve gyárira és a gond is megszűnt.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz dReFiX #44135 üzenetére
Ez nem annyira jó hír, én ugyanennyiért vettem az összekerekes 1.4 S-Crossom. Az automata száműzése szerintem öngól. Lehet az eladások töredékét adták ugyan az automaták, de azért opcióként nyugodtan meghagyhatták volna. Szüleim is gondolkoznak új autó vásárlásán, apám már csak automatát fog venni, de ezzel a Suzuki ki is esett...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz tboldi #44304 üzenetére
Ha már tuning, nekem ezt nem tudja bevenni a gyomrom. ATC tuning cég, magyarok.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz Motion_Blur #44374 üzenetére
Ez a Forensis kártya hogy működik? Próbáltam rákeresni, de arról nem szól a fáma, hogy miként kapom meg a kedvezményt. Fizetés előtt lehúzzák a kártyát és olcsóbb lesz az üzemanyag? Vagy a -10, -20 forintot a kártyára kapom meg, amelyet aztán le tudok vásárolni?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz Kicsirics77 #44379 üzenetére
És ez így mégis hogyan működik? Mármint mi olcsóbban kapjuk az üzemanyagot, de a Forensis cég miből jut így bevételhez?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest