Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz Abu85 #223 üzenetére

    Ezzel az a bibi, hogy a DVI->HDMI adapter teljesen passzív, simán átvezeti a jeleket. Esetleg azt tudták csinálni, hogy a dual-channel DVI-nek nem az A, hanem a B portját vezetik át (miközben a 3rd party adapterek mindig az A-t, mert önmagában a B normális esetben sosem aktív). [Ti. a HDMI single-channeles, de >2x max. óralellel a DVI-hez képest.] De ezt nem nagyon hiszem, mert a standard DVI IP-core-ok nem nagyon támogatnak ilyesmit. Persze be lehet vetni egyéb "hülye" trükköket, mint pl. weak ellenállásos lezárás vagy visszacsatolás valamelyik vonalon, amit figyelhetnek. Eléggé értelmetlen dolog (lenne), főleg hogy így nekik kell(ene) gyártani az adaptert is, miközben valójában meg oly mindegy, hogy a mellékelt adaptert használják vagy külön vásárolnak egyes pár dollárért.

    (#224) schwartz: Már hogy ne lenne butítás, amikor nagyon lassan futnak ezeken a kártyákon a GPGPU alkalmazások? Profi kártyát pedig elég kevesen vesznek, főleg hobbi célra. Így hát ez a dolog visszafogja a GPGPU-s gyorsítás elterjedését. Legalább is játékokban, mert azokat nem fogják úgy megírni, hogy csak AMD-n menjen jól (esetleg 1-2 AMD által szponzorált cím, már ha anyagilag kompenzálni tudják az NV oldalon kieső eladásokat). Egyéb programokra persze vehetnek AMD-t, de akkor sem optimális a dolog.

    Ez az esélyét is elveszi annak, hogy pár kimondottan PC-s játékba valaki komolyabb fizikát építsen. És itt most nem olyasmire gondolok, amit procival is könnyedén meg lehet valósítani, hanem ami kihasználja a GPU-k többszörös peak FLOPS-ait.

Új hozzászólás Aktív témák