Hirdetés

Aktív témák

  • #65304576

    törölt tag

    Üdv!

    Múlt héten vettem én is egy (független, új) S2-t, eddig nagyon tetszik, bár még nem merek kísérletezni vele, tehát minden gyári rajta. Másnap voltam a Telenor-ban, hogy előfizetést cseréljek a korábbi prepaid djuice-omról Okos 180-ra. Minden rendben ment, a telefon használható, viszont egy dolog zavar: az "About"-nál, a "Status" alatt nem írja a saját számom, itt csak "unknown" látszik (számhordozás volt, nem kértem újat), ill. alatta pár sorral azt írja, hogy "H Pannon" hálózaton vagyok, még lejjebb pedig azt, hogy nem vagyok csatlakoztatva semmilyen mobilhálózathoz (pedig hívás, sms, stb. minden működik).
    A gyanúm az, hogy ez a kártyacsere során keveredhetett ide. Az előző telefonom kártyája egy 2004-es, még Pannon GSM feliratú zöld-piros SIM volt, erről megpróbálták a telefonkönyvet átmásolni egy teljesen új, frissen kibontott SIM-re. Ez nem jött össze (semmi adat nem volt importálható a SIM-ről a Contacts alatt; ezt megoldottam a Google Contacts-on át), de azt gyanítom, hogy más adatokat átmásolhattak, amitől az új SIM ilyen "hibásan" működik. Létezik ilyen?
    Az üzletben max. 3 munkanapot mondtak, míg átállítanak, a régi SIM már aznap érvénytelen lett. A 3 nap holnap jár le. A Telenor online felületén nem látszik, hogy bármit is forgalmaztam volna, vagy beszéltem volna, a szabad percekből semmit sem használtam fel, pedig hétvégén volt pár percnyi telefonálásom és néhány sms-t is küldtem, ill. a DroidStats alapján volt 4 MB nem wifi forgalmam is.
    Várjak még, hátha megjavul? Vagy pár nap múlva menjek be megint a Telenorhoz? Ez hiba egyáltalán?

Aktív témák