Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Premier előzetest kapott a Venture to the Vile
gp Befutott a PC-s kiadás, a későbbiek során PlayStationre is megkapjuk a játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kokov
tag
Tudom, hogy esélytelen, amikor elképzelem, ahogy leültök és nagy egyetértésben kitaláljátok, hogy egy körváltós 4 ütemű Honda, ami évekig gyakorlatilag kinyírhatatlan és elmegy 2-3 literrel az akkora lehúzás, hogy egy igazi kizsákmányoló rendszer terméke, mert semmit nem fogyaszt és csak megy és megy bezzeg az MZ az milyen jó, mert jó nehéz és eszik, meg cserébe jól nem is megy.
Ó egek.
Mert szétszeded és össze tudod tenni és ettől jó, mert ülsz nyakig retkesen a garázsban egy kényelmetlen sámlin és bebeszéled magadnak, hogy nem lenne jobb kint motorozni inkább, mert te hogy szeretsz retkesen ülni a garázsban. Szeretsz a frászt.
Nem vitázom, nincs ennek értelme, igazából költői kérdés volt, hogy „minek kell történni a belátáshoz?”. Egy új motorhoz kéne jutnia első körben, csak ott a hiba, hogy pénze nincs és a legolcsóbb megmagyarázni, hogy nem kell új motor, mert az MZ is jó és így a nem tervezett út szélén rohadás az egyből nem szívás lesz, hanem kaland.
Nos, jó is a kalandozás és amikor a 17 éves gyerek tolja azon tudok is nevetni, csak 30 felett már inkább elszomorít.
Az a qrva nyomor jut az eszembe róla, amit senki nem érdemel meg, aki rendesen melózik 8 órát naponta. -
Francia91
veterán
Őszintén: Lett volna pénzem nagymotorra is (jogsim is megvan rá), úgy kb 900.000 Ft-ig elmehettem volna motorvásárlásban Miért ETZ-t vettem? Mert már bizonyított az évek során! Mert egy egyszerű konstrució, amit ha kell, az út szélén is tudsz javítani (jaa, igen, haverom hiper-szuper 3 éves KTM-je felvonulásokon, meg hosszabb utakon rendszerint felforr ), és a fenntartása is olcsóbb . Amúgy meg ennek az átlagfogyasztása 4,7 liter/100 km, ami szerintem nem mondható rossznak egy 26 éves 2 ütemű motortól, csurig pakolva, meg az én 100 kilós súlyommal
Kollegám Pannónia P21-essel járja a fél országot, hiba nélkül! Arra is mindenhol azt hallom hogy szar, meg satöbbi, de itt van rá példának kollegám, aki ért hozzá, tudja, hogy mit és hogyan kell összerakni, hogy az jó is legyen
CBR600-as Hondával rendelkező haverom azért nem tudott velem jönni Erdélybe, mert a blokkban vezérlést kellett cserélnie, hirtelen zsebből 80.000 Ft.... Vazzeh, MZ-nél egy komplett motorgenerál 60-70.000 Ft, felső hangon számolva... No comment...
Nem a pénzzel van gondom, hanem azzal, hogy ma már mindent úgy csinálnak, hogy 10 éven belül dobja ki az user. Valaki pedig szereti a 2 ütemű jószágokat, van egy külön világa neki... 2-3 év múlva majd lesz az MZ mellé egy VW Bogár 1300-as (igen, tudom, neked ez is szar ), meg egy Honda CBR1000F, a Bogár után...[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
kovy79
őstag
válasz #79335424 #50 üzenetére
Nem, csak Vasadi Misivel beszélgettünk róla (pöttyös Pancsi), meg online követtem.
Huhh, arról a CBX-ről valamelyik mostani Veteránban volt cikk. Gyönyörű gép, mint egy szobor! Csak az árai ne lőttek volna úgy ki, mint egy ágyúgolyó...''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006
-
#79335424
törölt tag
Te tök rosszul látsz valamit. Fogalmad sincs arról, hogy mi a motor szeretete, milyen érzés olyan motoron ülni, amit Te raktál össze, amit az utolsó csavarig ismersz. Sztem mi itt tényleg jól eldiskurálunk Simsonokról, MZ -kről, Pannóniákról. Pedig képzeld, volt már új motorom! A mostani egy 2003 -as HD Dyna Sport (Nyíregyházi HD szalon), 2001 -es HD Dyna Glide (HD Budapest), 1999 -es Suzuki VL1500 (Amargo Chopper). De, az elsőre (ETZ250) emlékszem a legpontosabban. 1987 ápr. 10. (péntek). Akkor, az első gurulásomnál találkoztam azokkal az emberekkel, akik a mai napig meghatározói az életemnek. Minden egyes hiba, lerobbanás, esés, stb. ma egy-egy emlék, story. Nagy kár lett volna, ha ezek nem színesítették volna az életünket.
-
kovy79
őstag
Az én példám pont jó válasz neked:
Németországban élünk, nevezhetjük jómódúnak magunkat (orvos + informatikus) és én most vételi szándékkal csakis 15-20éves, ütött- kopott (de egyben lévő) motorokat nézegetek, hogy koszosan ülhessek a sámlin és szerelhessek, majd -lehet, hogy sokkal kevesebb ideig- motorozhassak azzal, amit én újítottam fel, javítottam, tartottam karban...
Nem vágyok arra, hogy bemenjek egy szalonba és kihozzak egy új motort. Veled ellentétben én mondjuk nem nézem hülyének (és ki is mondom) azt, aki nem velem azonosan gondolkodik és nem jelentem ki -sarkosan fogalmazva-, hogy egy csóró hülye...#54) Somatom, ez pont olyan, mint sok mai okostelefon tulaj, akik már el sem tudják képzelni fb, viber, stb nélkül az életüket és kis túlzással hülyének nézik az embert, ha az átmegy a szomszédjához megkérdezni valamit és nem whatsapp-on ír rá...
[ Szerkesztve ]
''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006
-
#79335424
törölt tag
Na, ez a veszély minket tényleg nem fenyeget. Én vagyok a társaságban az egyetlen Android -kütyübolond. A másikról, az engedélye nélkül, bármilyen képet közzétenni kifejezetten sértésnek számít. Tulképp a kommunikációnkhoz van a FB -nál is egyszerűbb mód. Van egy közösen épített és közösen fenntartott házunk, ahol a motorjainkat is tartjuk és napi szinten találkozunk, kb. 20 éve.
[ Szerkesztve ]
-
PAtr0n
addikt
Nem mindenki születik bütykölésre, és arra sem, hogy a maga két kezével összerakott blokk első sikeres beindítása után megérezze azt az igazán felemelő érzést, amit azok sosem fognak akik túl korán feladják, vagy pökhendiségből leszarozzák a régi technikát.
Szegény vagy barátom, így 30 felett, nagyon is, csak még nem tudatosult benned. No offense..."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Fogadjunk eszedbe nem jutott megállni nálam
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Joe.36
addikt
Gratulálok, szép A régi szép emlékek
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Djuree
félisten
na ezt elolvasom! már csak az mz miatt is.
nekem ts 125-öm volt, azzal kimaradt, de most a nagy yamahával muszáj lesz végre beiktatnom nekem is.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
frem1790
tag
Nekem kb. az jött le a szavaidból, hogy hülye mindenki akinek valami hobbija van. Lökött a rádióamatőr mert saját rádiót bütyköl és azzal fürkészi az étert, lökött a motorszerelő gyerek mert szerinte nagyobb élmény egy olyan mocin repeszteni amit saját két kezével rakott össze, stb...
Hiányzik belőled az alkotó ember öröme: örülni a jól végzett munka gyümölcsének és élvezni azt. Evvel persze nincs semmi baj: nem vagyunk egyformák mi emberek, ettől színes a világ. Egyedül azt nem értem, hogy ha Te így látod a dolgokat akkor miért próbálod elrontani más örömét és lehúzni a teljesítményét???Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
-
kelly416
veterán
-
macskea
őstag
válasz #79335424 #10 üzenetére
Valami hasonló kommentet akartam írni, hasonló hibalistával. Az utolsó ETZ-m egy 8e km-t futott gyakorlatilag gyűjtői darab volt, az is széthullott minden méteren. A kor nem múlik el nyomtalanul.
Ettől ilyen nagy szó amúgy, amikor látok valakit egy ilyen motorral nekiindulni egy komolyabb túrának. Garanciális pár éves motorral ez nem akkora truváj, de én mégis azt választottam, inkább a távolság legyen a kaland, mindsem a lerobbanástól való rettegés meg az éjszakai szerelés. Én ehhez már puding vagyok.
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
khron78
őstag
Végre egy jó cikk!
Köszi a beszámolót, klassz túra lehetett, a végét leszámítva.
Örök élmény marad! -
Laca0
addikt
Nekem 250-es "Etkám" volt, 80ezer kilóméter felett (én csak 15-öt tettem bele). Leállni csak akkor kényszerültem, amikor kifogyott a benzin (sajnos többször elszámoltam magam). Pedig nem csak országúton, hanem terepen is jártam vele.
Az évek alatt egyszer állt meg úgy, hogy 8km-t kellett tolnom teljes felszerelésben, megpakolva...
Otthon kiderült, hogy a generátor egyik sarujáról ugrott le egy kábel. Ha levettem volna az oldaldeknit, egyből megláttam volna
Ill. néha előfordult, hogy az oxidáció miatt nem kapott áramot az akkutól, de egy kis felülettisztítás után már lehetett is indulni. Gyergyakulcs, tartalékgyergya, pár villáskulcs, csavarhúzók azért mindig voltak nálam!Még annyit hozzáteszek, hogy ezek az ETZ-k igen kényelmes túramotorok (voltak)! 90-100-as tempót erőlködés nélkül tartották és a menetszél sem vitte le az embert. Nem sokszáz kilóméteres utakra volt tervezve (mint ahogy a legtöbb jármű sem!), ennek ellenére én is 100-150km-eket mentem egyhuzamban vele és nem volt gondom. Persze mindennel előfordulnak váratlan hibák. Most eszembe jutott még egy sztori! Elkezdett fulladni a motor, majd leállt. Cseklisa kezd: gyertya, gyújtás, benzin, karbi... Minden jó. Berúgom, indul. Megy 5-10km-t, megint leáll... cseklist megint, minden jó, a motor indul... amikor lehúztam a benzincsövet, valahogy nem olyan sugárban jött a benzin, mint szokott... kiderült, hogy a tanksapka levegőző lyuka el volt dugulva!!! úgyhogy a további utat lazán rácsavart tanksapkával tettem meg...
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11 Lite 5G NE Dual 8/128 | Redmi Note 8 4/64 | MikroTik hAP AC2 | Sony KD-55XH8096 | LG 47LM620S | Denon AVR-1612 | Eltax Experience 5.0 | Egreat R6S
-
csabyka666
addikt
Részben igazat adok neked, de csak részben!
Én a vásárlást tekintve valahol a kettő között vagyok. Pénzem lett volna (sajnos csak használt) japán motorra, nagyon tetszettek a sorkettes naked bike-ok (GS500, de méginkább ER-5). Meg tudtam volna venni, de 2 "apró" gondom volt.
1.) Pénzem nem sok maradt volna, és akkor éppen tervben volt egy vállalkozás indítása, azt pedig nullából nem lehet.
2.) Számoltam azzal is, hogy mi van, ha elromlik? Felénk az a mondás járta: "az új gépen az alátét is új", de mivel használt motort vettem, sajnos hatványozottan kellett gondolnom a meghibásodásra.
Szerencsére van egy kis szerelő-vénám, nem pityergek, ha olajos lesz a kezem, illetve nem vagyok a pénztárcám ellensége sem - nem mindegy, hogy a garázsban, olajosan, sámlin ülve megjavítom, vagy évente viszem szervizbe (évente olajcsere, karbiszinkron, néha gumit is kell rá venni, erős motorra abból se a legszarabbat kellene megvenni, alsóhangon egy százas 2 normális gumi...és ezek még csak a kötelezők, még el sem romlott a vas!)
Ezekhez a szoci motorokhoz van leírás, az utolsó csavarig leírnak mindent, hogy otthon meg lehessen javítani.Sokat fórumoztam a vásárlás előtt, lényeg a lényeg, 251-es ETZ lett a kiválasztott, és nem bántam meg! A forgalmat lehet vele tartani, emelkedőn sincs gond, 2 személlyel is megbirkózik, fogyasztása sem olyan rossz. Jó értelemben igénytelen motor, évente átnézem, és nincs vele problémám. Ha megadja magát a blokk, akkor megy generálra, és ki fogom tudni fizeti, nem kell ráköltenem egy használt motor árát.
A 2-3 litert nem hiszem el, akármilyen hiperszuper űrtechnikád is van. Bocs, elhiszem, ha 70-et mész vele 6.-ban, lejtőnek, hátszéllel, de ha tényleg használni akarod, nem fog elmenni 2-3 literből. Ezt több, igazi motoros barátom is megerősítette, akik 600-as sornégyekkel járnak, és ha elhúzzák neki, bizony nyeli a benzint. Én is eljárnék 3-4 literből az ETZ vackommal, de akkor inkább megyek gyalog, vagy busszal, mert úgy nincs élvezet a motorozásban, ha a csak negyed gázon tötymörgök, lejtőn meg behúzom a kupplungot.
Szóval összegezve: igazad van, szívem szerint én is új motort vennék, és javaslom mindenkinek, vegyen is új motort, mert az új cuccokkal valóban kevesebb a gond! Azzal viszont nem értek egyet, hogy le kellene hülyézni a Simsonos gyerkőcöket, nagyon nem!
Vannak, aki szívből motoroznak, és vannak, akik szimplán bohócok, játsszák az eszüket. Ők általában az életben is ilyen mentalitással rendelkeznek, lehet, hogy másra nincs is pénzük, csak a motorral villognak, enni meg nincs mit.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
creation
senior tag
Először is... Gratulálok.
Nem vagyok egyedül az agymenésemmel, csak én már megelégeltem. Aztán rá kell jöjjek, hogy igazából annyira nem is volt az rossz...
Saját tapasztalataim: [link] [link] [link]
Nem volt jó gazdája. Sajnos olyan élethelyzetben vettem meg olyan hibákkal, amiket akkor nem tudtam javítani (nem volt már rá pénz). Ezért sajnos a motor sem volt túl hálás. Párszor hagyott az út szélén. De be kell tudjam ezt annak a ténynek, hogy öreg is volt és sajnos sz.r is.
Aztán megvettem a "nyugatit"... [link]
Azt gondoltam kevesebb bajom lesz vele...
NOS NEM. Azaz de, csak másképp. Meg más összegért...
A legújabb feladat, hogy megoldjam, hogy a 2-es hengerből a szelepfedélnél a vadi új GYÁRI 2600HUF-os szaros tömítő alátét alól ne gyöngyözzön az olaj! Ami így elsőre semmi, de gyakorlatban egészen valószínű, hogy 4 gyári csavar + 4 gyári alátét + szelepfedél tömítés kombó lesz, ami alsó hangon lesz 30eHUF. Ennyiből meg lett volna az ETZ-n a festés, vagy a full elektronika csere.
Utána meg jön a vezérmű lánc csere... Amit én nem tudok megcsinálni, hiába autóreszelő a szakmám. Nem értek hozzá, így megy szervízbe. Egyenlőre tudni sem akarom, hogy mennyi lesz az annyi! De az is lesz vagy 50eHUF az 100%.
Szóval, amikor a családom okoskodott, hogy miért nem veszek nyugatit, azzal nincs baj, akkor ilyenkor be szoktam mutatni a "nincs gond"-ból adódó számlákat... És szoktak csodálkozni...
Egy szó mint 100... Jó kis motor az az ETZ. Nem mondom azt hogy visszacserélném, de azon tudtam, hogy mit miért kell csinálnom, itt meg rohangálhatok a szervízbe.
Tartsd karban s tiszteld, akkor még törökországot is meg fogod járni vele!
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
-
Mindig jó ilyet olvasni, most is!
Köszönöm a lehetőséget.
Nekem, úgy 20 éve volt ilyenem, és bár szerintem az egyel ez előtti széria jobb volt, ezt is szerettem. Egy könnyű kis városi motorként kezeltem. Nem volt egy erőgép, nem száguldozott 200-al, de lelke volt, sokkal könnyebb, és kevésbé fárasztó volt motorozni vele, mint a 350-es jávával.
Ha megbecsülöd, szereted, akkor kitartó társad lesz.
Kívánom, hogy legyen vele még sok közös kalandod, és örömed! -
kelly416
veterán
válasz csabyka666 #69 üzenetére
Kawasaki VN800 Drifter, 4,5-5,5 liter, pedig V2 és cruiser, úgy is használom. Egy sor4 600-as minimum ennyit bepuszil.
-
csabyka666
addikt
Igen, és akkor az még nyugdíjas tempó. Nem volt sornégyem, de olyanok mondták nekem ezeket az infókat, akik nem kamuznak orrba-szájba.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
addikt
Jo cikk lett és nagy kaland!
iPhone felvásárlás előfizetéses is!
-
Den Hadnagy
senior tag
Nekem a 600as Hornetem eszik 4,5-4,7-et, csomag nélkül, 90 kilómmal, hegyen "hajtva". Nem vagyok profi, 110-120 a teteje (mondjuk egy nakeden elég is annyi)
Transzfogaras jövőre nekem is tervben vanSzóval fogyasztásügyileg meg tudom erősíteni, amit mondasz.
A cikkhez: riszpekt a bátorságodért.
[ Szerkesztve ]
"Ha máshogy éled az életedet, azt a társadalom önmagában kihívásnak tekinti. Nem kell, hogy árts, a másság félelmet kelt. Fél, mert rámutatsz, hogy máshogy is lehetne. Fél, hogy ha nem követed a normáit, a végén mégsem szakad rád az ég."
-
kelly416
veterán
válasz csabyka666 #74 üzenetére
Kollégám meséli, elmentek Sirokra többen is innen melóhelyről (Szentes). Aki mesélte, egy 125-ös endúróval, a többiek 800-1100 sport és túra-sport, de egy tempóval haladtak, senki senkit nem hagyott ott sehol. Mielőtt célba értek, gyorsan beporoltak egy kútra tele tölteni a vasakat, a mesélő meg mondja, levette a tanksapkát, bele kukkantott, és a többiek kérdő tekintetére csak ennyit felelt, "Én még ezzel haza megyek." És nem hinném, hogy annyival nagyobb lenne a tankja. Egy 600-as ennyivel takarékosabb lenne?
Den Hadnagy:
A h.sz eleje nekem szól, de sem a cikk sem az érdem nem az enyém. (Most másodjára elolvasva nem annyira félre érthető, mint először, már én is értem, mire gondoltál. Mindegy, így hagyom.) Ettől függetlenül tervben van jövőre egy Transzfogaras, de hirtelen 1-ről 4-re emelkedett a családom létszáma (plusz kutya), úgyhogy én bebuktam a motorozást egy darabig, ha nem akarom otthon hagyni a Többieket. Rövid túrák, találkozók OK, de Erdély nem olyan, ami bárkinek is a könyökén jönne ki, ezt nem szívesen venném el a család szeme elől.[ Szerkesztve ]
-
Den Hadnagy
senior tag
Jaja, vágom, csak ezért nem akartam 2x írni, telefonról vagyok.
Sirok hatalmas buli, 2007 óta járok oda.
Nekem 19 literes a Hornet tankja tartalékkal együtt, a számítógép akkor jelez üreset, amikor még 9 liter van benne. Szal 10 litert szoktam tankolni 210-230 km-re nagyságrendileg.
"Ha máshogy éled az életedet, azt a társadalom önmagában kihívásnak tekinti. Nem kell, hogy árts, a másság félelmet kelt. Fél, mert rámutatsz, hogy máshogy is lehetne. Fél, hogy ha nem követed a normáit, a végén mégsem szakad rád az ég."
-
csabyka666
addikt
A 4,5 liter már hihető, a 2 liter - nekem - továbbra sem. Nem azért, mert irigy vagyok a 4T fogyasztására, hanem egyszerűen nem megy el ennyiből - ha normálisan használod, és 90-100-at mész vele! A végén már ott tartunk, hogy meg kell állni 100 kilométerenként, mert a tankot szétrepeszti a megtermelt benzin.
Ja igen, 50-es 4T robogók legendásan jól (keveset) esznek, de cserébe nincs teljesítmény se, mondjuk oda, ahova tervezték őket (falu, város) szerintem nagyon jó választás. Miután 2 óra városi vezetés alatt véresre rugdostam a lábfejem egy 600-as GPZ-n, kezdtem felértékelni a robogók szerepét.
Simsonnal 3 literből eljártam én is, mentem vele sokat forgalomban, nem csak faluban rajoltam, a vége 65-70 volt, sík terepen inkább csak 65, de az megint más világ.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
kpal
veterán
Élmény és kalandos túra volt .
Most is hűen helyt állt az N8. -
Füge007
senior tag
Először is grat az írásodhoz, mint nagy világcsavargó nagyon szeretem az ilyen beszámolókat. Nagy szép helyeken jártál, bár az idő majd a technika sem volt kegyes hozzád. Azonban ez ne szegje kedved, mint a negatív kritikák sem! Ha neked ez a motor tetszik akkor ezzel motorozol, ennyi, nem is értem miért kell ebbe belekötni Remélem a következő utadon semmi probléma nem jelentkezik, ja és szívesen olvasnám majd annak is a beszámolóját! Sajnos én nem motoroztam, de mostanában egyre jobban izgat a téma, lehet benevezek majd én is valami túragépre, de ez még a jövő zenéje. Sok sok balesetmentes kilométert neked
Füge
-
Francia91
veterán
Jövőre is lesz Erdélybe menet, nagy valószínűséggel többen is megyünk MZ-vel . Én 2011 óta évente járok Erdélyben, idén mentem először motorral, eztán is megtartom a szokásomat, hogy minden évben egy hetet kint töltök Erdélyben
Ha pedig 3 éven belül meglesz az 1300-as Bogár, akkor azzal is bejárom Erdélyt"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
DonElvis
tag
Respect a túráért.
Úgy szeretem olvasni ezeket a szocimotoros túrabeszámolókat. Csak az a baj, hogy majd' mindegyik trélerezéssel ér véget. Biztosan én vagyok már elkényelmesedve, de lehet nem állnék neki motort szerelni az út szélén, inkább felgyújtanám mérgemben.
Furcsa ám az, hogy mindneki úgy tartja, ezek a motorok egyszerűek, könnyen javíthatóak. A szerző ennek ellenére nem tudta működésre bírni a gépserkányt, ráadásúl mint írja nem idegen tőle a mociszerelés.
Ez ez egy dolog az, ami miatt ki fognak halni ezek a gépek. A mai világban egész egyszerűen már nincs idő az út szélén motort szerelni, oda kell érni időben. Csak ezért nem vettem ilyen gépsárkányt, maradtam a nagyrobogónál.Üdv:
DonAmi nem számít, az nem érdekel
-
kelly416
veterán
válasz Den Hadnagy #78 üzenetére
Nekem nem tudom mekkora a tankom és nem tudom, mennyi a tartalék. Átlagosan 120 mérföldnél kell tartalékra kapcsolnom, mentem már 160 mérföldet (nem szándékosan) egy tankkal, még nem állt le, de tovább nem próbálgattam. Nálam ennyi a számítógép.
-
-
vandor01
őstag
Jo kis tura...
kar a vegen a szoporoller de hat ez van ETZ meg 26 evAnno az en idomben mikor fiatal voltam
es ezek a 26 eves mocik ujjonan szaladgaltak!
akkor mi is az oregeket vettuk 250/1 vagy ETZ250...
vagy a nyalanksag! sajat epitett moci!
/1 vaz, ETZ blokk+hatso lengovilla, kis kerek elol tarcsafekkel....
azt irany az NDK 1989ben voltunk ezen az utvonalon:
Budapest-Drezda-Berlin-Nyugat Beril-Rostok.. na es vissza!aztan Legyelorszag Krakko csak 400km hetvegere kiugrani? voltunk parszor
Erdelyben is voltam 1x...Technikai cummi mindig elofordulhat de ha karban volt tartva a gep?
valamint megfelelo mennyisegu tarcsi alkatresszel... azt nem volt gond[ Szerkesztve ]
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
wolfnet
tag
válasz Francia91 #28 üzenetére
Minden tiszteletem a tied már írtam is korábban, de azért tegyük hozzá ehhez a kijelentéshez azt, hogy azért a te motorodban is elég sok minden ki lett már cserélve az évek során, és ne egy harley-hoz hasonlítsuk, hanem mondjuk japán motorokhoz. Nekem 22 éves és szintén kitűnő. Mit tekintünk mainak? Gazdin múlik elsősorban az, hogy megmaradnak-e.
Privátban érdeklődj! :)
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPad Air 6 2024 13 128GB Cellular 5G "ÚJ" 2027.05. 16. Apple garancia
- HP Elitebook 8760w,17.3",i7-2670QM,16GB DDR3,180GB SSD,2GB DDR5 VGA,WIN10
- Sony MHC-V77DW BT Mini Hifi (Hangfal) DVD lejátszással!
- Aspire A515-55 15.6" FHD IPS i5-1035G1 16GB DDR4, 512GB NVMe SSD, ujjlolv gar
- Dell Latitude 5580,15.6",FHD,i5-7200U,8GB DDR4,256GB SSD,WIN10
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen