Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz nalaca000 #11 üzenetére

    Piacot szerezni. Hátha.

    Más. A termékek nem tűnnek rossznak, az ár sem elsőre, majd a Quadro árak ismeretében lehet ítélni.
    Ezen túlmenően eléggé justamdthing. Átnevezünk technikát, termekkategóriát, a bejáratott brandet kibasszuk a kukába, hátha úgy jobban megy. Majd csodálkozunk, hogy a vevők nem törtetnek annyira. Valamint megint akkora áttéttel és spéttel akarnak piacot fogni, hogy borzalom. Majd jól megtámogatjuk a fejlesztőket, akik ezért jól átírják a teljes programjukat, és majd ezért mindenki a mi lomunkat veszi jól. Vajon annyira fog bejönni, mint a Mantle esetében is történt?

  • #06658560

    törölt tag

    válasz Raysen623 #18 üzenetére

    Édes mindegy, mire épült, ha az AMD nem tudott belőle piaci részesedést csinálni. Hiába volt vizionálva az NV bukása, azok a fránya Mantle only játékok csak nem jöttek, s azzal is csak utolérték az NV-t.
    Valamint itt elég szkeptikus vagyok a tizensok éve OpenGL-re fejlesztett programok teljesen új API-ra írásával kapcsolatban. Talán tíz év múlvára.

  • #06658560

    törölt tag

    válasz Raysen623 #24 üzenetére

    "Nem tudom ki volt az aki NV bukásról vizionált rajtatok kívül, DE a piaci részesedés növelése nem jön egyik napról a másikra, mint ahogyan az NV is évek alatt jutott el oda ahol most van."

    A fórumok itt a PH-n ezzel voltak tele, azoktól, akik benyelték Abu látomását.
    Az AMD-nek meg valahogy semerre nem mozdul a részesedése, szóval még lassan se sikerül neki növelni.

    "A probléma veletek az, hogy a siker nálatok nem áll másból csak a másik megalázásából, ami elég fura világnézetre vall"

    Kik az a nálunk? Akik gondolkodnak?

    "na igen mert ez ugye nem minősül semmilyen teljesítménynek. Az meg eszedbe sem jut, hogy pl. a Doom jelenlegi folyamatos játékélménye mindkét platformon is emiatt van. Már most többet tettek a játékiparért mint az NV a gameworks féle middleware-jeivel."

    Hogy is fogalmazzak: az, hogy utolérni sikerült, amit hardverból hozott a másik, nem igazán vetett jó fényt az egészre, pláne, hogy ott is olyan marketing volt nyomva, hogy már millió fps előnyöket lehetett vizionálni az arra fogékonyaknak. A Doom folyamatos játékélménye megint sehova nem visz az AMD piaci helyzetét tekintve. Az, hogy az iparnak mennyire jó, egy kérdés, a versenynek mennyire, egy másik. Valamint már jósoltam, s azóta már hallani is másfelől is, hogy a nagy szabadság a millió platformra optimalizálási igénnyel mennyire is lesz majd jó a fejlesztőknek, játékosoknak.

Új hozzászólás Aktív témák