- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FEJhallgatók
- GoPro Topic
- Autós kamerák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
ph Leteszteltük az OLED evo paneles, 4K felbontású, mélynyomókkal is felszerelt, 65 hüvelykes televíziót.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #19588 üzenetére
figy.
kinyomó csapágyat én valószínű, hogy cseréltetni fogom, mert az zavar.
(kuplung többi része érzésre jó, bár az egész szett nem nagy összeg, kedvezménnyel 30k alatt van egy japanparts pl.)
ha most ahhoz hozzányúlunk, akkor nem nagy kaland lekapni a váltót.
utána meg nem nagy ördöngősség kicserélni szerintem.
utánajárok minden esetre.(#19590) pjen : komplett váltót nem akarok cserélni, nem akarom megölni a brutális gyorsulást.
elég, ha az 5. lesz hosszabb, ott már úgyis csak utazik az ember.számításaim szerint hosszú távon (pálya/országút) -0,5 litert jelent kb., ami 10.000 km-en 50 liter, 50*400=20.000 Ft, éves 20.000 km-nél 40k HUF megtakarítás. Ennyiből szerintem a csere is meglenne kis utánajárással.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen