Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Liverbird

    csendes tag

    Hali mindenkinek!

    Volna egy pár kérdésem a szakértő gárdához. 2 hónapja vagyok androidos, teljességgel gyári cuccot használok, kiütéshez, rootoláshoz, főzött rom-okhoz, stb-hez teljesen kezdő vagyok, nem foglalkoztam ilyenekkel :) Viszont érdekelne pár dolog az ICS frissítéssel kapcsolatban, mert most már nekem is elérhető (telenoros mini pro egyébként)

    Szóval, ahogy olvastam itt, frissítés után megmaradnak a dolgok általában. Igaz ez a telefonkönyvre, üzenetekre, programokra, mindenre?

    A PCC-vel fogom frissíteni terveim szerint. Ha esetleg valamilyen okból kifolyólag nem tudnék megbarátkozni az ICS-el, van-e lehetőségem visszatérni GB-re? Mármint természetesen gyárira, buherálás nélkül.

    ICS alatt megmarad egyébként ez a 4-sarkos menü?

    Előre is köszönöm a válaszokat!

    U.i.: hunfatal kérdésére én is válaszolhatok, az én telenoros masinám teljesen szűz ilyen téren, a PCC viszont felajánlotta a frissítést. Ha a telefon beállításaiból indítok frissítést, akkor azt írja, hogy naprakész vagyok. A korábban linkelt oldalon pedig nincs ott a listán a telefonom SI száma.

    [ Szerkesztve ]

  • Liverbird

    csendes tag

    Köszönöm a gyors válaszokat. Közben sikeresen frissítettem.

    A tapasztalataim eddig jók általában, de pár furcsaság nálam is van. Nekem nem mindenhol tűnik gyorsabbnak az új rendszer, van ahol kifejezetten lassabbnak látszik, pl a kapcsolatoknál, híváslistánál. Kis túlzással bele lehet néha őszülni, mire bejön ez az összevont kapcsolatok-tárcsázó menü (akár 3-4 mp, de nem mértem). A home screen lapozásakor meg-megakad a scrollozás, nem mindig, de sokszor előfordul (a 2d gyorsítás bekapcsolása után is).