- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple iPad (10. generáció) - identitásválság
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 21. hét: Warhammer játékokat próbálgathatunk a hétvégén
gp Az elért eredményeink természetesen megmaradnak, a programokat kedvezményesen meg is vásárolhatjuk.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
Nagyszerű lesz még a compute-ot is bevetni, jöhet a szép új 720p-s világ, mert már most köhögnek a fullhd-től a gpu-ik.
A nagy kérdés, hogy vajon mit/mennyit lehet még párhuzamosítani a feldolgozás során(főleg compute-al), mert nem véletlenül van kitalálva ám az a futószalag az api-kban...[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Egészen pontosan mi az a lighting fázis? Csak mert ha jól értem te a világítást akarod számolgatni azelőtt mielőtt a shadow map elkészül, ami persze kell a fények számolásához...
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Szóval akkor tök felesleges előre kiszámolni a shadow mapet, lerendereljük az egésaz grafikát, aztán ha végez a shadow map, akkor meg újra kiszámoltatjuk az árnyékban levő felületeket mégegyszer? Nagyon hatékony, mit mondjak...
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Tehát a csoró shadow map kiszámolása szerinted 3 ms-ig tart, nem néztél be megint egy 1000-es nagyságrendet?
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Én úgy tudtam, hogy kell a renderhez a shadow map, mert ugye hogyan döntenéd el hogy árnyalj valamit árnyékok nélkül? Ez nem csak "egy kis fólia" amit ráragasztassz a végleges képre.
virtual void RenderSceneCB()
{
m_pGameCamera->OnRender();
m_scale += 0.05f;ShadowMapPass();
RenderPass();glutSwapBuffers();
}[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Magyarul azt próbáljátok elhitetni velem, hogy az árnyékban lévő háromszöget csont ugyanúgy kell árnyalni ugyanazokkal a fényforrásokkal, mint ami nincs árnyékban?
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz #32839680 #34 üzenetére
Abunak se ártana végigolvasni azt a pár könyvet...
http://cg.iit.bme.hu/portal/oktatott-targyak/szamitogepes-grafika-es-kepfeldolgozas[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz #32839680 #36 üzenetére
Szinte ugyanúgy működik azóta is az opengl, max lett benne pár új feature/kiegészítés. A 99-es könyv második felében részletesebben le van írva a képalkotás maga.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest