Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • A`rpi

    Topikgazda

    The Last of Us, is "kivégezve". :B

    Kettő és fél grounded végigjátszással hátam mögött, továbbá egy gyűjtögetős.

    Első végigjátszás kapásból legnehezebben kezdtem, volt ahol több órán keresztül csak próbálkoztam újra és újra. Bele esetem több hibába is. Első talán legnagyobb az volt, hogy spóroltam a tölténnyel.

    Második végigjátszás sokkal gyorsabban megvolt, nyilván azért, mert minden húzósabb, jelenetet pixelről pixelre ismertem már.

    Sajnáltam plus végigjátszásnál alapból nem volt meg minden fegyver, vagy ha még ez nem is, de legalább az összekuporgatott töltények.

    Másodjára tölténnyel sem bántam annyira csínján, pörgősebb haladósabb volt.

    Fegyver fejlesztős trófea marad az utolsók között, ezt grounded plus fokozatban teljesítettem (utólag nem tudtam változtatni a nehézségen, chapter select-tel pedig nem akartam bekavarni), feléig kellett elmennem, vízerőműnél adja oda a Diablót. "Rávaló" azonnal megvolt, szóval tovább nem is mentem.

    Beszélgetős, és a vicces trófeákkal szerencsém volt, jóval hamarabb megkaptam mindkettőt, sőt, "gyógyszeres" fejlesztős trófeát is, mint ahogy kellett volna.

    Left Behind DLC-nek most értem a végére, nagyon rövid, viszont meglehetősen részletgazdag.
    Kicsit többet vártam, bár jól tudtam rövid lesz.
    Ezért nem is teljesen értem az önálló Left Behind kiadványát, 2-3 óra alatt kényelmesen végig lehet menni.

    Grafikára, történetre semmi panaszom nem lehet, viszont egy idő után a puzzel-ok unalmassá válnak, így volt ez anno Uncarted szériánál is.

    Mesterséges intelligencia, és a harcrendszer gyengére sikeredett, ami nagyon kiéleződött legnehezebb fokozatban.
    Támadásnál nem mindig vette hiába ütöttem előbb AI sebzett, AI szkriptjei alatt nem mindig sebezhető a számítógép. Átszaladnak egymáson, jó lenne ha legalább néha egymást akadályoznák. Ha van lehetősége a gépnek "csalni" is fog, biztos hátad mögé spawn-ol az ellen.
    Több helyen sikerült kifagyasztanom az ellenfeleket, ilyenkor környéken lévő összes AI csak egy helyben áll és néz maga elé. Különösen idegesítő tud lenni, ha három vagy többen állnak egy kupacban. Bár a végére sikerült ezt is kijátszani.

    Fentebbieket nehezményezem főleg azért mert az extra nehézség fizetős, továbbá már régen megjelent a játék, visszajelzések alapján javíthatták volna.
    (Ha én belefutottam, akkor a fejlesztőknek, és a tesztereknek is meg kellett volna találniuk.)

    Nehezítés az alábbiakban merült ki észrevételeim alapján:
    -Kevesebb ellenőrző pont
    -Többet sebeznek az ellenfelek
    -Kevesebb cucc esik
    -Kevesebb cucc fellelhető a pályákon
    -Könnyű fokozatban mintha random is kaptam volna elsősegély dobozt, no ilyen nem volt legnehezebb fokozaton értelem szerűen.

    Fentebbieket összevetve, nagyon jól kidolgozott élhető, túlélőjátékhoz volt szerencsém, hibák ha javítva lettek volna, elejétől végig lehetne benne CO-OP-ozni, semmi kivetnivalóm nem lenne.

    Magasan van az a bizonyos léc, de azért még lenne ott mit csiszolni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák