Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Gpety #94 üzenetére

    Nem tudom, hogy az AotS miért az AMD-é, elég sok NV optimalizálás van benne. Azért megy jobban AMD-n, mert nagyon rátervezték az architektúrát az explicit API-k limitjeire, így például a tök szabványos multi-engine és multi-thread kódtól az AMD jobban gyorsul.
    Az Aots már csak azért is példás gyártói szemszögből, mert Dan Baker nem fogad el gyártóspecifikus optimalizálást. Ezt csak azért emelem ki, mert például az új Doom Vulkan kódja és az új Deus Ex DX12-es kódja tele lesz GPUOpen shader intrinsic-kel, amelyek nem hogy gyártóspecifikusak, de még az API-kban sincsenek specifikálva. Egyszerűen az AMD kiterjesztett HLSL ext. és SPIR-V fordítóján juttathatók el a kódok kizárólag az AMD GPU-kra. Ha az AotS az AMD-é, akkor ezekre a játékokra mit mondunk?

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák