Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
gp A bejelentéssel együtt egy rövid előzetest is kaptunk a játékhoz.
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
A Spitfire és a Morgan ténylegesen külön gyrtósoron készült, nem is tartalmazták a többlet cache-st, fizikálisan is hiányzott belőlük.
Láthatóan a Spitfire esetén még csak azzal sem fárasztották magukat, hogy a mag a tok közepén legyen, pontosan onnan kezdődik, ahonnan a T'bird, csak előbb véget ér.
Itt már maga a tokozás is láthatóan eltér, a Morgan CPGA, a Palomino OPGA. Ami nem látszik: a Palomino rézvezetőkkel készült, a Morgan aluminiummal. Ráadásul nem is ugyan abban az üzemben (a Palomino meg nem mondom hol, de a Morgan ha minden igaz Austin-ban).
Csak a későbbiekben állt át az AMD az egy mag, több termék eljárásra. (Thoroughbred / Applebred, Barton / Thorton). Ezek elméletileg (és néha gyakorlatilag is) moddolhatóak voltak T'bred, Barton szintre. A Spitfire és Morgan esetén ez lehetetlen volt, mert nem volt mit engedélyezni bennük!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen