Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz lenox #24 üzenetére

    Az ESRAM nem olyan jó ötlet, mert azt ki kell használni. Az Xbox One-ban azért jó, mert oda lehet trükközni, hiszen csak egyetlen gépről van szó. Olyan specifikus megoldást írnak rá a fejlesztők, amilyet akarnak. PC-n ez nem működne, mert senki sem fog rá optimalizálni.
    Magából a DX12-ből is hiányoznak olyan részek, amelyekkel egy ilyen memória jól kihasználható. Bezzeg az Xbox One-only D3D12 mono konstrukcióban benne van. Ha a Microsoft sem akarja, akkor itt nehéz szembe menni ezekkel.

    (#12) lenox: Node-onként csak egy rendszermemória van benne. Az NVDIMM inkább adattárolás. Persze direkten azt is lehet címezni. Erre van HSA I/O felület, azzal minden speciális részegység képes adatot beolvasni az adattárolóról és kiírni az adattárolóra.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák