Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Löncsi #229 üzenetére

    A GPU Rigid Body az erős túlzás, hogy jó ideje megvalósítható. A Bullettre az algoritmus az év elején készült el, míg a PhysX-re nem sokkal később. A CPU-s Rigid Body valósítható meg már régóta. Benne is van például a Frostbite 2 motorban, amit a Battlefield 3 ki is használ. Alapszinten használta már a Frostbite korábbi verziója is a BF: BC2-ben. Ugyanígy használva volt a Crysis-ben és még pár programban. Szóval látnak benne fantáziát a fejlesztők, csak baromira nem úgy, ahogy azt az NV szeretné. Rengeteg törmelék mellett normálisan vezérelni az AI-t lehetetlen. Idővel el kell tüntetni a törmelékeket, mert az AI beleakadhat, de még a játékos is. Minél gyorsabban történik ez annál kisebb a hiba esélye.
    Szóval ezt már minden fizikai motor tudja, csak megvannak a korlátok is, amik mellett limitált a használhatóság lehetősége egy játékban. E korlátok mellett azért használják.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák