Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tboldi

    nagyúr

    válasz dragonfx #41627 üzenetére

    Az 1.2-es is nyugodtan megvehető, nincs semmilyen köztudott hibája, a váltónak sem.
    Ami viszont elő szokott fordulni, az a rugótörés, a gyáriak kissé gyengék a magyar utakhoz, de van rá esély, hogy cserélték már némelyik autóban, erre érdemes rákérdezni. Ha mégsem, akkor sem horror összeg.
    És talán az ABS-kockás dologban is érintett, de ebben nem vagyok biztos.

    A felszereltségeket nem ismerem, de szinte kizártnak tartom, hogy legyen benne USB vagy Bluetooth, inkább csak egy AUX-bemenet.

    (#41628) szabi41: Az 1.3-as, 16 szelepes, nyolcvanakárhány pacis változat szeret szelepszárszimeringes lenni. Nem feltétlenül kell emiatt elvetni, de célszerű jobban odafigyelni rá. A többivel nincs különösebb gond, néha az az egy szem injektor szokott elromlani, meg a PCV-szelep. Az esetleges tákolásoktól és egyéb külső behatásoktól jobban félnék.
    Amúgy a legnagyobb ellensége az összesnek a rozsda, főleg a hátsó futómű csatlakozási pontjánál. Ha ott szét van rohadva, ints búcsút és keress másikat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák