Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tibaimp

    nagyúr

    válasz DithenS #9 üzenetére

    Amúgy lehet igazad van, sőt ötletet is adtál, lehet a teraflops-al kellene összehasonlítani ezeket, mint ahogy a szervereknél is, na utána is nézek, hátha találok valamit.
    Mondjuk az igp-re az nem fog választ adni, de a cpu részre talán.

    A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

  • ivarg

    tag

    válasz DithenS #9 üzenetére

    A legtöbb telefonos játék nem pixel számra hanem képernyő méretre optimalizál vagyis lehet, hogy a fullhd-s 5" telefonodon 840x480-as felbontásban fut a játék teljesen élvezhető minőségben, ugyanazzal a hardverrel egy 10" tableten meg szenvedni fogsz mert ott HD-t vagy valóban fullHD-t kelene produkálnia láttam ilyet különösen MTK, és régebbi snapdragon-os 400-as talán? rendszerenél is.
    Becsapós ez a kis méret, mert sosem tudod, hogy a kontúrokon belül 1-esével vagy épp 4-8 vagy 16-osával hajtják a pixeleket.
    Nekem ez ott lett gyanús amikor egyik telefonomon volt HDMI és kitettem a TV-re s kurva szar lett a képminőség max beállítás mellett is, aztán újra indítottam a telefon akkor meg olyan kurva lassú lett az egész, hogy valamivel szebb kép mellett kurvára szaggatott.
    a TV okosítóm is elég érdekes, mert ha sima kompozit jelet viszek ki belőle akkor sokkal gyorsabb a masina mint HDMI-n keresztül.
    Ez egyébként nem egy rossz dolog, mert ha a felhasználói élménynek nem megy a rovására akkor rengeteg akku időt lehet megspórolni vele és marad erőforrás a bannereknek is :).
    Az viszont könnyen belátható, hogy 22"-on full HD-ban eljön az igazság pillanata

    [ Szerkesztve ]

    Addig nyújtózkodj, amig kinyúlsz!

Új hozzászólás Aktív témák