- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- TCL LCD és LED TV-k
- Androidos tablet topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
PROHARDVER!
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz Dave0023 #60037 üzenetére
arra figyelj, hogy nem minden üzlet ad hozzá rendes gyártói jótállást, a bolti garancia meg nem az igazi!
rendes magyar nyelvű samsung jótállási jegy legyen hozzá; link
a +12 hónap jótállás csak a my samsung regisztrációval lép életbe, ezért azt nem szabad majd elfelejteni!
én bátorkodtam bontatlanul, kipróbálás nélkül hazahozni, de olyan nagy áruházban vettem, ahol nincs probléma azzal, ha valamit akár azonnal cserélni kell, de hibátlan is a készülék.w333; miért karcsú? nem mindenkinek kell rá net, és pláne ne kémkedjen csak...
komolyra véve, semmi olyan funkció nincs, ami miatt - nekem - hiányozna a lan.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Dave0023 #60041 üzenetére
nekem működik a link, másik munkaállomásról nézve is.
Flashget; nem is írtam, hogy kevesebb a bolti jótállás, de közel sem ér fel a gyártóival, és tényleg nem csak a szállítgatás és a javítási időintervallum tekintetében, hanem a javítás sem mindig a megfelelő helyen és módon történik.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz mulli86 #60277 üzenetére
szia,
hallani lehet róla, létező dolog - bár inkább egy másik gyártónál volt belőle probléma, ahol továbbított is elég sok ilyen jellegű infót a rendszer a gyártó irányába -, de persze a tv típusának is függvénye a dolog -, meg nem is átlagember fogja kinyerni az infókat.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz smashup01 #60786 üzenetére
a készülék hátulján lévő matricán megtalálható az összes karakter, a dobozon érthető okból nincs rajta, hogy például poénból se regisztrálhassa be senki, vagy éljen vissza más módon az azonosítóval.
a kapcsolódó leírásban jelzik is, hogy a tv hátulján lévő matricán szerepel a teljes azonosító.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Atomantiii #61239 üzenetére
amennyiben csak poros, úgy mikroszálas törlőkendővel.
-
kali
legenda
válasz Atomantiii #61241 üzenetére
van itthon nedves tisztítókendő is (lcd/led/plazma képernyőkhöz - a notikhoz vettem), azzal nyomnám a tévét is, de még sosem kellett úgy nekiesni, a sima száraz mikroszálas törlőkendő mindig elég volt.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Abydosgate #61253 üzenetére
szia,
valóban érdekes, nekem ue40f6100aw van, és simán megy digi kábel tv alatt az említett művelet.
-
kali
legenda
-
kali
legenda
válasz ocsi19 #61742 üzenetére
szia,
probléma nélkül kellene, hogy vigye, ha minden feltétel adott;
Támogatott fájlformátumok
A TV-készülék az alábbi fájltípusokat tudja lejátszani. A további információkat lásd a „Feliratok és médiatartalmak fájlformátuma, kodekek” részben.
...
● Videó: 3gp, avi, asf, flv, m2ts, mkv, mov, mp4, mpg, mts, svi, ts, tp, trp, vob, vro, webm, wmv
...forrás; link
megfelelő, szabványos *.mkv állományról van szó?
a tárolóval minden okés (formátum, csatlakozás...stb), amiről kapja a tv a videót?[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz trebon #61883 üzenetére
szia,
nem a termék hivatalos gyártói szervize ad másmilyen feltételeket, hanem bizonyos üzletek szerzik be olyan (külföldi) forrás(ko)ból a készülékeket (szürkén), amikre a hazai gyártói képviselet/szerviz így alapban nem vállal(hat) jótállást.
az üzlet trükközik, ahhoz meg ne asszisztáljon már a gyártó (hazai képviselete), saját kárán ne gazdagítsa már adott boltokat, és egy így jogilag is teljesen rendben van!
aki ilyen üzletekben vásárol, és az olcsóbbság miatt megkockáztatja, hogy egy esetleges meghibásodás esetén nem a hivatalos gyártó szerviz, hanem csak az üzlet jár el az ügyben, és intézi a dolgot ahogy tudja/akarja, az saját felelősségre teszi...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz trebon #61889 üzenetére
nem is kell, mert nem így van.
a gyártó leírja, hogy milyen feltételek mellett biztosítja a gyártói jótállást, aki annak nem tesz eleget, az meg harcoljon az üzlettel, ahol vette a készüléket.
a számla hivatalos, de a jótállási jegy nem megfelelő, legalábbis nem a gyártói szerviz számára, a többi meg az üzlet sara, de szerepel is adott jótállási jegyen, hogy hol érvényesíthető a jótállás, és az nem a gyártói szerviz, hanem az üzleté!
lefutották már ezt kört sokan, hozzáértőbbek/illetékesek is, nem véletlenül működik úgy, ahogy, mert nem csak próbaper volt, és nem az lett a vége, amit te várnál...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz trebon #61895 üzenetére
a gyártói képviselet - adott esetben a Samsung Electronics Magyar Zrt. - az általa szállított termékekre vállalja a jogszabályi előírásoknak megfelelő jótállást, de adott üzlet nem onnan szerzi be a bolti garanciával értékesített készülékeket, hanem külföldről, így a hazai gyártói szervizet nem terheli semmiféle kötelesség azon készülékek garanciális ügyintézésével kapcsolatban.
a vásárló az üzlettel áll szerződéses jogviszonyban, a fent leírtak miatt a gyártói szervizzel még közvetve sem, így a kedves vásárló az üzlettel fog "pereskedni" egy esetleges probléma esetén.
szép is lenne a világ, ha mindenki venné a szürkén/feketén behozott készülékeket bolti garanciával, aztán menne a hivatalos gyártói szervizbe, hogy neki az jár...
szerencsére nem így működik, és nem véletlenül különböztetik meg az üzletek a honlapon és eladáskor is a bolti és a gyártói "garanciát", és nem véletlenül drágább minden gyártóival! -
kali
legenda
válasz trebon #61899 üzenetére
továbbra sem érted; a bolti "garanciával" értékesített készülékeket nem a Samsung Electronics Magyar Zrt. hozta forgalomba, így a készüléket megvásárló személy hiába megy hozzájuk, még közvetve sem áll velük szerződésben!
a gyártói szerviz kéri a samsung jótállási jegyet (link) - ilyet a bolti garanciával értékesített készülékhez nem adnak -, annak hiányában kéri a számlát, majd ellenőrzi a készülék azonosítóját, aztán közli, hogy nem ők hozták forgalomba, nem hivatalos viszonteladó értékesítette, így a "garanciális" problémákkal legyen kedves az üzletet felkeresni az ügyfél, akivel szerződéses jogviszonyban áll!
az üzlet nem vesz el és nem ad hozzá, mert olyan feltétellel vásárolta a készüléket külföldön, ami idehaza nem érvényes, ezért ő maga ad annyi jótállást a készülékre, amennyit normális esetben a gyártói képviselet adna.
a Samsung Electronics Magyar Zrt. jogilag nem kötődik a bolti "garanciával" értékesített készülékhez, mivel nem ő hozta forgalomba.
mint korábban is említettem, az üzlet által a készülékhez adott jótállási jegyen - ami az üzlet sajátja, és nem pedig a hivatalos samsung - is eleve az szerepel, hogy az üzlet szervizébe lehet vinni!
az már más kérdés, hogy az üzlet esetlegesen kiviszi majd azon ország gyártói szervizébe a készüléket javításra, amely országból ő behozta, mert velük szerződésben áll, de attól még a vásárló és a haza samsung képviselet nem kötődik egymáshoz jogilag.
összetett dolog ez, csak azt tudom mondani, nézz utána jobban, hogy miért és miként működik egy így évek óta, a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz devil-k #61906 üzenetére
szia,
igen van ilyen, a samsung telefonos (s4) témában írtam róla korábban részletesen, ha kint - igaz, nem teljesen mindegy, hogy melyik országban - gyártói "garival" és korrekt számlával lett vásárolva, akkor itthon is megadják rá a kötelező 1 év jótállást, csak a második évet nem, mert azt már a hazai samsung képviselet adná, az általa forgalmazott készülékre, de adott esetben ez a feltétel már nem teljesül.
ja, és a prémium "garancia" feltétele is a magyar nyelvű samsung jótállási jegy, ami szintén nem adott, ha nem a hazai samsung képviselet hozta forgalomba a készüléket. (ebben tértek már el az ügyfél számára kedvező irányban, de a második év megadásával nem)
fontos megjegyezni, hogy amiből indult az eszmecsere, tehát ha egy hazai bolt adja a saját bolti "garanciájával", ott már más a helyzet, nem olyan, mint amikor fogja magát valaki, mint magánszemély kimegy mondjuk ausztriába, és ott az mm kínálatából vesz egy készüléket. -
kali
legenda
válasz vak_bottyan #61907 üzenetére
szia,
az ipon gyári garanciát ír az oldalán, tehát ezen nem is kell csodálkozni, nem bolti garanciával adják.
devil-k; rosszul mondták, és közel sem biztos, hogy a gyakorlatban érvényesülni is fog az állításuk, vagy a későbbiekben is így lesz.
ezt láttad már; link?
ja, és mostanság módosult a regisztrációs folyamat, eddig szinte bármit beregisztrálhatott a tulaj, a rendszer nem vizsgálta azonosító alapján a készüléket.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Flashget #61913 üzenetére
tv esetén igen - tapasztaltam, amikor január végén beregisztráltam az új készüléket -, de a mobiltelefonoknál csak később változott, illetve azóta is módosították, mert gond volt vele - pont így bukott ki az is, csak a szolgáltatós készülékek regisztrálásakor, de gyorsan orvosolták a hibát.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz devil-k #61915 üzenetére
örülj neki, mint korábban is írtam, a prémium szolgáltatásban is tértek már el a leírástól az ügyfél számára kedvező irányba, viszont azóta is változott a hozzáállás és a regisztráció menete is, az eu okés, de ahogy a linkelt problémából is látszik, azért nem adták meg a második évet, mert a készüléket nem a hazai képviselet hozta forgalomba, hanem külföldről származott, és ez is kapcsolódik ezen témához is, mert a tv készülékek esetén is igaz.
mobilos téren cifrább dolgot is megcsinál néhány gsm üzlet, az egyik most csap át bűncselekménybe, pedig az is csak "garis" ügymenetnek indult...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz vak_bottyan #61926 üzenetére
leírja az ipon a honlapján a termék részleteinél, hogy 2 év gyári garancia, közben meg nem azzal adják?
az úgy szép... -
kali
legenda
válasz Flashget #61929 üzenetére
jó árazás...
vettem tőlük régebben több notit...stb, garis ügyintézésre viszont sosem került sor, szerencsére...
januárban én is elgondolkodtam, hogy az ue40f6100 tévét olcsóbb boltban veszem, bár akkor a vizesek voltak képben - velük nagyon sok pozitív tapasztalatom van -, de pont jött az auchan akció, és úgy gyári garis lett, korrekt áron. -
kali
legenda
elég csak azt az egy csatornát hozzáadni manuálisan, ilyesmit keress; adás -> csatornabeállítások -> kézi hangolás -> analóg/digitális csatorna hangolása -> új -> frekvencia...stb megadása -> keresés -> megtalálás és hozzáadás.
lehet, hogy nem a lista végére teszi, hanem beszúrja valahová, ez több tényező függvénye. -
kali
legenda
-
kali
legenda
válasz Szaszabond #62445 üzenetére
egymásra nem teszem a szemüvegeket, de nem is dobozogatom azokat, nálunk is csak egy üveges szekrényben pihennek, ha kapnak is minimális port, néha áttörlöm egy száraz mikroszálas törlőkendővel mindegyiket, és annyi.
-
kali
legenda
válasz Markizmark #63191 üzenetére
szia,
esetlegesen a .net framework hiányzik neki.
-
kali
legenda
válasz Piftuka #63455 üzenetére
szia,
igaz, nekem ue40f6100aw van, de viszonyítási alapnak jó; szerintem ár/érték arányban rendben van az f6100-as széria, és bár nálunk még csak január óta van használatban, de több ismerősnél is régóta megy hiba nélkül a 32" és a 40" kivitel is, aránylag gyors, a kezelése könnyű, valós 100 Hz, és a kijelző működési technológiája miatt nem felhősödik a kijelző, ellenben az f6400...stb szériákkal.
-
kali
legenda
válasz Flashget #63549 üzenetére
az f szériánál sem kell 0, elég csak a 8-as gomb megnyomása.
a várakozási idő azért van, mert x másodpercig várja a rendszer, hogy csak sima 8 lesz, vagy esetleg nyom mellé a kedves felhasználó másik számot is, de a szám után az enter egyértelművé teszi a parancsot, azért hajtja azt azonnal végre az eszköz.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz zeusz55 #63651 üzenetére
tesco, auchan és tásaiban már 1000 ft (100 darabos kiszerelés) környékén is lehet elfogadható minőségűt venni, illetve a kapcsolódó műszaki áruházakban - főként ahol árusítanak monitort, tévét...stb -, csak kicsivel drágábban, jellemzően 1500 - 2500 ft szórásban, minőség függvényében.
-
kali
legenda
egy szóval sem mondtam, hogy nem lehet jobb a kalibrált állapot, de attól én még nem beszélnék tudatlanságról, de még csak igénytelennek sem tartom magam azért, mert nem kalibráltatom be a tévémet.
nem a pénzt sajnálom, sokall butább dolgokra költök többet, néha feleslegesen, egyszerűen csak nem látom értelmét, elégedett vagyok a gyári állapottal - igen, láttam már egymás mellett kalibráltat és gyári állapotút, és nem ájultam el, monitornál inkább szembetűnő volt a különbség, de az grafikai munkára volt használva, ott egyértelmű volt, hogy miért csinálta meg magának a srác.
bízom benne, hogy attól még nem elfogult a véleményed, hogy te is foglalkozol kalibrálással.
nem buzdítok senkit sem arra, hogy ne kalibráltassa a tévéjét, csak nem tudatlanozom meg igénytelenezem le azt, aki nem teszi meg, ha úgy is elégedett vele...
a plazma kontra lcd vitára inkább nem írok konkrétumot, ez is olyan, mint a ftf kontra amoled kontra ips, kinek mi jön be, mindegyiknek van előnye és hátránya is, szóval még kompromisszumok kérdése is...
nekem is inkább az lcd a szimpatikus, beáldozom a plazma előnyét más kompromisszumokért cserébe.Gicz; mint fent is írtam, nem pénz kérdése.
devil-k; nem azt írtam, hogy te, és a zongora gyári állapota teljesen más téma.
hiába nézek át a plazma témába, a fórum egy rész arról szól, hogy akik itt jelen vannak, azok másra/többre vágynak, mint a gyári állapot - lásd a telefonokon, a routereken...stb a moddolt firmware verziók -, de attól még az emberek jelentős része gyári állapotban is elégedett a cuccaival, és nem írja le a különböző fórumokon, hogy neki úgy is jó, pedig úgy igaz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Windows 11
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- LEGO klub
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motoros topic
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Villanyszerelés
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...