- 3D nyomtatás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Google Chromecast topic
- Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nyomtató topik
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
ph A Zephyr egyedi tervezésű VGA-ja szokatlanul rövid hűtést kapott, mely állítólag nagyon hatékony.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laris2
senior tag
STALKER Тайный Путь #8. Путь на Болото - YouTube
Ezt a szöveget kell bemásolni a keresőbe. Valamiért nem jött össze a fönti link. -
Laris2
senior tag
válasz Sensut #15899 üzenetére
Hálózsákot, Szidor árul, de csak a játék elején. Valamelyik karakter emlegette is ezt. Ha jól emlékszem, 5000rubelért. Bár ezt a fordításból tudom, lehet hogy be sem került a játékba. A játék vége felé is lesz majd nála. Voltak olyan problémák fordításkor két alkalommal is, Csehovnál és a Kapitánynál, ha a párbeszéd hosszú szövegét lefordítva bemásoltam, kidobott a játék. Ha alaposan rövidebbre fogtam, úgy jó lett. Ennek az okára nem jöttem rá. Viszont így sok információ kimaradt. A zsoldos támadáskor én kiszaladtam a benzinkút elé, és onnan ritkítottam őket. Párszor engem is kidobott, de még belefért. A labirintus nekem úgy sikerült, hogy elszaladtam a kisóriás mellett, majd jobbra, és megláttam az átjárót, és ez már támpont volt. Utána azért még voltak kanyarok, csak nem kell eltéveszteni az irányt. Megnéztem, ott volt megint a műtárgy közel az átjáróhoz, kicsit jobbra a Sötét vőlgyben.
Ja igen új játékot kezdtem este, mert a mentéseket régebben töröltem.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
A hálózsákról annyit, hogy valóban csak a játék legelején, és jóval később lehet venni. Az elején erre fel is hívja valaki a figyelmet, én egyből spóroltam is rá. Lélek műtárgy van a Szeméttelepen több is, a járműtemető mellett. Ott, szinte minden Soc módban található. A képen a szeméttelepi átjáró közelében, van ez is gyakran megtalálható más Soc módokba. Még egy megjegyzés, érdemes a PDA-ban az észlelés funkciót gyakran használni, hogy megtudjuk kikkel van dolgunk, a közelben. Azért nem kell szigorúan követnünk a feladat sorrendet, hiszen több feladat jóval később lesz teljesíthető. Az igaz, hogy eléggé szűkszavú a játék, és hiányos a feladatok részletes ismertetése is. -
Laris2
senior tag
válasz Sensut #15912 üzenetére
Hát ez egy ilyen játék, már én is keverem a dolgot, mert hol elakadtam, hol belefáradtam a fordításba, (ahol egy beszélgetést három helyről kell összeszedni, és nincs keresési lehetőség) És eközben belefogtam egy sniper modba, amihez kellett a célkereszt. Na és itt is ez az alvás probléma, csak itt nincs semmi, még éjjellátó sem. A telepítő leírásban olvastam, hogy rá kell dobni egy alvás funkciót, de milyen fájlok kellenek ehhez? honnan? Hálózsákos, vagy matracos? vagy maradjon ahogy van? A zombikat próbáld sörétes puskával.
-
Laris2
senior tag
válasz Laris2 #15913 üzenetére
Változások listája:
! Vadonatúj történet
! A cselekmény két befejezése és jó játék esetén szabad játék
! Új és érdekes karakterek
! Grafikai modok és fegyvercsomagok összeállítása
! Hivatkozások más modokra és játékokra
! Rendszer "új rangok, hírnév és kapcsolatok"
! Hangjáték néhány történeti küldetéshezFIGYELEM !!! A JÁTÉK CSAK TELJES Dinamikus világítással indul!
A RePack, a jellemzői:
1. Semmit sem vágnak / nem kódolnak át.
2. Csernobil árnyéka alapján. 1.0004-es javítás
3. Sötét testvériség módosítása - a Zóna kárhoztatja
4. Javítsa a GRC-t
5. Javítsa ki a párbeszédpanelt
6. Szerkessze a szakmát, és tegyen bele hálózsákot
Telepítési idő 15-20 perc.Na erről lenne szó, de nem ad hozzá semmit.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
válasz Sensut #15918 üzenetére
Ha elérhető lesz valamelyik kereskedőnél a PKM hevederes géppuska vedd meg. Nagyon jól lehet aratni vele, és távolról is elég hatékony szinte alig amortizálódik. Azért ezek az új mutánsok egy kis színt visznek a játékba, az F-1-es gránátot nagyon nem szeretik.
shield ez egyáltalán nem az a sniper. Csak egy megelőző játékban ragadt rá ez a név, nem méltatlanul. Egyébként a Fotográfból ismert Zapadlo nagyapó unokája., és nem ő a főszereplő. Az előzőben igen. -
Laris2
senior tag
válasz Sensut #15921 üzenetére
Köszi a véleményedet, én nem írok véleményt, mert én fordítottam, és nem lenne hiteles. Egy hozzá fűzni valóm viszont van. A 2016-os 30-adik évfordulóra rengeteg modot, hol elhúzva, hol összecsapva adtak ki, és ez látszik is a kidolgozáson. (nem jelennek meg feladatok, szövegek stb) Egy biztos, lesznek ettől rosszabb, és jobb modok is. Ezért szerepeljen a szerző ajánlója a játékról.
A cselekményről:
A Titkos ösvény cselekménye körülbelül egy hónappal azelőtt bontakozik ki, hogy a legendás Shooter testvére után kutatva a zóna közepére kerül, és meglehetősen furcsa körülmények között eltűnik. A főszereplő keresésbe kezd, találkoznia kell olyan emberekkel, akik ismerték a Strelkát. Kommunikálva velük új részleteket fedez fel mozgási útvonalairól. Az ösvényre jutáshoz Hemulnak sok időre lesz szüksége a stalker csoportok vezetőinek, kereskedőknek és közönséges stalkereknek a különböző feladatok elvégzéséhez, akik legalább némi információval rendelkeznek róla, miközben a főszereplőnek pénzt keres.A Secret Path mod cselekményét összekapcsolt küldetéslánc formájában mutatják be, amelynek kitöltése megkezdi a következő befejezését, megakadályozva, hogy a játékos elveszítse az elbeszélő szálat és összezavarodjon a feladatokban. Minden egyes új feladattal a játék dinamikusan lendületet vesz. A mod elsősorban a jó akciójáték hangulatával van tele, nem fog unatkozni, és a sokféle játékhelynek köszönhetően a játékosoknak lesz hová fordulniuk. A játék sok emlékezetes, és ami a legfontosabb, egyedi karakterekkel rendelkezik, amelyeknek köszönhetően mindig gyorsan megtalálhatja egy régi barátját hibák nélkül
Nagy változások:
Új történet és főszereplő.
Új sztori küldetések, amelyek sorozata a végéig feszültség alatt tartja a játékost.
Új karakterek.
Kiterjesztett helycsomag a Kostya V. használatával
Nagyon sok játékmenet változik az AMK szolgáltatásainak felhasználásával.
És még sok más.Áttekintési tippek:
! A játék során próbáld meg nem hagyni a képernyőn megjelenő és pirossal kiemelt üzeneteket, miközben ne felejtsd el figyelmesen elolvasni a párbeszédeket, ennek köszönhetően elkerülheted a továbbjutás nehézségeit, és nem fogod elveszíteni az elbeszélő szálat.
! Ha a mocsarak dinamikus megvilágítás mellett haladnak el, memóriahiány miatt összeomlást tapasztalhat, ebben az esetben azt javasoljuk, hogy váltson statikus világításra.
! Próbálja meg elvégezni a helyszínen található karakterek összes feladatát, ez segít tippeket kapni az átmenetekről és azokról a karakterekről, akik feladatokat adnak a cselekmény folytatásához. Ebben az esetben nem lesz kérdésed arról, hová menjünk, kivel beszéljünk stb.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
Speki 1982. Oké, leesett, csak mással voltam elfoglalva. Az alapot mellőzzed, az régebbi is, és másabb is . Ehhez van a magyarítás.
-
Laris2
senior tag
válasz speki1982 #15940 üzenetére
Én a full verziósat töltöttem le még az ősszel, (ez a Seregás verzió) Gond nélkül kétszer is végigjátszottam, a jó befejezés miatt. Az elején van egy játékhiba, a társamat megölik, de ott fog járkálni, a minimap nem is mutatja, de lőni fog rád Vagy lelövöd, vagy elkerülöd. Nincs hatással a továbbiakban. Én hagytam, és belegyalogolt egy anomáliába.
-
Laris2
senior tag
válasz speki1982 #15942 üzenetére
A Tajni Putot egy remek csapat készítette. Ők készítették pl a Soliankát, Fotografot ST2-őt Return of Scart, Ennél nem remekeltek, bár a téma jó. Figyelj speki, ha csak a hibákat nézed, akkor ebben a játékban kevés szórakozásod lesz. Nem akarok én erről papolni, de ez tényleg jó játék.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
Már mindegy, leírom. Érdemes a jó befejezésre törekedni, és nemcsak azért mert van folytatás, és kapsz egy bölcs aforizmát, hanem az utó fejlemények késztetni fognak egy lehetséges folytatásra, vagy az egész történetnek az előzményeire, a játék teljes megismerésére..................(van ilyen)
-
Laris2
senior tag
válasz sklopp #15947 üzenetére
Csak a teljes dinamikus megvilágítással indul. Olvasd el a kis tájékoztatót.
Sensut, a barlang csak alternatív útvonal, az Erdő, az Agronom és a Szeméttelep között. Még Hamu meg is jegyzi, "ki az az őrült aki arra menne".
speki 1982. Ha kidobál a játék, megoldás lehet egy megelőző mentés előtt törlöd az user. LTX fájlt. Nekem most bejött a Fotograf-nál. Fényképezésnél állandóan kidobált, és ezzel a módszerrel megoldódott a probléma. Ezt a módszert gyakran ajánlják a modderek, és az orosz kommentekben is lehet olvasni róla. Egyébként gratula az őszinteségednek, közénk, stalker rajongók közé tartozol. -
-
Laris2
senior tag
válasz speki1982 #15962 üzenetére
Nincs szükség rájuk, de érdemes mindent elolvasni, hogy helyes döntéseket hozzál. Olvasd el a naplót is. A végelszámolásnál ezek alapján ítélkeznek fölötted, és ott már nincs esélyed javítani. ( Végigjátszottad, de szörnyű véget ért, szégyentelen! Játszd újra, te szemét gyilkos!) pl ez is lehet, vagy még rosszabb.
-
Laris2
senior tag
-
Laris2
senior tag
válasz Sensut #15966 üzenetére
Ez az Artyom Gromych a mod szerkesztője, forgatókönyv írója, és játékosa. Az ötleteit a LOst alfából, Clear skyből, Fotografból, és a REturn of Scarból, engedéllyel merítette. Tudom mit kérdeztél, de nem akarom lelőni a poént. Egy kedvcsinálót, a sok közül írhatok, ott leszel, amikor Scar üldözi Strelokot az erőműben, mindenfelé Clear skysok vannak, és neked kell védened Strelokot. Scar ott is úriember, csak befolyásolják.
-
Laris2
senior tag
válasz speki1982 #15970 üzenetére
Nekem elfogadta, kétszer is, javítás nélkül . Mikor elvettem a bűn tagtól, már jelezte is a játék.
Ez fontos küldi, ne hagyd annyiba. Nem a fegyverért, a későbbiekben lesz hasznos neked. Az obokan csak elírás, én is ollóztam más játékokból, ezt nem vettem észre. Tőrt kapsz a játékban, persze ha trükközöl, az más de akkor viszont a feladatmegoldásért nem kapsz. -
Laris2
senior tag
válasz Sensut #15977 üzenetére
Sajnálom, hogy így jön le a játék. Bár nálam nem voltak olyan problémák amiket írtál. Talán az a lényege, hogy minden pályán teljesíteni kell az összes feladatot, és utána tovább lépni. A története valóban egyszerű, Hemulra felfigyelnek a Kordonon, ez a Vlad Maseer beajánlja őt Ghostly-nak, aki az ATP-n van. És az odavezető út nincs kitáblázva. Ez az első része a játéknak, majd onnan tovább megküzdeni a Zónamesterekkel. Kb ennyi. Sok feladatot kell megoldani, szinte minden lépésért meg kell küzdeni. Én a mocsár végéig 122 fontos küldit teljesítettem, és mindig jött a piros SMS. Ha nem jön is továbblehet haladni, de káosz lesz az egész. (Ez a Tajni Put) DE ha Gromich játéka is ilyen, akkor el kell dobni a francba. És lesajnálom a folytatást is, vagy előzményt. Az a Sníper história, és Pavlov benne a karakterünk. Lefordítottam, de ilyen kivitelezés mellett STORNÓ!
-
Laris2
senior tag
válasz Sensut #15981 üzenetére
Ami előzmény lenne, arra utóbb akadtam rá. A fejezetek valóban onnan kezdődnek, de sok összefüggés nincs is köztük. Az a Clear sky idején játszódik. Szerintem így lehet hogy jobb is. utóbb játszani az előzményt. (Ezt a játék szomorú befejezése miatt gondolnám) A Sötét testvériségnek az a története, Szaharovék találnak egy kódolt PDA-át az x18-ban, amely embereken végzett kísérletekről adatokat tartalmaz. Hozzájut ehhez a PDA-hoz Voronin, aki megmásítja az adatokat, és terjeszti a zóna rádióban. Bűn csoportnak nevezi, a Borongósból menekülteket, akiket el kell intézni. De valójában létezik egy igazi Bűn csoport is, így kezdődik a kalamajka. Az egyik vezetőjük Bes. Őt akarták kinyírni a játék elején, De tudjuk , hogy Citrom lett az áldozat. Hosszú lenne mindent leírni, meg el is lenne lőve a poén. Egy tipp, próbáld úgy játszani, mintha ez lenne az első Stalker játékod. Ne keress ismerős dolgokat, és ne hasonlítgasd más modokkal. Bár ez a mod a másikkal együtt olyan mint egy Stalker statisztika.
-
Laris2
senior tag
válasz Sensut #15983 üzenetére
Jelezd, ha végigvitted a jó befejezéssel a játékot, akkor fogod megérteni, miért lesz érdekes a Sniper história. Ezért még ne írj róla véleményt mert a Sníper sztori sorscsapda része eléggé csavaros. Nagyon durva feladatokat kapsz. Ráadásul, az terjedelmesebb is 16GB
[ Szerkesztve ]
-
-
Laris2
senior tag
válasz Sensut #15987 üzenetére
Úgy gondolom, hogy ezek csali rejtekhelyek, (a becsületességedet bizonyíthatod vele) Nagy marhaság, de hát ez van. A fordítás miatt én is mindent fölszedtem, mindent kijátszottam, és a vége kampec lett. Redrick Stuhart nagyon szigorú ítélkező. Ez a térbeli leltár is egy ilyen rejtekhely, de nekem valamiért üres volt, pedig Zapadlo, csak a sniper részben fog lopkodni. Te etudod képzelni Zapadlót szerzetesnek? érdekes lesz egy partizántól.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
válasz Sensut #15993 üzenetére
Amikor először Agronomból átmész a mocsárba ott keresd. Ez egy fontos rész. Meg kell ölni a Halált, aztán életre kelteni, hogy megöljön valakit. De ez a kórházban lesz. (öngyilkosságot kell elkövetned, hogy a másvilágra kerülj, csak így tudsz beszélni a szellemekkel)
A kórházba akkor menj amikor Scar küld Limanszkban a GRC-sek ellen. De előtte szerezd meg a műtárgyat. Ezt akkor célszerű, amikor Strelokkal beszélsz a leereszthető hídnál.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
"Találkoznod kell Scar és Fang barátaimmal. Érdekes párosítás, nem? Két legenda. A fiúk várnak rád a mocsarakban a leégett farmon. Közben útbaejtheted az Éhezőt is. Addig is utánanézek a mesterlövésznek."
Az Agronom pincéjében, Ghost ezt mondta neked. Szerintem elkerülte a figyelmedet. Ekkor kell menned a mocsarakba. -
Laris2
senior tag
válasz speki1982 #15998 üzenetére
Ha nem beszéltél a játék elején a kordonon, akkor nem lesz ott. Ott nyöszörgött a tanyán, kenyeret kellett neki adni. A kórházban amikor átkerülsz a másvilágra, Rehrick Shewhartnak be kell számolnod arról, eddig kiken segítettél.
Agronomban az alagsorban ki kell nyírni a katonákat, mert addig nemigen foglalkoznak veled Ghostal pedig beszélni kell.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
válasz speki1982 #16003 üzenetére
Тебе нужно встретиться с моими друзьями - Шрамом и Клыком. Интересная комбинация напарников, не правда ли? Заодно и спросишь их легенду. Ребята будут ждать тебя на Болотах на сгоревшем хуторе. Задание простое, вы быстро справитесь. А я пока наведу справки по твоему снайперу.
Ez az orosz szöveg. jelöld ki, másold be a googleba. És hidd el, sokhelyre ahol úgy láttam, beírtam a segítséget. Itt , és másholsem említi Éhezőt!! -
Laris2
senior tag
válasz speki1982 #16006 üzenetére
Ez orosz mod oroszoknak. Sok infót kapnak szóban a játékosok, (amit mi nem értünk) ezért valószínű, hogy eléggé hiányos a párbeszéd, és a feladat részletes ismertetése. Sokat segít nekünk, ha gyakran nézzük az észlelések menüt, és olvassuk a naplót, és következtetünk.
-
Laris2
senior tag
válasz Sensut #16004 üzenetére
Erre csak ezzel a guglis szöveggel tudok válaszolni.
" Sajnos ahhoz, hogy logikusan be lehessen helyezni a cselekményt a Kizárási Zóna világába, szét kellett szórnunk egymástól távol eső helyeken, így nem kerülhettük el a felesleges futást helyről helyre. Figyelmeztettek - az ezzel kapcsolatos követeléseket nem fogadják el!
- A cselekmény jobb megértése érdekében olvassa el a főhős személyes jegyzeteit a PDA-ban, a párbeszédeket és a feladatok leírását - a térképen egyáltalán nincsenek jelölések." -
Laris2
senior tag
Egy tipp,PKM géppuska 250 lőszer. Nekem még mesterlövészpuskának is bejött. 2-3 lőszer mindent kifektet. A bárban a csapos árulja, kb 40 rúgó. Amennyiért veszed, annyiért veszi vissza . Kitárazod, és a lőszer ingyen van hozzá. Nekem jobban bejött, mint a tőr.
ez érvényes az utóbbi három fordított modra is.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
válasz Sensut #16018 üzenetére
Bourbon? Nem semmi karakter lesz az a másik részben. (nincsenek az ATP-n, valamerre?) Az éjjelátó miatt is fontos az a ruha, na meg a több súlycipelés, és a védelem miatt is. Kell az abakant is módosítani, különben az x18 után nem kapsz másikat Bergamottól, mármint a ruhára gondolok.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
válasz Sensut #16021 üzenetére
Gromiych a hackerével, és egy exóssal volt az x16-ban. Mikor Szaharovnál voltál, lemehettél volna hozzájuk. Nem emlékszem Bergamott eltűnésére. Mikor először mentem az ATP-re még akkor elintéztem ezt a ruha kérdést. Egyébként köszi a jelzéseidet, javítgatom.
Van egy csajszi a másik kapunál, ha először vele beszélsz, nem a másik őrrel, elég tisztességesen bemutatkozik majd neked. Lesz még vele, meg a gyerekével dolgunk, igaz nem ebben a játékban.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
-
Laris2
senior tag
válasz Sensut #16031 üzenetére
Valami nem stimmel! Nekem sem sikerült most, pedig ez a mentés része volt a jó befejezésnek!
"Nem számít, ki voltál, most az számít, hogy ki vagy. Az életed tönkrement, de találtál módot a fejlődésre. Őszinte voltál, nem titkoltad a lényedet, úgy cselekedtél, ahogy a szíved diktálta. Ilyen emberekre van szüksége ennek a világnak. Boldogságot adtál mindenkinek, a semmiért, és senkit nem hagytál sértődötten!"
Ez lett volna a jó befejezés, utána a vadvidéken megtaláltad volna Pavlovot, akit megöltek a mutánsok, és a PDA-ját. Azt a bárban kikódoltatod, és megtudod mi történt, hol van Anna, akit kikísérsz a zónából, és még pár feladat lesz Yantarban. kb ennyi.