- Vezetékes FEJhallgatók
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Gaming notebook topik
- Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Léghűtés topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
PROHARDVER!
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rifleman10
csendes tag
válasz remington2 #4770 üzenetére
Nekem is volt már ilyen és szerintem us vmi bug lehet
-
Brent
aktív tag
válasz remington2 #4770 üzenetére
Nekem az Inferno modban volt olyan, hogy szószerint bespawnolt vagy 25 monolithost red forest és army közé... azok átrappoltak army-n, (természetesen szitává lőttek embert/mutánst mindent ami útjukat álta) mire army végéhez értek már csak 6-7 monos maradt az anomáliák következtében + tűzharcokban elhullottak ! Inferno modban az a baj, hogy ultraszar az ai szóval egy stalker minden gond nélkül belemegy az előtte lévő anomáliába nem kerüli ki mint az OL-ban. Aztán ezzel a 6-7 monolithal a duty base-en találkoztam újra , merthogy oda indult ez a nagy had...
Jaj a másik , ez nagyon kemény volt ! (Ez is Inferno mod) Éppen megfigyelést végeztem armyban a skull küldetésében kért sniperes freedom tornyában ! Ittmár elég megtépázott volt a bázis... Aztán ráadásként jött egy military raid a freedom base-re (full armoros military stalkerek meg elitek)+ a bázis északi felében mutánsok spawnoltak be(bloodsuck , patkányok, snork, makik) Lövöldöztek vagy 2 órán keresztül (játékbeli idő szerint) de aztán a fegyverek zaja alábbhagyott. A híd elsőfele tele freedom és military hullákkal a második felén már mutáns tetemeket is lehetett találni. Aztán amikor a szmogfelhő eltűnt ígynézett ki a bázis: keleti rész: mutánsok , Dél-nyugat: military, Észak-Nyugat: freedom! Konkrétan az keleti részen távcsőben láttam ahogy 3 snork vígan mászkál + patkányok lent a síneknél, egyértelműen kinyílvánították hogy azaz ő területük ( ). Dél-Nyugat ez pontosan a freedom towncentere mögötti rész , nem sok katona maradt , két military stalker de mivel ezek tetőtől talpig kevlárban vannak + a fegyverük sem vízipisztoly elég nagy tűzerőt képviselnek még ígyis. Észak-Nyugatnál 3-4 freedomos maradt a tábortűz körül! A riasztót szétlőttem, valószínű azért nem vették észre a katonákat!
ui: remélem jól írtam az égtájakat
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Óvodások homokozója
- Xbox tulajok OFF topicja
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- PlayStation 5
- Tippmix
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen