- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- ZIDOO médialejátszók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Mini-ITX
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
it Az FCC szerint sokkal több kormányzati tőkére van szükség, hogy kirakják a kínai eszközöket az amerikai telekomcégek hálózataiból.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
2026-ban hozhatja saját IGP-jét a Samsung
ph Persze nagy kérdés, hogy mennyire lesz majd valóban saját tervezésű.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReSeTer
senior tag
Helló! Lenne egy sürgős kérdésem.
Egy fordulatszámmérős swift műszerfal beszerelhető minden akadály nélkül egy 1.0-ás 96-os GL swift-be? Ebben eredetileg nincs, csak km/h óra.
Köszönöm. -
t1
addikt
Elvileg lehet cserélni RSK-n volt rá precedens de nem olcsó dolog, motor + munkadíj + többi költség (regadó különbözet, friss műszaki, eredetiség vizságlat, új forgalmi, engedélyek stb) ha 1.3-ast akarsz akkor inkább add el a mostanit és vegyél azt. Ha 1.0 cserélsz 1.0-ra azt hiszem kell egy NKH-s szemle a kocsinak majd go okmányiroda és új forgalmi.
-
karakpecze21
senior tag
Köszönöm Uraim.
Hát akkor megnézem azt a csövet, bár félek, hogy túl sok mindenre nem fogok jutni, mert ezért nem bontom le a fél autót.
Hátul mondjuk ritkán kellene használnom a vizet, na mindegy ránézek hátha. -
Cheesy
őstag
Most cseréltem a kis gyöszömön kipufogót (katalizátortól hátrafele), mert pöttyet szétkorrodált. Tettek az illesztéshez valami papírféleséget, de persze, hogy nem tömít tökéletesen (nekem egyértelmű volt, hogy 1-2mm vastag papír nem egyenlíti ki a "kínai" utángyártott kipufogócső nyakának egyenetlenségeit). Ezt onnan tudni, hogy ha befogom a végét a kipufogónak, nem fullad le a motor, illetve hallatszik, hogy kifúj. Megnéztük és az illesztésnél történik.
Állítólag kellene hozzá holmi paszta, amivel randesen tömíteni lehetne, de egy tubusban állítólag sokkal több van mint kéne.
Kérdésem, hogy akad-e valakinél megkezdett, illetve mi ára van egy ilyennek?www.vakbelmutet.hu
-
domojko
senior tag
válasz karakpecze21 #10058 üzenetére
Nem lehet véletlen hogy 2 szivattyús, és a hátrafelé szivattyú behalt?
-
-
CoolMan
MODERÁTOR
válasz karakpecze21 #10064 üzenetére
Szerintem csak egy szivattyús. Amikor nyomod, akkor megy, csak éppen a víz nem ér el hátra. Ott a csővel lesz valahol probléma.
-
a_tesz
Korrektor
válasz CoolMan #10065 üzenetére
Szerintem, illetve az alkatrész-katalógus szerint is.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
anonymus89
addikt
Valakinek volt már olyan problémája, hogy felvillant a CO jelző a műszerfalon? (sx4-ben történt) Hosszú úton jött elő.
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #10068 üzenetére
az mit jelez amúgy?
-
CoolMan
MODERÁTOR
válasz karakpecze21 #10067 üzenetére
Az biztos, hogy nem lesz egyszerű megtalálni a hibát, de drukkolok. Nekem is IGNIS-em van, de szerencsére nálam működik rendesen.
-
a_tesz
Korrektor
válasz anonymus89 #10071 üzenetére
Szerintem a Check engine avagy MIL lámpára gondolsz, és annak számos oka lehet. Ki kell olvastatni a hibakódot, és az alapján el lehet indulni a hibakeresésben. Ha semmi rendellenest nem tapasztalsz menet közben, amikor felvillan, akkor nehéz bármit is mondani.
szerk: ilyen?
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #10071 üzenetére
nem te írtad korábban, hogy gyakran van városban/rövid utakra használva?
egyébként folyamatosan ég? -
anonymus89
addikt
válasz a_tesz #10072 üzenetére
Asszem igen ő lesz nem nekünk cimborámnak villant ki.
Azt mondták az egyik szerelő lehet a rossz minőségű üzemanyag is a hiba forrása...#10073 kornelka: jajam csak nem a mi autónkban jött elő
Én azért karban tartom az autót (egy-két gázfröccsel meg 100-s benzinnel)
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #10074 üzenetére
lehet, tankoljon rá valami normálisat. (shell/omv)
amikor tiszta e85-öt tankoltam a régi swiftbe, akkor is nyomta a check engine-t, normális benzinnel helyrejött.(#10074) anonymus89 : a 100-as benzint elvileg észre se veszi a sima utcai kocsi, volt róla pár cikk korábban.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #10076 üzenetére
ajánlom figyelmedbe ezt a cikket
-
Giot
addikt
válasz anonymus89 #10074 üzenetére
Ez nekünk is kigyulladt a múltkor. Nővérem vezetett, és megfulladt egy elindulásnál. A motor nem állt le, de az összes lámpa felvillant mint amikor leáll a motor, ő meg nyomta a padlót.
Nehogy már leálljon.
No ezután világított ez a pilács vagy 2 napig, tudtommal a katalizátor meghibásodására utal.
Aztán két nap után kialudt a lámpicsek.
Valszeg egy csomó el nem égetett benzint kapott a katalizátor, és kicsit besokallt.
Aztán ahogy kiköhögte megjavult.
Szóval egy pár napot, vagy akár pár hetet várjatok.
Volt ismerős akinek a Subarujában 1 évig világított aztán hagyta abba. -
domojko
senior tag
válasz anonymus89 #10074 üzenetére
A motorkontrol lámpa sokmindentől világíthat. De álltalában az üzemanyag levegő leverék aránya nem megfelelő. Vagy valamelyik érzékelő-jeladó meghibásodott. Ezzel a módszerrel olvassátok ki a hibát, lehet hogy többet is ki fog jelezni. Utána vegyétek le az akkusarut 10 perre, ha nem volt komoly probléma, elfelejti a hibajelzést.
SUZUKI vizsgálókészülék használata nélkül
1)Kapcsolja ki a gyújtást.
2)A gyújtáskapcsoló ON helyzetbe fordítása és a motor leállt helyzetében hajtsa végre az a) - d) lépéseket 10 másodpercen belül.
a)Fordítsa el a fényszórókapcsolóz a “HEAD” helyzetbe.
b)Fordítsa a fényszórókapcsolót “OFF” helyzetbe.
c)Ismételje meg az a) és a b) lépést kétszer.
d)Nyomja le és engedje el a vezetőoldali ajtókapcsolót háromszor.
3)Ellenőrizze és írja le a műszeregységben található kilométer-számlálón vagy a vészvillogó visszajelző lámpával kijelzett villogási mintákat, amelyek DTC-ket képviselnek, és a következő példában láthatók. Ha kettőnél több tárolt DTC található a memóriában, az egyes DTC-k villogása a legkisebb sorszámú DTC-vel kezdődik, növekvő sorrendben. A DTC ismételten addig kerül kijelzésre, amíg a gyújtáskapcsolót OFF helyzetbe nem fordítja -
anonymus89
addikt
válasz Kornel #10077 üzenetére
Nem rossz cikk, én úgy tudom 95-re lettek "tervezve" a mostani autók.
Neked mi a tapasztalatod 95 és 100 között? (igaz még nem rég van nálad az autó de érdekelne)Mikor megláttam az első oldal utolsó képét szinte sírtam....
#10078 Giot: Ilyet egyszer fater is tapasztalt még mikor pár hetes volt pont mellette ültem és ugyanez történt annyi különbséggel, hogy nem világított a visszajelző egy kis gázfröccs után már ment is. Én úgy vagyok vele szerintem nagy probléma nem igazán lesz vele, végül is majd barátomék döntik el viszik szervizbe avagy sem.
#10079 domojko: ehhez hasonlókat olvastam a szervizkönyvben, a vizsgálókészülék nélküli rész jól jön majd be is linkelem cimbimnek köszönet érte.
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #10080 üzenetére
nekem eddig sima 95-ös és omv maxxmotion 100 volt benne egyszer, de se fogyasztásban, se másban nem vettem észre különbséget, mondjuk ennél kevesebbet nem hiszem, hogy tudna enni, mondjuk nem is pörgetem, ez tény, de ha kell, akkor megy, tegnap pl. felidegeltek a birkák, az egyik letol, a másik beáll eléd 40-el, normálisan alig vezet valaki... de szépen megy 5000 rpm felett, csak ott már eszik is
-
anonymus89
addikt
válasz Kornel #10081 üzenetére
Okés ez a Te véleményed én még mindig azt vallom, hogy a múltkor már csak 1-2 lityó 95 volt benne és tankoltam 100-st erősebbnek éreztem persze ki is akartam próbálni nyomtam a szemét.
Addig kell pörgetned, ha 3500-t elkapja már ott megindul vagy nem?
Sokan fél disznóért kapták a jogsit az is biztos.[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #10082 üzenetére
3000 felett, de inkább 3500-nál indul meg, de egyszer leforgatom tiltásig is, de a lényeg, hogy onnan nagyon megy. mondom, én nem hajtottam meg rendesen, szóval nem éreztem a különbséget, de ha lenne is, nekem nem érné meg ft-ban, az biztos. fél literrel biztos nem enne kevesebbet, mert akkor "éhen halna" de mondom, nekem a fogyasztásom is azonos volt, decire pontosan omv super 95 és maxxmotion 100-al.
-
anonymus89
addikt
válasz Kornel #10083 üzenetére
Tudom már eddig is nagyon szép eredményeket produkáltatok.
Sosem tankolok 10 litykónál többet csak ennyit, hogy el ne lustuljon városban.
Most nem is a fogyasztásról van szó mert ahhoz nem kell magasabb oktánszámú benzint tankolni szerintem.
Telenyomtad 100-al, vagy csak annyit mentél km-ben?[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #10084 üzenetére
én csak tele tankolok, és úgy mérem az összes fogyasztásom, immár vagy 6-7 éve.
apám is olyan, hogy tankol 2 naponta ötezerért. de ha attól boldog lesz. én megyek havi minimum 3000 km-t, minden 2. nap tankolni járjak? meg így korrekten tudom mérni a fogyasztásom tele tankra mindig, és rögtön kiderül(ne), ha valami baja lenne a gépnek, és megugrana a fogyi (gyertya, etc. ) -
anonymus89
addikt
válasz Kornel #10085 üzenetére
No igen mert azért nem keveset jársz havonta.
Persze ha hosszabb útra megyünk akkor mi is tele nyomjuk, majd utánatankolunk és tényleg így a legkönnyebb számolgatni.
Addig meg marad a 10l-s séma és így próbálgatom, hogy mennyire más mint a többi.
Tele tankkal azért ki lehet próbálni az összes kutat a közelben 1 hónap alatt.Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #10086 üzenetére
shell, omv, mást nem rakok bele. de a lukoil is elmegy még.
-
anonymus89
addikt
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #10087 üzenetére
Érdekes dolgot tapasztaltam: elhasználtam két tank 95 V-Power-t, és végig rángatott tőle az autó, utána egy másik Shell kútnál tankoltam sima 95-öst, egyből ahogy eljöttem a kútról éreztem hogy teljesen megszűnt a rángatás. De korábban ugyanez előfordult már fordítva is... Amióta megvan az autó (2,5 éve) azt tapasztaltam hogy nem a márkát kell nézni, illetve az alapján nem lehet dönteni hanem meg kell keresni azt a kutat ahol a legfaszább a benya az autónak. Én a Szfvári TESCO parkolójában lévő Shell kúton tankolok, ott a legjobb a nafta. Nem csak olcsó, hanem általában bevásárlás után tankolok és kapok egy -10 Ft-os kupont is szal minőségi üzemanyagot tudok tankolni talán a legolcsóbban. Ami persze még így is kurva drága, de ez van..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10089 üzenetére
nyilván van benne valami, itt bp-en eddig még nem futottam bele nagyon rossz benzinbe, de anno miskolcon tankoltam pl. egyszer az auchannál, az ezres swift 7,5 litert fogyasztott belőle autópályán, ami legalább 1 literrel több, mint bármely más benzinnel addig, és utána. emellett persze nem is ment a kocsi, gödöllői parton majdnem visszagurult
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Motion_Blur #10089 üzenetére
Ebben van valami, régen én iszonyat Shell ellenes voltam, mostmár szinte csak Shell vagy ÖMV-n tankolok, de az autóbbi időben a Lukoil itteni kute volt MÉRFÖLDEKKEL ÉREZHETŐEN jobb bármi másnál, csak a shell kút tőlem 500m az ÖMV 1km a Lukoil 5km és onnan vissza is kell jönni ,tehát 10.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Hát, idő, meg forgalom van lámpák, meg feltartanak, előzgetni, és ráadásul pont ellenkező irányba van mint amerre megyek. MEg a shell is jó, csak picit drágább de lukoilal ment eddig a legjobban, aztán shell. Lukoilosból kevesebbet is kér. Emlékszem Auchan benzinből apámnál evett 6litert nálam meg 9-et Hát ~6ezer fölött úgy ellomhult hogy hihetetlen. Lukoil meg Shellből smán kihozok 5.8, de kaár 5.5litert is, de inkább szokott 8-12 lenne, de az már miattam van.
Smoke & Torque
-
anonymus89
addikt
válasz Szplöttyy #10094 üzenetére
Úgy már értem kicsit más tészta sosem úgy alakul a forgalmi helyzet, ahogy azt szeretnénk.
6 fölött már hova akarod húzatni? (nem 6500-nál szabályoz?)
Taposod a szemét rendesen.Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #10095 üzenetére
amint lecserélem eneos sustina 5w30-ra az olajat, lemérem a 0-100-at, remélem a váltó is bírni fogja, eddigi tapasztalat alapján az a leggyengébb pontja a kocsimnak.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz anonymus89 #10095 üzenetére
Óra szerint 7ezernél nekem. 6500-tól keződik a piros. És 1-2be végig húz, 3-ba olyan 6800-6900körül lomhul el. 4be nem is nagyon tudom tiltásig forgatni, nagyon ritka ha beleforog.
Nyomom hát, különben nem megy.Korlnelka: Ha nekem bírja hogy 1 3500-nél kivágom a kuplungot, 7ezernél letépem kettőbe, megint kivágom a kuplungot, aztán 7ezernél még épp csak félig van lenyomva már tépem is 3-be nincs ideje a fordulatszámnak leesni se, majd ujra leugrok a kuplungról, akkor neked is bírni fog egy 0-100-at
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hardcore café
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Vicces képek
- ZIDOO médialejátszók
- NBA és kosárlabda topic
- Milyen autót vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest