Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Francia91

    veterán

    válasz ronson #34 üzenetére

    Amint olvashattad, 3 elektromos kábelen buktam el. Ismerősöm Harley Davidsonában (ami akkor volt 2 éves motor!), a komplett elektronikus gyújtás adta meg magát Olaszországban, amihez ráadásul csak úgy tudott volna hozzáférni, ha lebontja a fél motort.... (teherautóval lett hazahozva)
    Amúgy is terveztem a motor újrakábelezését, ugyanis az MZ egyetlen lehetséges hibaforrása szinte 95%-ban az elektronikában rejlik, ami a kb 25-30 éves kábeleknek tudható be. Ha ezt a vétel után megcsinálom, akkor hiba nélkül jártam volna meg Erdélyt
    Nem kell hozzá szakértőnek/szerelőnek lenni, de tudni kell, hogy ezeknek egy picivel több karbantartás kell, mint a mai modern motoroknak, és józan ésszel remekül karbantarthatóak

    Fater ETZ 250-esében 111.054 km van, megszakítós gyújtással, bontatlan motorblokkal... Hiba nélkül járta meg vele nem egy alkalommal az NDK-t Tehát nem szar motor ez, csak megfelelő gazdát igényel, aki tisztában van vele, hogy meddig hajthatja, nem spórol az alkatrészeken és az olajminőségen, nem hajtja szarrá az MZ-t...

    Az, hogy itt pár ember leszarozza, nem tud meghatni, számomra akkor is ez "A MOTOR"
    Általában olyan szarozza le az MZ-t, aki kókányolja össze-vissza, aztán meg nem tudja, hogy miért nem megy, miért nem jó... :C

    [ Szerkesztve ]

    "Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

Új hozzászólás Aktív témák