Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sagajr78

    tag

    válasz SchmittFire #3600 üzenetére

    Ez elvileg egy lezárt, kihalt terület (már embereket tekintve) miért vár mindenki folyton harcokat meg támadók hullámait? Veszélyes területeken nem fognak tömegével (igényelt mennyiségben) csatangolni az emberek és állatok, főleg hogy belepusztulhatnak a dologba. Inkább pár helyen koncentrálódnak kisebb csoportokban ahogy tennék azt a valóságban is.

    Bizonyos helyek csak töltelék szerepet töltenek be (például a Forest map csak azért van benn, hogy legyen plusz egy útvonal amin kocsival el lehet jutni a bárhoz így az autózni vágyók igényeinek akarnak vele megfelelni), illetve vannak olyan helyek ahol harc nélkül át lehet menni de ha valaki kekeckedni akar akkor több tucat ellenféllel is szembesülhet (például a Radar a maga 30+ Monolith katonájával akiket le is lehet ölni de kényelmesen el is lehet menni mellettük).
    A countryside tartogat pár érdekes helyszínt és különleges loot-ot, de aki nem akar vele foglalkozni az a két végén elhelyezett (nem az ember arcába bedobott) autóval könnyedén átmehet rajta gond és probléma nélkül.

    A helyszínek fel vannak töltve kellő mennyiségű lénnyel, számtalan megkeresésre váró elrejtett cuccal, rengeteg anomáliával és artifact-al. Több lény, pláne ember nem lesz (ez olvasható a GSC-n Dezo válaszait böngészve). Pár helyen változni fog az emberek eloszlása de ez minden.

    Amennyiben akkor gyilkoltál banditákat és monolith katonákat mikor haverkodni kellett volna velük, akkor azt a bad reputation-t már nem tudod kijavítani. Egész egyszerűen túl sok áldozattal járt a dolog. Várd meg míg majd ők támadnak rád és csak azután lőj vissza. De míg haverok addig nem szabad rájuk lőni, különben emberenként esik pár ponttal a reputációd. Mondjuk ez általában minden helyzetre igaz. Amíg nem ér támadás addig ne támadj mert elterjed a híre a dolognak.
    Ha ezt elkerülöd akkor a játék vége előtt már jócskán good reputation besorolásod lesz (főleg ha mellette még szorgalmasan csinálgatja az ember a kereskedők/NPC-k feladatait is, különös tekintettel a veszélyforrások likvidálására).

    A kérdéses helyen lévő pottyantóshoz egy található térkép segít odatalálni (amit Forest-ben lehet megtalálni egy ládában - maga a térkép láthatatlan, nincs ikonja - amennyiben megvásároltad a szükséges infót a bárban lévő csuklyás manustól, ez amúgy az a másik hely amit említesz tehát a sziklaszál az erdő közepén amit rengeteg elektromos anomália vesz körbe). A ládában egy Duty fejlett páncél, egy Vintorez sniper puska, lőszer és némi egyéb ellátmány van egy Eye of Sauron artifact kíséretében.

    De van még több egyéb, elrejtett stash is, amik egy részéhez bizonyos típusú ellenfél kinyírása szükséges, hogy esélyed legyen megkapni, mások beszélgetésekből, feladat elvégzéséből szedhetőek össze jutalomként vagy ugye vásárolhatóak. Csak jó alaposan fel kell deríteni mindent hozzá, ahogy a nem stash-ben eldugott, számtalan hasznos cuccért is (potya páncélok a legváratlanabb helyeken, jó fegyverek, értékes artifact-ok és még sorolhatnám).

Új hozzászólás Aktív témák