Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #19 üzenetére

    Olvasd el a hírt, ez arról szól, hogy a compute shadert használó grafikai munkák nagyrészt ingyenesek legyenek.
    A futószalagos feldolgozás az oka, hogy a shaderek a shadow map esetében kihasználatlanok. Értsd úgy, hogy az ALU-k a GPU-ban nem csinálnak semmit, pedig lehetne rajtuk futtatni lighting fázist párhuzamosan az árnyékok számításával.

    (#20) mzso: A Mantle támogatja az aszinkron compute-ot, de még egy játék sem használja. Ahogy a hírben is írom ehhez hozzá kell tervezni a motort. A Frostbite 3 új verziója támogatni fogja. Természetesen a két konzolon és Mantle API-n is.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák