- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hobby elektronika
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Kompakt vízhűtés
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
ph Az új AI TOP 100E szériás tároló 2 TB-os modellje például 219 000 TBW értékkel rendelkezik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
spammer
veterán
válasz
Game-over #9545 üzenetére
Fentebb már említették, hogy jár a 2 év. A ma vásároltnál nekem is hozzátűztek a "gyári" garancia papírhoz egy nagyobb, teszkós garilevelet, amin az áll, hogy a Tesco 2 év jótállást vállal a termékeire.
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
Nálam is meghibásodott 1 nap után, a kijelző fele elsötétedett, nem mutat semmit. Ment vissza, a ÜFSZ-nél azt mondták, jobban járok, ha nem is cseréltetem és veszek másikat, mert vittek vissza már többet is. Szóval jó kis gyári hibás szériát akcióztak le.
A röhej az egészben, hogy ha kicsúszol a három napból, akkor szervizbe kell küldened (nincs csere vagy pénzvisszafizetés), a szerviz pedig meg akarja magyarázni, hogy te okoztad a hibát és a kijelzőcseréért kapsz egy 13k-s számlát. Röhej. Utána meg lehet küzdeni a velük a fogyasztóvédelmen keresztül, ha valakinek van ideje és energiája rá.
Szóval én nem ajánlom a megvételét, csak ha mersz kockáztatni.
[ Szerkesztve ]
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
válasz
vargalex #9650 üzenetére
Lehet, hogy az egy jobb széria volt, a mostaniak között pedig több a hibás. 1 napig nálam is tökéletesen működött.
Nem mondom én sem, hogy mind hibás, de ha már több helyről is olvasom/hallom hogy viszik vissza őket, akkor én nem kockáztatok, főleg úgy, hogy ha kicsúszok a 3 napból, akkor utána még a szervizzel vacakoljak, mert ők hülyének akarnak nézni. Ezért írtam le, hogy aki megveszi, az számoljon vele, hogy lehet, hogy problémás darabot fog ki. 3 napon belül érdemes szarrá tesztelni.
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
válasz
phanfantom #9652 üzenetére
Jaja, tudom, de ha 5 nap után szarik be?
Most kihagyom, talán majd legközelebb, ha lesz újabb széria, vagy majd Op3n Dott 2.
Kíváncsi leszek az elkövetkezendő időszak tapasztalataira, lesznek-e még ilyen hibák itt a fórumon.
(#9653) ToniSoprano: Hát igen, de én nem is rendelnék ennyit pénzért Kínából sem semmit.
[ Szerkesztve ]
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
válasz
vargalex #9658 üzenetére
Ugyanarról a hibáról van szó jelen esetekben: a képernyő pontosan megfeleződik. Ha külső behatásra repedt volna meg, lenne nyoma, de ha nem is látszana külső nyoma, akkor sem pontosan feleződne minden esetben a kijelző. Ez egyértelműen gyári hiba, nem user error.
Én elhiszem, hogy bármelyik gyártónál előfordulnak hibák, nekem is voltak már hibás készülékeim. De itt többször vittek vissza rövid idő belül ugyanazzal a hibával. Azért ez szerintem nem mindegy.
Nem akarok lebeszélni senkit, csupán leírtam, hogy ezt tapasztaltam, illetve olvastam/hallottam több helyről is most már, ezért ha valaki ilyen hibát tapasztalna, az ne lepődjön meg, mert nem egyedi.
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
Aha, szóval nem szabad leírni a rossz tapasztalatokat, illetve válaszolni az erre jött válaszokra, mert megsérül a kis lelked, hogy valaki leírta, hogy bizony vannak hibás példányok, és nem egy darab. Nem kell itt fanboykodni, tényeket közöltem, illetve válaszoltam a nekem címzett hozzászólásokra. Hol szaroztam a tabletet? A hiba=szar? El vagy te kicsit tévedve.
(#9661) vargalex: Gyakorikerdesek.hu -n kettőt találtam rögtön ugyanezzel [link]. Én 1 tableten vettem, ezért a sajátomét láttam, ami egybeesett azokkal, amiket mások tapasztaltak. Az üfsz miért hazudna? Az áruház érdeke lenne elpasszolni az cuccokat és nem a pénzemet visszaadni.
[ Szerkesztve ]
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
-
spammer
veterán
válasz
vargalex #9666 üzenetére
Igen, ugyanilyen hibával vitték vissza. Nem tudom, mi okozza a hibát, de nem vigasztal, ha önhibámon kívül romlik el és szívni kell vele. Mindegy, nem érdemes tovább ragozni. Egyébként nem szarozom a tabot, mert az árához képest nagyon is korrekt és tetszetős kis készülék (lett volna
).
(#9667) VMatteo: 15k akciósan, ez 30k volt eredetileg. És nem jelenti azt, hogy 15k-ért nem jár normális termék vagy éppen szerviz. Nem házhoz kell jönnie a szerelőnek, nem kell kiforgatni a dolgot, nem erről volt szó.
[ Szerkesztve ]
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
válasz
Magnum_ #9671 üzenetére
Nekem is 2 éves gari papírt adtak hozzá most is, sőt, mondták, hogy 2 év.
(#9670) imiadmin: ígen, de mint írtam is már az előbb, Kínából pláne nem vennék, maximum szaré'-húgyé' (
) valamit, aztán ha kampec, akkor kampec. Egyébként szerintem nincs vita, csak az általam leírtak egyeseknek már úgy jöttek le, hogy a tabot szarozom, holott a meghibásodásról illetve a hozzá kapcsoló információkról volt szó, nem a tabbal kapcsolatos szubjektív véleményről.
[ Szerkesztve ]
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
válasz
ToniSoprano #9673 üzenetére
De lehet, hogy van még, nem kerestem alaposan többféle kulcsszóra is, továbbá a társtopikban vagy más tabletes topikban sem, lehet, hogy máshol is volt szó már ilyenről. Szóval nem egyedi hiba.
(#9675) imiadmin: neked az órára súgták oda, hogy inkább ne, nekem most erre.
A 15 ezres ár nem indokolja automatikusan azt, hogy hibásnak vagy rossznak (netán szarnak) kell lennie. A kínai, dzsunka, filléres vackoknál lehet számolni ezzel, de egy eredetileg 30k-s tabletnél nehogy már. Olyan ez, mintha azt mondanád, hogy azért lett 15k, mert nagyobb eséllyel kell hibával számolni, ergo mintha tudták volna előre ("jó lesz ennyiért").
[ Szerkesztve ]
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
válasz
vargalex #9678 üzenetére
Rendben. Ha valakinek járt már szervizben ilyen hibával (vagy fog), legyen szíves majd megírni, ha akartak-e vele fizettetni a javításért (kijelző cseréért), mert erre azért még kíváncsi lennék/leszek.
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
válasz
HeidBalu #10271 üzenetére
Pofátlan szerviz, egyértelműen gyári hibás, tudják jól ők is, mert "jó pár" darab biztosan megfordult náluk ugyanezzel a hibával. Másnak is ugyanezzel a dumával akarják visszaküldeni. Szerintem ne hagyd annyiban. Fogyasztóvédelem, vagy akár ügyvéd, plusz írj a tablet facebook oldalára, ahol egyébként már más írt ilyen hibáról (csak szerintem le se szarták, de lehet, hogy törölték a hozzászólást). szerk: talán a Tesco is tud az ügyben tenni valamit, mert ők küldözgetik vissza a hibás darabokat, tudják ők is, mennyi volt ugyanilyen hibával.
[ Szerkesztve ]
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
válasz
pekenyoca #10291 üzenetére
Köszi az infót! Engem már nem érint, mert nálam a vásárlás után 1 nappal előjött a hiba, úgyhogy én visszakaptam a pénzem. Viszont ha úgy vesszük, ez a vaterás kijelző is csak félmegoldás, ugyanis még így is pénzedbe és idődbe került, holott a szerviznek kutya kötelessége lett volna cserélni ingyen és bérmentve. Én azt mondom, hogy akinek eljön ez a hiba, az ne hagyja annyiban, forduljon a fogyasztóvédőkhöz vagy ha kell ügyvédhez, mert az ilyen szerviz megérdemli, hogy jól seggbe rúgják, különben máskor, más termékkel is így fognak eljárni.
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
válasz
ToniSoprano #10317 üzenetére
Elméletileg a szervizbe kellene küldeni ilyenkor (ami szerintem a Tescotól független), csak hát ugye tudjuk, hogy ez hivatalos szerviz mekkora pofátlan banda.
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
Új hozzászólás Aktív témák
ma A Tesco még inkább rááll a tabletek forgalmazására, immár saját márkával képviseltetik magukat a kategóriában, jó ár/érték aránnyal, némi kompromisszummal.
- 3D nyomtatás
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Hobby elektronika
- DIGI kábel TV
- Xbox Series X|S
- Futás, futópályák
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
- További aktív témák...
- Eladó Surface Pro 7 - i7 1065G7 16GB 256GB
- iPad mini 6 64GB wifi megkímélt akku 98% Ajándék Smart folio
- ÚJ Bontatlan iPad Air 5 M1 2022 10.9 256Gb Space Grey 1 év Apple Gar AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.
- Honor Pad X8 bontatlan!
- ÚJ Bontatlan iPad Air 5 M1 2022 10.9 Minden szín 1 év Apple Gar AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL