Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #28 üzenetére

    Nem írtam ilyet, csak például a Frostbite 3 új verziója a shadow maptól a transparency számításáig 3 ms-ot lő el. Ezután jön a lighting további 2-3 ms-ig. Na most ez a fázis compute, tehát amíg tart a shadow map-transparency feladatcsoport, közte a visszaverődésekkel stb. Addig a compute fázis lefuthat, tehát egy 5-6 ms-os munkát 3 ms alatt elvégeztél csak azért, mert a grafikai és compute feladatokat párhuzamosan futtattad.

    (#29) Jack@l: Az árnyalás és az árnyékolás két különböző dolog. A magyar neve miatt keverheted, de valójában az egyik a shading, míg a másik a shadowing fázis.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák