Hirdetés

Aktív témák

  • Motyi

    senior tag

    Na most ment el a szervízes srác.Szépen megcsinálta a telót (kijelző + usb csere).
    Nagyon kedves volt és gyorsan dolgozott, nem vizsgálta a softot.

    Beszélgettünk kicsit és kaptam pár hasznos információt:
    1. Nem nézik nagyítóval, hogy rootolt e a telefon, de ha valamiért gyanússá válik, rátalálnak (akár csak a nyomára: háromszög, counter,cwm vagy supersu, nem gyári recovery) akkor telljes garanciamegvonás a jutalom. Tehát gari elött mindenképp gyári, rootolatlan romot érdemes visszarakni. Ez persze jóindulat/jófejség függő is a szervízes részéről, de ha eljut a garimegvonásig a dolog, akkor még pl. egy kijelzőt se cserélnek gariba (pl. beégés). Mivel a root tiltott, innentől ráfoghatják, hogy a mókolás miatt lett hibás a hw.Igaz nekik kell bizonyítani elviekben, de mivel tiltott műveletet hajtottál végre a softwaren neked kell bizonyítani hogy nem amiatt volt a hiba, ez meg kb. lehetetlen.

    2.Nem nagyon nézik, hogy az adott országba/szolgáltatóhoz kiadott rom van a telón. De ha valamiért kibukik (pl. észreveszik, hogy nincsenek meg a szolgáltató specifikus dolgok, valamiért soft verziót/csc-t kell nézni), hogy más régióba szánt romod van és szőrösszívű a szerelő akkor ki kell fizetned a gyári soft visszarakásának költségét (kb. 5k), de nem bukod a garanciát.

    Szóval enyit sikerült megtudnom, gondoltam megosztom veletek, remélem hasznosnak találjátok.

    Az itt leírt információk hitelességért nem vállalok felelősséget, csak leírtam amit a kedves szervízes kolléga mondott :)

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák