- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autóhifi
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
8nemesis8
veterán
Összefonódásról nem is beszéltem, pusztán a megbeszéléseknél kérdés ki mennyire lesz hajlandó engedni, mert ugye kell a feleknek.
Ebből következően új fejlesztések kellenek hardverhez szerintem és maga a konzol szoftveréhez is. Nem kérdés, hogy megtérülne jó eséllyel..Várom a fejleményeket!
-
Paci.
tag
Ööö...
Nem mintha a napokban emlegetett merevlemez mizériára utalnék, de majdnem kartellgyanús a dolog
Persze elvileg mind jól járunk, ha összefognak.Vétkezz csak, gyónni ráérsz...
-
veterán
Nem tudom, hogy ez megvolt-e?
Xbox Durango
Intel proci + NVIDIA GPU?[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze megvolt. A 8 magos Atomnál abba is hagytam az olvasást. Illetve ugye tudjuk, hogy az új generációs Xbox lenyűgöző képességeiről (ahogy Neal fogalmazott) az AMD beszélt először, ráadásul hivatalosan. Miért is tették volna ezt, ha nem lenne benne AMD hardver. De mint mondtam, sok a hardverrel kapcsolatos spekuláció. Már mindent összeházasítottak a rendszerrel. A következő héten majd más lesz benne.
Jelenleg a logikából érdemes kiindulni. A hardvernek már kész kell lennie, ha 2014 előtt lesz a start. Jelenleg igen erős az a logika, hogy olyan rendszer kell, ahol a CPU-t és a IGP-t egymáshoz tervezik. Mivel az NV-nek nincs x86 licence, így kizárt dolog, hogy x86-os processzort raknak a rendszerbe, ha mellette NV IGP lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És attól, hogy az AMD-től elment Bob Feldstein (aki állítólag az Xbox projectet intézte), az MS rögtön kidob kb. ~3 évnyi munkát, és újratervezi alapjairól az egészet? Ez az új Xbox megjelenését 2016-ra tolná. Persze csak akkor, ha nem NV-t terveztek eredetileg bele.
Az Eurogamer Atomot írt.
Akkor ne IGP-re gondolj, hanem heterogén módon programozható processzorra. Ezzel is lehet csúcsgrafikát csinálni, sőt, sokkal többre is képes, mint egy homogén többmagos processzor. A PS3-nak is ez volt az alapkoncepciója a Cellel, csak hat éve még nem volt meg hozzá a technika. De a Cell mindenkit lesokkolt, és meggyőződésem, hogy a Sony volt ennek az egész heterogén iránynak a katalizátora, mert megmutatta, hogy az elméletben ígéretes elv működik a gyakorlatban is. Ma már mindenki a heterogén érába tervez.
Ebből a szempontból fontos, hogy a LOC és a TOC erőforrásokat úgy tervezzék, hogy egymást kiegészítsék. Ezt az Intel és az NV együtt képtelen megtenni, vagy csak akkor, ha az Intel ad az NV-nek licenceket. De ezt nem tették meg, így ha NV grafikus vezérlő lesz az új Xboxban, akkor kizárt dolog, hogy Intel processzor legyen mellette a lapkában, mert nem lennének képesek koherens módon megosztani egymással a rendszermemóriát, illetve értelme sem lenne, mert nem kezelnék az erőforrások ugyanazokat a pointereket. Ezeket a fejlesztők kérik, mert erre szeretnének haladni.
Az pedig téves sztereotípia, hogy csak a dedikált GPU-val lehet elérni csúcsgrafikát. A szoros integráció jóval kifizetődőbb. Csak csorgatja az ember nyálát, ha megnéz egy PS3 exkluzív játékot, és annak technikai képességeit, és ma a Cell+RSX-nél már nagyságrendekkel erősebb SoC is fejleszthető.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
Nem fogok megint belemenni ebbe az APU-s vitába, de a PS3 is dedikált CPU és GPU, ahogy az Xbox is. Nyugodtan mondhatsz példát APU-s csúcsgrafikára.
A konzolok grafikája már nagyon elavult, csak néhány esetben ez kevésbé feltűnő. A PS3 azt is megmutatta, hogy nem érdemes túl spéci hardverre építeni, mert az exkluzív játékok kivételével, mindenütt csak hátrányt jelent, optimalizálás terén.Ezt az Intel és az NV együtt képtelen megtenni, vagy csak akkor, ha az Intel ad az NV-nek licenceket. Itt volt vmi licenc csere: NVIDIA Gets Access To Unspecified Intel Microprocessor Patents.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egy mai top APU keresztbe lenyeli a PS3 és az Xbox 360 teljes hardverét. Majd 10x nagyobb tempóra képes egy A10-5800K APU. Persze ez még mindig szimpla integráció, de a következő generációs fejlesztések már architekturális integrálást szekerét tolják meg. PC-n ilyen lesz az AMD Kaveri, az NVIDIA Maxwell és az Intel Skylake APU. Konzolba nyilván lesznek speckó igények, hiszen a Sony és az MS is nagy megrendelő lenne.
Semmi spéci dolog nincs abban, ha követik az AMD, az NV és az Intel, illetve alapvetően a többiek jövőképét az integrálásról.Írja a cikk, hogy no x86. Ennek megfelelően nyilván az AMD-hez sem mentek AMD64-et licencelni. Ezért tervezi az NV a Denver processzorát ARMv8-ra, mert erre van licencük.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
vinibali
őstag
nagyon kétélű ez a fegyver... mondjuk valaki csak GT miatt venne Sonyt, de ha ugyan ez megjelenne Xboxra is, talán megvenné azt, mert úgyis szeret még az akármivel játszani. vagy fordítva. ez persze, csak elméleti síkon él
BIOS/UEFI írás, helyreállítás, törlés, mentés! https://www.bvinarz.org/bios-iras/
-
-
zooole
senior tag
válasz socialkiller #5 üzenetére
"PS3 Expert vagyok" --> "Mert még bőven van tartalék a PS3-ban amit majd csak a jövő játékai tudnak kihasználni"
Durván üti egymást a kettő. Multiplatform kizárt, az már most tömény fos. Úgy szenvednek alattuk a mostani konzolok, hogy rossz nézni. Exkluzívok pedig megálltak a grafikai fejlődésben (vagy rosszabb, lásd KZ3 átlag 25-ös framerate).
Jó vicc. Attól még, hogy a fejlesztők ki tudnak hozni valami szépet végre a konzolból egy tök lineáris pályán, 720p-ben nagyrészt semmiféle AA-val. Nagy teljesítmény. Egyértelmá, hogy nem elavult akonzol. De jó vicc
-
M107
addikt
Nagyon inkább az élmény és a játék hosszúság veszett ki a mai játékokból.
Szép csillivilli grafika, de rövid lineáris kevésbé gondolkodtató stb-stbItt van pl a Mafia 2 meg van az alaptörténet meddig tartana új videókat és történeteket kitalálni.
A pályák a grafika már úgy is kész, de ez a többi játékra is igaz.[ Szerkesztve ]
A fórumon, bármit leírhatsz, én csak az igazat írom le. :) Utálom ha hülyének néznek ! - Addikt - vissza az őstag címet :) )
-
arty
veterán
"vagy rosszabb, lásd KZ3 átlag 25-ös framerate"
látom te is nagy expert vagy a témában
[link]de biztos a patchelt, végleges változat rosszabbul fut mint a beta... meg én is csak hallucináltam, h nem voltak fps gondok a végigjátszása alatt
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Def26
félisten
Inkább arra feküdjenek, hogy minél hamarabb jöjjenek a gépek.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
dezz
nagyúr
Tulajdonképpen teljesen kézenfekvő az egész... Az is, hogy ezúttal közös alapokra építkezhetnek és hogy az a közös alap a HSA.
Az Andoidos készülékek is mind nagyon hasonló architektúrára épülnek, de ez ahelyett, hogy gazdaságilag előnytelen lenne, inkább sikertörténetté teszi az egészet. Azaz, bár jópár cég osztozik a piacon, de az a piac dinamikusan nő...
És hát eleve a HSA előnyeivel sincsenek tisztában sokan. Van egy mondás: 2x2 néha 5... Azaz, két dolog összetéve néha több, mint simán a kettő összege. Pontosan így van ez a CPU+GPU párosával is. Ez egy új szintet jelent a fejlődésben, ami új lehetőségek előtt nyitja meg a kaput.
Én nagyon bízom benne, hogy az új konzolok nem csak kb. ugyanazt, de nagyobb felbontással tudják majd, mint a maiak, hanem tényleg egy új szinre emelkedik az egész. Már nagyon ideje lenne az élethűbb grafikának és fizikának! Most nem állok neki keresgélni, de van a Youtube-on pár videó, ami off-line készült egy jóféle fizikai motort tartalmazó 3D rendererrel. Állati jól néznek ki! Ütős lenne, ha kicsit is meg tudnák közelíteni ezt a szintet!
(#4) rudi: Részben a PS3-nak és Xbox360-nak is közös alapjai voltak (PowerPC, sőt a Xenon CPU magjai és a Cell PPE-je lényegében csak az FPU-ban tértek el).
Látsz bármi más alternatívát a HW-re? Vagy az lényegtelen, mert hogy felhő? Vannak ugyebár már felhős gaming cégek, de valahogy nem szárnyalnak a részvényárfolyamaik.
(#21) juzer78: Elképzelhető, hogy ebben mindketten maradnak a saját megközelítésüknél. Ez persze némi kényelmetlenséget jelent a fejlesztők számára, de még mindig jóval kevesebbet, mint két teljesen eltérő HW.
(#36) Edenyke: Az exklúzív fejlesztéseket vagy az egyik konzolgyártó finanszírozza, vagy eleve házon belül (leánycégnél) készülnek. Így nem tehetik meg a fejlesztők, hogy gondolnak egyet és kiadják a másik gépre is.
(#43) lenox: Nyilván nem lesz ilyen szintű kompatibilitás.
(#44) Löncsi: Ez csak a teljesen (jogilag és gazdaságilag is) független fejlesztőcégekre igaz - de azokra nem is jellemző az exklúzív fejlesztés...
(#61) Abu85: "Egy mai top APU keresztbe lenyeli a PS3 és az Xbox 360 teljes hardverét."
Azért ez nem minden szempontból igaz. Bár a mai APU-k elméleti peakje 4x több, mint a Cellé, a merőben eltérő belső felépítés miatt összetettebb (computing) feladatokban a Cell (egy jól megírt kóddal) így is felülbírhatja a másikat.
[ Szerkesztve ]
-
zooole
senior tag
Mértem. Snow Drift Warzone. Max: 30 Min: 14. Átlag: 24.7
De ezt mérni is fölösleges. Mindenki érzi, aki játszott már 40-60FPS-el akármit. Mondjuk egy CoD-ot.
Aki meg azt mondja, nem látja a különbséget és nem érzi a 100ms-es input lagot. Legyen. Ettől még nem lesz igazuk
Multiplayer-ről volt szó. Az alatt a pár óra alatt én sem tapasztaltam különösebb gondot. Input lag ott is megvolt ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
arty
veterán
az előbb nemfejlődő látványról, meg 25fps-ről volt szó, most meg már kavarsz a 40-60fps-es cod-al... a standard 30fps (sajnos!) mellett a teljes gen alatt egyre csak szebbek lettek a játékok.
mondjuk szerintem is kb most van vége, az rdr-nél, forza4nél, gt5nél, kz3nál, uncharted3-nál aligha lesz valami is látványosan szebb ezeken a gépeken... idén karácsonyra "kellett" volna az uj gen.
bár ez a kellett sántit: visszasírom én még ezt a mostani gent ugyérzem, ha igazak a pletykák (géphez kötött játékok és társaik), ráadásul első évben/években drágák is lesznek a gépek és egy háromledes trutyiba se szívesen nyúlnék bele korai vásárlóként.
a fejlesztők is csak szivni fognak, lehet átirni az endzsineket brutál árakon, a még jobban elszálló fejlesztési költsgek pedig tovább szűkítik a választékot (rövidebb, egykaptafább, kommerszebb játékok jönnek, mígnem egyszercsak kipukkad ez az egész modell)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
zooole
senior tag
"az előbb nemfejlődő látványról, meg 25fps-ről volt szó, most meg már kavarsz a 40-60fps-es cod-al... a standard 30fps (sajnos!) mellett a teljes gen alatt egyre csak szebbek lettek a játékok."
A jelenről volt szó. És lejjebb te is írtad, hogy itt van vége a fejlődésnek. Ugyan ezt írtam. Most akkor mi a gond? A standard 30 FPS. Kivételekkel. A CoD az egyik. Az viszont rusnya, és nem is natív 720p. Az viszont kicsit nevetséges, hogy valaki kijelenti, a konzolban még van, miközben az egyik legnagyobb exkluzív multiplayerben helyenként játszhatatlan.
Látványosabb pedig tényleg nem lesz. GT5-nél sokan döbbentek rá, hogy mi is a helyzet. Nevetségesen recés, mamutfenyőfűrészelésre alkalmas dinamikus árnyékok. A röhejesen szar, 10x10 pixeles alpha effektek. A 4 lapos fák és helyenként egy az egyben PS2 pályák.
A modellek gyönyörűek (mármint a nem a GT4-ből átemelt standart ocsmányságok).
A játékot mondjuk imádom, de technikailag kritikán aluli lett.
A fejlesztési költségek meg nem fognak túl nagyot emelkedni. A legtöbb saját készítésű motor mögött hatalmas kiadó áll, vagy már rég elkészült a motor (Frostbite 2). A többiek meg használják a többit. Cryengine, Unreal. A Crytek, Epic szépen megírta már a motort, a fejlesztőknek csak használnia kell. Viszont ott már nincskülönbség. Sőt! Inkább könnyebb. Lásd: real time cuccok UE4-ben (mondjuk ez Cryengine-ben már megvolt rég)
[ Szerkesztve ]
-
M107
addikt
Pont nem erre gondoltam, hanem egy komplex történetre cgi video-kkal, és + történetetkkel a pálya és a grafikai elemek megvannak.
Egy új történet és videók összehozása nem őrdöngős dolog, csak jó csapat és fönők kell hozzá.
Kitalálom én, csak legyen aki megvalósítja.
Minimum pár 10 órás történet pár videóval, belső grafikai motorral és cgi ingame videók
+
Karaktermozgás felépítés és olyan + bevételek lennének.A fórumon, bármit leírhatsz, én csak az igazat írom le. :) Utálom ha hülyének néznek ! - Addikt - vissza az őstag címet :) )
-
arty
veterán
nem biztos, hogy jó dolog ám annyi mindent újrafelhasználni
pl: dirt2-3 -> dirt showdown. borzalom unalmasak újra ugyan azok a helyszínek. oké, a mafia sandbox, ott talán kevésbé lenne az, de én mégis inkább egy mafia3-at kérnék
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen