Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Interceptor

    addikt

    válasz Keeperv85 #18 üzenetére

    Az első két részt én olyan 6-7 év késéssel a megjelenésük után játszottam végig. Abban egyetértünk, hogy a szintezési rendszer kuka a 3-ban, és a kveszteket a 3. részben jóformán egyféleképpen lehet csak megcsinálni. Személy szerint én is rühellem a markereket az iránytűt a bugyuta térképet, a gyorsutazást, ezeket alapból kiszedem a játékból, ezen kívűl még rengeteg mod van amivel a komplett játék átalakítható(lásd TES5 Requiem mod), persze a gyógyegér kvesztrendszer attól még marad. Emlékszem még pl a Fallout 2-ből a New Reno-s nyomozós kvesztre , többféle megoldás volt ott is, de ha az igazi gyilkost találtad meg(nem ártott egy kicsit gondolkodni) azért külön xp és pénz járt:D Nekem az FPS koncepcióval nincs bajom csak a fentebb felsoroltak hiányoznak leginkább a 3.részből, na igen az első két rész egyedi humora is kimaradt.

    Diopapa: Remélem azért megértetted miért kérdeztem, hogy neked mit jelent a Fallout. Ilyen alapon egyáltalán nem szabadna hozzányúlni a koncepcióhoz , de lévén 3. rész valamit mégiscsak változtatni kellett volna rajta ahhoz, hogy új Falloutként tudják eladni, lásd az eredeti megsem született Fallout 3 koncepció és nem a Bethesda féle.

    [ Szerkesztve ]

    Nem kell drága gép, csak játékra kell

  • Interceptor

    addikt

    válasz Keeperv85 #35 üzenetére

    Nálam az Assassin creed már a modern gagyi szintet képviseli. Unalmas irányított játékmenet, árkád ugribugri antifizika, bokrokban lopakodni még hangosan trappolva is lehet akkor sem szúr ki az ostoba AI(vagy szándékos könnyítés pistikének) és még halom ilyen bárgyúság. A grafikus engine az sokadlagos szempont játékélmény tekintetében, az még önmagában nagyon kevés, hogy élvezni tudjam. Áruld már el ha nem tolják a Coddal akkor minek veszik meg azt a hulladékot? Valahol mégiscsak a játékosok tehetnek arrol, hogy ilyen szemetek jönnek ki.

    [ Szerkesztve ]

    Nem kell drága gép, csak játékra kell

  • Interceptor

    addikt

    válasz Keeperv85 #37 üzenetére

    Ha van igény komoly alkotásokra , miért nem látom forogni ezeket a játékneveket a játék fórumokon? Mindig csak a casual szarok mennek. Pl ott van a nagyszerű jövőre érkező Kingdom Come és alig lehet róla postot olvasni. Ellenben az assasin creed unity, GTA5 meg hasonlók folyamotasan pörögnek.

    [ Szerkesztve ]

    Nem kell drága gép, csak játékra kell

  • Szederp

    csendes tag

    válasz Keeperv85 #42 üzenetére

    Igen, ez egy másik tragédia.

    A Troika Games esete a Fallout miatt közelebb áll a szívemhez, de ezt a videót látva is kinyílik a bicska a zsebemben.

  • Interceptor

    addikt

    válasz Keeperv85 #41 üzenetére

    Viccnek nem volt rossz ezen kijelentésed... :C Arányaiban kevés helyen beszélnek ezekről a játékokról, ez magyarázza az elméletemet mire is van tömegesen igény. De ott van a konzol piac is mekkorára nőtte ki magát az "igényes" játékaival, jóformán az határozza meg a játékpiacot. Kickstarter az egyetlen esélyünk, eddig nagyon úgy néz ki.

    [ Szerkesztve ]

    Nem kell drága gép, csak játékra kell

  • Interceptor

    addikt

    válasz Keeperv85 #45 üzenetére

    Látod, pont erről beszélek, én nem veszem meg a casual szemetet, így nem is támogatom a hulladékgyártó kiadókat/készítőket. Senki sem kényszeríti a játékosokat hogy megvegye, ha én találok igényes munkát más is megteheti ugyanezt. Inkább azokat támogatnák ők is. Olyan ez mint a rádió tucat pop szemét, ami a többségnek jó, egyszerűen nincs igényük jobbra. Ha tényleg lenne tennének érte, jobban körülnéznének utána járnának ahogy én is teszem.
    Azt a fórumot ismerem, ez még mindig csak töredéke a magyar játékostársadalomnak, nem a pistike és gézuka jár oda(nem mintha sokat számítana a magyar piac).Nemzetközi nagy forgalmú oldalak fórumain is a többség a szemét után érdeklődik. Ebből azért le lehet szűrni nagyjából mi az arány.

    [ Szerkesztve ]

    Nem kell drága gép, csak játékra kell

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Keeperv85 #48 üzenetére

    A Fallout 1-et hagyjuk békében nyugodni! Mindenki elfelejtette volna már, ha nincs a második része! Gyakorlatilag szárnypróbálgatás volt és millió bugtól nyüzsgött.

    Itt valami félreértés lesz, ugyanis pontosan a Fallout 2 volt hírhedten bugos. (Az első részt, a megjelenésekor kétszer is végigtoltam zsinórban, és én pl. egy darab bugot nem találtam benne. (Azóta nagyon sokszor végigvittem még, és sosem volt vele ilyen jellegű problémám.) A 2-nél viszont rengeteg olyan végigjátszásom volt, amit félbehagytam, mert olyan durva quest-törő vagy éppen csak egy szanaszét szívató hibába futottam bele (utóbbiakból az egyik "kedvencem" a félig eltűnő autó volt (ahol, ha az első fele tűnt el a kocsinak, akkor még új területre sem tudtál furikázni vele, hátha ott megjelenik a csomagtartó is már...))
    Ráadásul az első rész, mint szárnypróbálgatás? Magam is jobbnak tartom - a bugokkal együtt is - a 2. részt, de ez azért durva túlzás.
    Az első rész egy a maga módján tökéletes játék volt, amin csak tovább finomítottak (nagyobb terület, többféle felszerelési tárgy stb.) a 2-ben.
    És meg ne sértődj, de ezen a mára mindenki elfelejtette volna az első részt kijelentésen pedig hangosan felröhögtem... (Nem felejtették volna el. Borítékolható, hogy kb. olyan kult státuszt kapott volna a game, mint mondjuk a Planescape: Torment.)

    Hogy a topik témájához is hozzászóljak, nekem a Wasteland 2 pedig óriási csalódás. Néhány hülyeséget leszámítva (pl. fog of war zónán túlról egy körön belül mellém szaladó és még meg is támadó ellenfél; vagy ha valaki 20 centiméterrel magasabb áll nálam, akkor 90% helyett már csak mondjuk 40% esélyem van arra, hogy eltaláljam...) papíron minden szép és jó benne, sok-sok jó - játékmechanikai - ötlettel. Gyakorlatilag viszont olyan szinten szürke, lapos és érdektelen, mind a grafikai stílusában (nem a 3D-t hiányolom, hanem azt a mocskos, posztapokaliptikus hangulatot), mind a történet és a párbeszédek tekintetében (utóbbi inkább csak amolyan wall of text), hogy az egyszerűen siralmas. A küldetések túlnyomó többsége is a semmitmondó kategóriába tartozik.
    Néhány napja már pihentetem is kicsit így félidőben (éppen "áthelikoptereztem" az új területre - ez talán még nem csak spoiler). Eddig csupán egy-egy olyan momentumot láttam a játékban, amire azt mondtam, hogy na, ez igen, ez jó ötlet volt, igazi "fallout minőség". A többi része viszont - nagy sajnálatomra, mert igencsak vártam ezt a játékot - felejtős.
    (Még szerencse, hogy a Divinity: Original Sin viszont valóban bombajóra sikeredett, és remélhetőleg a jövő év elején érkező Pillars of Eternity is hozni fogja a várt szintet.)

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Keeperv85 #50 üzenetére

    Pedig elhiheted, a megjelenéskor játszottam vele. :K
    (36 vagyok, és pc-n bő huszonéve a kedvenc stílusom a cRPG. Így hát arra is emlékszem, hogy mekkorát szólt a maga idejében már az első rész is, és micsoda felfokozott várakozás volt a folytatása iránt. Ezért írtam, hogy dehogy feledték volna, ha nem készül folytatása. Tuti kultusz státuszba ment volna át a játék.)

    Hmm, a falloutokat én mindig kizárólag egyedül játszottam, csapattagokat sosem vettem fel (a 2-ben megpróbáltam az egyik végigjátszásnál, de siralmas volt az irányíthatóságuk/használhatóságuk), így az általad felvázolt problémák egy részével nem is találkozhattam.
    A szellemként lebegő figurákra, illetve a pénz bugra nem emlékszem. Utóbbira lehet, hogy azért, mert mindig tárgyakkal csencseltem, és pénzt csak akkor és annyit fizettem, amikor és amennyi az összegek kiegyenlítéséhet volt szükséges. (Bár az idő tényleg megszépítheti az emlékeket.)
    Viszont a Glow esetében, gyanítom szándékos dizájn elem lehetett, amit írsz. Elvileg (és gyakorlatilag is), nagyon durva sugárzás volt ott, az ember kapkodhatta befelé a tablettákat még power armorban is.

    Endure. In enduring, grow strong.

Új hozzászólás Aktív témák