Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wjbhbdux

    veterán

    válasz #45185024 #184 üzenetére

    Majd ha 2-3 év múlva lesz ilyen játék addigra a 25 ezres radeon is támogatja majd, ne parázzátok már túl ezt a DX témát, évekig nem lesz game ami ne menne dx11el.

    /s

  • Menthirist

    veterán

    válasz #45185024 #184 üzenetére

    miért, láttál ilyet a dx11 időből? Az nvidia 6-700-asok csak részlegesen támogatták a FL 11_1-et, csak a 11_0-juk volt teljes. És mik voltak a játékok? 11.0-sok, amik ha lehetőségük volt, használtak 11.1-es cuccokat. Ezek az opcionális kiegészítések.
    Illetve ez a két opcionális funkció ami a dx12_1 része és amit nem tudnak a radeonok, nem véletlenül opcionális. Ugyanúgy fog menni, hogy ha van rá lehetőség, használják (jobb esetben, rosszabb esetben akkor sem használják ha lenne lehetőség), míg ha nem, nem használják. Illetve ugye ne felejtsd el, hogy a 12.1-es minimum követelményekkel a saját fermi-kepler kártyáikat is kizárnák.

    szóval eddig is voltak olyan dx funkciók, amiket nem minden kártya támogatott (legalábbis induláskor). Mi lesz? semmi sem lesz.Az opcionális elemeket továbbra is használják opcionálisként.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz #45185024 #184 üzenetére

    Mint felettébb is írták így lesz.

    Viszont tényleg csak annyi a kulcskérdés, hogy a mostani generáción hogy fognak menni a DX12-es játékok. Ennyi. Kissé laikusként így látom:

    Ez pedig két dologtól függ, egyik hogy a Radeonok Tier 3-as bekötést használnak, ami nem igényel többletprocit. A Tier 2-es 970/980 Titán stb pedig valamennyivel több procit fogyaszt. Proci limitnél lehet gond emiatt, ha már amúgy is 100%-on teker a CPU. Bár a DX12-nek ez is volt az egyik célja, hogy a CPU terhét csökkentse.
    Másrészt amit nem igazán tudunk, hogy a Maxwell (2) hogyan támogatja a DX12-őt? Bizonyos részeket emulálva, tehát nem hardveresen. Azt ma még nem tudni, hogy milyen hatással lesz ez a sebességre.

    Viszont a költői kérdés az, hogyha egy fejlesztőre teljesen rá van bízva a dolog, (főleg ha még az NV meg is vette kilóra) akkor mi a célja? Feltehetőleg még mindig sok Maxwell (2) lesz, mert a Pascal csak 2016-ban jön. Tehát nem nagyon tehetik meg, hogy olyan mennyiségű DX12 eszközt használjanak, ami csak emuláció Maxwellen. Mivel még mindig ez a többség kártyája, nem tehetik meg, hogy sokkal rosszabbul fusson - vagy Radeonon meg sokkal jobban.

    Jól látható ez, hogy a DX12 Api overhead tesztben a 290X hozza egy Titan X szintjét, viszont a DX12-es Star Swarm tesztben már annyira nem ez jellemző.

    http://www.anandtech.com/show/8962/the-directx-12-performance-preview-amd-nvidia-star-swarm/3

    Persze ebből levonni következtetést teljesen felesleges, mert egy még ki sem adott dolog, bugos driverekkel stb... Élesben majd egy DX12-es játék fog dönteni. Szóval most ezekből az látszik, hogy a Maxwell nem nagyon fog DX12-ben lemaradni, mert nem fogják engedni. 1-2 év múlva meg már nagyjából mindegy lesz, talán majd visszaemlékeznek rá, hogy "Nvidia megint driverből lebutította az ősrégi Maxwelleket, és emiatt már csak fele FPS-t meg, mint a Pascal/Volta/Fury2 :)" ... A kazán 290X meg még lehet 1-2 év múlva is használható lesz FHD-n. Vagy nem. :) Abszolút jóslás.

Új hozzászólás Aktív témák