Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • emvy

    nagyúr

    válasz DummyBoy #106 üzenetére

    > Surface 3 Pro és a vonatozás: Valahogy nem érzem életszerűnek azt a helyzetet, ahol menedzserünk a 1000 dodós tabletjével döcög a kispiroson melóba

    En arra emlekszem, hogy Londonban a bosegesen milliardos topmenedzserek metroznak a tomegben, es rengeteg ember dolgozik/olvas a vonaton reggel.

    Ja, az 1000 dollaros tablet a vonaton miert annyira meglepo, amikor 600-700 dollaros telefonokat tartanak az emberek kezben hajnali 4-kor a Kiraly utcaban mattreszegen?

    while (!sleep) sheep++;

  • Assdak

    őstag

    válasz DummyBoy #106 üzenetére

    "Valahogy nem érzem életszerűnek azt a helyzetet, ahol menedzserünk a 1000 dodós tabletjével döcög a kispiroson melóba"

    Azok akik azért nyavalyognak, hogy a vonaton nem lehet használni, azért is nyavalyognak, hogy miért nem 20Ft az ára.

  • dabadab

    titán

    válasz DummyBoy #106 üzenetére

    "Surface 3 Pro és a vonatozás: Valahogy nem érzem életszerűnek azt a helyzetet, ahol menedzserünk a 1000 dodós tabletjével döcög a kispiroson melóba"

    Mondjuk ez leginkabb a magyar kozossegi kozlekedesrol szol. Amikor a OBB vonatain jartam munkaba, akkor a vonat tele volt olyanokkal, akik a ceges laptopjaikat bizergalgattak (es a Thinkpad T-k azok hatarozottan ezen az arszinten vannak) - tobbek kozott en is :)

    [ Szerkesztve ]

    DRM is theft

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz DummyBoy #106 üzenetére

    "Surface 3 Pro és a vonatozás: Valahogy nem érzem életszerűnek azt a helyzetet, ahol menedzserünk a 1000 dodós tabletjével döcög a kispiroson melóba Viszont egy repülőn már jobban el tudom képzelni a helyzetet"

    Ezzel gyakorlatilag azt mondod, hogy a Surface Pro 3 nem az átlagembernek való, akinek az MS szánja, hanem azoknak akiknek jellemzően a repülő, taxi, limuzin jelenti a közlekedést, nem a vonat, villamos, busz és metró. Engem mondjuk nem zavart, hogy BAZ megyében vonaton használjam naponta a 13-as MBA-t, vagy az iPadot, vagy ugyanezt tegyem a londoni metrón és buszokon. A gond csak az, hogy egy rossz minőségű vonalon, vagy kátyús úton nem tartok attól, hogy a földön landol a notebookom, míg ezt nem merném használni csak hagyományos tabletként, billentyűzet és kickstand nélkül. Kaphatna egy még stabilabb typecovert és egy stabilabb egyszerűen oldható zsanért a mágneses rögzítés mellé.

    Nekem csak ez és a túl magas ár ami miatt továbbra is jobbnak tartok egy ultrabookot, vagy egy vékonyabb convertible notebook-tablet hibridet. Nem csak azt kell nézni, hogy mièrt ne vennék egy ilyet egy ultrabook helyett, hanem azt is hogy miért vennék.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Meteorhead

    aktív tag

    válasz DummyBoy #113 üzenetére

    Nem is feltétlen dolgozni akar az ember munkábamenet, hanem tartalomfogyasztani. Programozó vagyok, és napi szinten 2 és fél órát tömegközelekedem. Szeretném azt az időt vagy könyv/cikk olvasással, böngészéssel, játékkal, zenehallgatással, programozással (ha megszáll az ihlet), mp3 gyűjetmény tageléssel, leltárkészítéssel, házi iratok rendszerezésével... eltölteni. Ehhez viszont nem szeretnék egy telót, egy tabletet, egy notit, és egy ebook olvasót. Van egy telefonom és lenne egy ilyen. Mindent meg tudnék csinálni.

    Az egyetlen gyengéje ennek, hogy Haswell van benne, ami nem fog tudni OpenCL 2.0-át vinni, így fejlesztői gépnek nem jó. Egy Kaveri-Beema-Mullins procival instabuy lenne. Ha Skylake-ig AMD nem tud valamelyik gyártónál egy normális gépet piacra dobni, akkor Surface Pro 4-em lesz.

  • azopi74

    addikt

    válasz DummyBoy #113 üzenetére

    "Ha kishazánkat nézzük, nem hiszem, hogy egy manager vagy mérnök vonatozna munkába :)"

    Pedig azért vonatoznak jó páran. Persze csak azok, akik vonathozáshoz szerencsés, autózáshoz viszont szerencsétlen helyen laknak és dolgoznak, de ez azért nem kevés, mert ha a tömegközlekedésre azt mondjátok, hogy kis hazánkban katasztrofális, az hatványozottan igaz a közúti közlekedésre.

    Én pl Intercity-vel bent vagyok Kelenföldön kb fél óra alatt, onnan négyes metróval még 10 perc az út a munkahelyig. Ugyanez kocsival kicsivel hosszabb és idegtépőbb művelet, tudom, mert jó darabig csináltam, gyakran csak az tartott fél óráig, hogy Törökbálinttól a Sasadi útig beverekedjem magam, és akkor az esetleges belvárosi dugókról még nem is beszéltem.

    Néha meg Bécsi irodába kell mennem, ott is a vonatot választom gyakran, kb két óra alatt ott vagyok Railjettel, ami nem sokkal több, mint ami kocsival lenne, és értelmesen tudom legalább eltölteni azt az időt is, (ha mással nem, alvással ) Nagyobb távokat meg úgyis repülővel tesz meg az ember, ahova szintén jól jön a notebook, főleg, ha az ember kicsit el van maradva a melóval, és nem engedheti meg magának, hogy inkább a tableten mozizzon kényelmesen.

    És hát Magyarországon nem a gyártósori munkások szoktak elsősorban ezeken a járatokon közlekedni, ahogy repülőt is csak nyaraláskor vesznek igénybe.
    Témához visszatérve: a vonaton minden második ember az okostelefonját, minden harmadik ember a tabletjét, viszont minden negyedik meg a nem éppen filléres notebookját nyomkodja útközben - meg van néhány e-book olvasgató ember is - (igen, ez több, mint 100%, mert van olyan, aki váltogatva több eszközt is nyomogat :-) )

    És aki notebookot nyomogat, az ténylegesen dolgozik, nem azért veszi elő, mert nincs tartalomfogyasztásra alkalmas eszköze. Általában vagy valami fejlesztőkörnyezetet, vagy Autocad-et, vagy az Office csomag valamelyik tagját szoktam látni a képernyőkön, nem pedig facebookot meg youtube-ot :)

    Szóval igenis van igény még kishazánkban is olyan eszközre, amivel út közben is lehet dolgozni. Ha nem így lenne, miért fogynának még ma is a notebook-ok? :-) Mi előnye lenne különben egy desktop PC-n

Új hozzászólás Aktív témák