Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fsc

    tag

    válasz Belba #40 üzenetére

    Lefordítom magyarra, amit írtál:
    1. a szerviz jól működött, kicseréltek mindent ami nem volt jó.
    2. az aksi 2 évig bírta .Gyorsan hozzáteszem, ez nem jellemző az ún olcsó kategóriában, márpedig 3 éve a bttó 200000,- Ft az volt
    3. egy frissen lejárt garanciánál érdemes méltányosságot kérni, ha a szerviz nem is, de a FSC központ általában segít.
    4.barátnő: a sztori annyiban sántít, hogy a garanciaidő alatt érthetetlen egy vagyont ráköltetni a gépre, hacsak nem alkot valaki olysmit a gépével, amit nem kéne.

    Még valami: a fusi 2 éve piacvezető magyar laptoppiacon. Ezt persze rá lehet fogni az árakra, de nem ez a titok, a Dacia se piacvezető a magyar autópiacon. Évi 60-70000 notesz eladásakor sajnos a nagy számok törvénye alapján becsúszik hibás termék is.
    2 fontos tényt kell mérlegelni:
    1. a notebookat NEM a brandek gyárták, hanem olyan cégek, mint a Quanta, Wistron, ECS, stb. Ún. OEM gyártók, és ezek mindenkinek gyártanak. Ha pl. egyszer megnézel jobban egy FSC és egy Toshiba olcsó laptopot, rájössz, hogy pár gomb, a tapipad, stb. feltünően hasonló helyen van, hasonló a tapintása, stb.
    2. 2 szempont van a notebookok megvásárlásakor, az ár érték arány és a szervizháttér.

    A Fusi sikere rendesen kiverte a biztosítékot pár olyan cégnél, akik ebben nem voltak üzleti partnerként eléggé benne, ill. egy olyan cégnél ill.partnereinél dolgoznak, akiknek kevesebb babér termett. Megfontolt anyagi érdekből jópár hozzászóló ilyen fórumokon egyszerű ügyfélként bemutatkozva fikázza a céget ill a termékeit.
    Ez akkor a legnyilvánvalóbb, mikor a vélemény túlságosan egyoldalú. Szerencsére a vevők és a fórumok olvasói is felnőtt emberek, akik a helyükön kezelik a dolgokat.

    Amúgy kérlek, keress meg magánban és megjavíttatom a barátnőd notebookját, ha valóban gyári hibák miatt nem működik!

Új hozzászólás Aktív témák