Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
PROHARDVER!
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashget
félisten
válasz andaman #74588 üzenetére
Próbából szed le a monitor csatornalistáját. Így látni fogod mire nevezte el.
Majd a D5500 listájából készíts egy mentést azt nevezd át a monitornak kellő fájl névre és tölsd fel neki. ha rakott rá valamilyen azonosító jelet úgyis jelezni fogja, hogy nem oké a fájl.
Még nem próbáltam ki itthon ezt a lehetőséget így nem biztos, hogy beválik.Realme GT Master Edition
-
zjuhasz
aktív tag
válasz andaman #74588 üzenetére
nekem 40ES6710 és T24C370 között sikerült Channel list editorral. 6710-ből kiexportáltam, kicsit módosítgattam (hálóban mások az igények ) majd vissza a módosítottat pendrive-ra és be a T24-be
Az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség. Gyakorlatilag van.
-
addikt
válasz andaman #75654 üzenetére
Passz, de ha a Samsung bevállalja a 10 év (korlátozott) gyártói garanciát, akkor nekem teljesen mindegy, hogy rajta van-e egy kisker a listán, vagy sem. Gondolom a nagykerek sem feltétlenül adják le az ő kiskeres viszonteladói listájukat a Samsungnak...de inkább az SSD topik lenne alkalmas.
-
kali
legenda
válasz andaman #75656 üzenetére
szia,
erős ellentmondásokat vélek felfedezni a problémában; A Tv-mre 5 év kiterjesztett adott Samsung Mo. Ugyanarra egy web áruház bevallotta, hogy igazán csak 1 év, bár ő is 5 évvel hirdette a Samsung Mo.-ra hivatkozva. - amennyiben adott webáruház a Samsung Electronics Magyar Zrt. által forgalomba hozott készüléket árusít, úgy arra pont úgy érvényesíthető a kötelező 1 év felett adott minden többlet, akár a webshop kihagyásával, direktben a Samsung Electronics Magyar Zrt. irányába is.
magyarországon a kapcsolódó, hatályos jogszabály alapján - meghatározott termékre ár...stb. alapján - 1 év a kötelező jótállás, amit felette ad a Samsung Electronics Magyar Zrt., azt a saját maga által forgalomba hozott készülékekre adja, amennyiben egy weshop külföldről szerzi be a terméket, úgy arra - megfelelő számla..stb. ellenében - a hazai képviselet csak az 1 év kötelező jótállást köteles bevállalni, amit afelett külföldön adtak, azt az ottani jogszabályok alapján ott lehet érvényesíteni, de ez fordítva is igaz, ha a kötelező felett itthon a Samsung Electronics Magyar Zrt. ad többletet, azzal külföldön nem fognak foglalkozni, hiszen ott más jogszabályok alapján szerződnek és dolgoznak.
a nem a Samsung Electronics Magyar Zrt. által forgalmazott készüléket árusító webshop nem hivatkozhat a hazai képviselet többletére, hiszen ha nem tőlük beszerzett készüléket árusít, akkor azt a szabályozást nem veheti figyelme, hanem csak azt, akitől ő beszerezte, de azt is neki kell - adott esetben külföldön - lerendeznie a beszállítóval, akivel ő szerződésben áll.
amennyiben a gyártó egy termékére direktben sok év (korlátozott) jótállást vállal, úgy azt nem a hazai "képviselet" adja, így nem is neki kell direktben intéznie, ellenben ha tőlük vásárolt az ügyfél és emiatt velük áll szerződésben, akkor természetesen rajtuk keresztül is intézhető.
a gyártó mindig konkrétan leírja a (global) honlapján, hogy a sok év korlátozott jótállás milyen feltételekkel és címen intézhető, és ez jellemzően a gyártó központi címe, nem pedig a különböző országokban a "képviseletek" - kivétel a fenti leírás, ha azt direktben a hazai képviselet adja, mert akkor egyértelmű a dolog.
semmi simlisség nincs, nem létezik olyan hazai - de sok más országban sem - jogszabály, ami előír világgaranciát, hogy a bárhol vásárolt terméket minden ország gyártói képviseletén lehet garanciáztatni, megteheti persze a gyártó, de nem köteles, nem is sok példa van rá. -
addikt
válasz andaman #75656 üzenetére
Felveszem velük a kapcsolatot és elküldöm nekik.
Michelin gumi élettartam garanciáról nem hallottam (ettől függetlenül nyilván létezhet), csak pár éve bizonyos típusokra, méretekre, valami 6 hónapos és regisztrálós garival.
Viszont az autós kiegészítők forgalmazásával úgy megkeverték a hazai forgalmazókat, ahogy más hasonló cég még soha. Így egy (éppen csődbe menő) osztrák cég forgalmazhatta Magyarországon, akinek volt itt képviselete, de "elfelejtették" lekötni a kizárólagosságot, így mindenki hozta, vitte, majd szép lassan mindegyik importőr levette a kínálatból. Ennek megfelelően alakultak a garis ügyintézések is.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz andaman #75676 üzenetére
a vásárló szempontjából jó lenne, ha így működne, de több szempontból sem ilyen egyszerű - pláne jogilag -, és nem véletlenül nem erőltetik ezt a módit - de ez sok más gyártóra is igaz, sőt, még cifrább szabályozásokat is lehetne írni, hogy a külföldön vásárolt, vagy onnan behozott/behozatott termékekre milyen hátrányos feltételek vonatkoznak, az itthon hivatalos viszonteladónál vásárolthoz képest. (pedig világcég és világgarancia; apple)
-
kali
legenda
válasz andaman #75680 üzenetére
igaz, ami hasonló esetre emlékszem - eltérő gyártó termékéről és egy külföldről beszerző üzletről volt szó -, az már nem mostanság volt, de ott az lett a vége, hogy a másik oldalról vizsgálták inkább, és az lett a mondás, hogy az üzlet köteles megfelelően tájékoztatni a vásárlót a feltételekről.
nem hiszem, hogy kötelesek lennének ilyen listát kiadni, de ezt csak saját kútfőből mondom most, később fogok csak pontosan utánanézni, már csak kíváncsiságból is.
félreértés ne essék, nem a samsung miatt, annyi közöm van csupán a céghez, hogy veszek néha ilyen gyártmányú telefont vagy tv készüléket.
azt viszont köztudottan nem titkolom, hogy nem szeretem a bolti garanciás, külföldről szürkén/feketén behozott...stb. termékeket, illetve azok árusítóit sem, de ez is csak szimplán a vásárlói hozzáállásom.
arról nem is beszélve, hogy ha csak szabadidőmben - sok van mostanság - ugyan, de pont szervizek, üzletek...stb. ellen irányul sok tevékenységem, segítek vásárlói/felhasználói panaszokat megfogalmazni, megbízásból eljárok ilyen ügyekben a panaszosok helyett, szóval ok nélkül pláne nem szoktam gyártókat, azok képviseleteit, szervizeket, szolgáltatókat, vagy bármilyen kereskedelmi egységeket védeni, mert pont nem szerethetnek engem... -
kali
legenda
válasz andaman #75684 üzenetére
nem teljesen zsákbamacska, én például mindig azt veszem alapul, hogy adnak hozzá korrekt gyártói jótállási jegyet vagy sem, hanem csak saját boltit, mert sok gyártó közzéteszi annak milyenségét a honlapján, és ha olyat adnak az üzletben a termék mellé - erre rákérdezek fizetés előtt, illetve sokszor már telefonon, hogy feleslegesen ne is menjek oda -, persze kitöltve, aláírva és lepecsételve, akkor nagy gond nem lehet.
a samsung jótállási jegyeked lásd itt; link
a boltkeresőt is használhatod; link[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz andaman #75684 üzenetére
1. A lista titkosított, ezt most már el kell ismernünk és bevalljuk neked is. Mint Samsung TV topiklakók, egyesek hozzáférnek ehhez a listához, de nem adhatják ki. Ennek főként az az oka, hogy ha már túl vagy az SSD vásárláson, akkor miért itt kellett boncolgatni a problémát az SSD topik helyett.
2. Minden eddigit összefoglalva újra nekifutok: a hazai Samsung képviselet nagykereskedőkön keresztül is értékesíti a termékeit. Ennek megfelelően, nagyon sok kiskereskedelmi cég vásárol ezektől a viszonteladóktól, amiről a Samsungnak nincs listája. (Itt azonban érvénybe lép az 1. pont.) Másrészt a Samsung sem tudja befolyásolni azt, hogy egyes kereskedők hiánytalan pontosságal adják meg online felületükön a termékinformációkat (pl. Aqua vs. Ipon). Samsung 850 PRO 10 év (korlátozott) gari, ahol nem így van értékesítve, ott a kereskedők "hibásak" (legyen bármilyen okuk is a háttérben).
3. A magam részéről a fogyasztóvédelmi szerve(zet)khez fordulok, mivel a Michelin gumik élettartam garanciájára vonatkozó tájékoztatást (kvázi reklámot) tettél közzé nyilvános helyen, aminek nem látom a bizonyítottságát, így amellett, hogy félrevezettél, hátrányos helyzetbe hoztad a többi gumigyártót.
A végére pedig a komolyságot tekintve:[ Szerkesztve ]
-
mpo
veterán
válasz andaman #117515 üzenetére
Köszörülni nem kellene.
Kicsi az esélye, hogy rossz lábakat csomagolnak hozzá én is szenvedtem már villanykapcsolóval, ami szétszedhetetlennek tűnt.
A barátoméval is próbálkoztunk (két végén van a láb), rá van írva L és R, hogy melyik oldalra való.[ Szerkesztve ]
Ha érted, akkor már elavult.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen